www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: Pride PR

NETGEAR breidt portfolio van 5-speed networking switches uit met 12- en 24-poorts modellen

NETGEAR Smart Managed Plus Switches verbinden al uw apparatuur met de hoogste Gigabit-snelheden over bestaande bekabeling, zonder gevolgen voor prestaties

Gouda, 8 januari 2018NETGEAR®, Inc. (NASDAQ: NTGR), toonaangevend leverancier van netwerkapparatuur voor slimme huizen en kleine tot middelgrote bedrijven (MKB’s), breidt zijn vorig jaar geïntroduceerde productportfolio van 5-speed Multi-Gigabit switching-producten uit. De nieuwe NETGEAR 5-Speed switches werken op snelheden van 100Mbps, 1Gbps, 2.5Gbps, 5Gbps, of 10Gbps. Dankzij een intuïtieve interface bieden de Multi-Gigabit switches eenvoudige, betrouwbare en betaalbare connectiviteit met fijnmazig beheer van de bandbreedte per poort en traffic monitoring, zonder dat er dure nieuwe bekabeling hoeft te worden aangeschaft om snelheidsbarrières weg te nemen. Met vijf snelheden per Ethernet-poort zijn dit de meest flexibele en betaalbare 10-Gigabit/Multi-Gigabit switches op de markt.
  • XS512EM 12-Poorts 10-Gigabit/Multi-Gigabit Ethernet Smart Managed Plus Switch met 2 SFP+ Poorten, Desktop en Rackmount— $899.99
  • XS724EM 24-Poorts 10-Gigabit/Multi-Gigabit Ethernet Smart Managed Plus Switch met 2 SFP+ Poorten, Rackmount— $1,699.99
Moderne, snelle netwerkapparatuur, zoals netwerkkaarten, gaming pc’s, desktop pc’s, servers, NAS storage, en AC Wave 2 Wireless Access Points bieden tegenwoordig zowel2.5-Gigabit als 5-Gigabit connectiviteit. Andere 10-Gigabit switches leveren standaard 1-Gigabit connectiviteit aan apparaten die minder dan 10Gbps nodig hebben, maar de NETGEAR Multi-Gigabit Switches bieden extra opties voor 2.5 en 5Gbps. Dus bedrijven kunnen nu oudere Ethernet-snelheden als100 Mbps of 1Gbps combineren met 10Gbps, 2.5 en 5Gbps, zodat alle aanwezige apparatuur op zijn hoogste individuele snelheid kan worden verbonden. NETGEAR heeft deze switches plug-and-play ontworpen, waardoor het eenvoudig wordt om de volledige capaciteit aan prestaties en dekking van de nieuwste en snelste apparatuur te benutten.

De intelligente, multi-speed koper Ethernet-poorten op de switches ontdekken automatisch de door het verbonden apparaat gevraagde snelheid en de kwaliteit van de bekabeling, en bieden zo de juiste verbinding op een van de vijf snelheden. De poorten kunnen worden verbonden met reguliere Cat5E Ethernet-kabels, zonder dat er een upgrade naar Cat6-bekabeling nodig is, wat de kosten en het gedoe reduceert. De switches hebben ook twee SFP+ fiber-poorten met 1-Gigabit of 10-Gigabit connectiviteit, ideaal voor een high-speed uplink naar het hoofdnetwerk.

Zowel de XS512EM als de XS724EM Switches bieden veel meer dan basisnetwerkconnectiviteit:
  • Betrouwbaarheid — Link Aggregation en Loop Prevention minimaliseren de downtime en zorgen dat MKB-netwerken altijd online zijn.
  • Verbeterd Beheer — Verbeter de netwerkprestaties met VLAN, QoS en Multicast Support.
  • Zichtbaarheid — Detecteer mogelijke kabelproblemen of abnormaal netwerkverkeer met de kabeltest en poortstatistieken.
  • Veiligheid — Bescherm MKB-netwerken tegen mogelijke dreigingen met Auto DoS en Storm Control.
Zowel de nieuwe XS724EM als de XS512EM Switches kunnen in volledig stille modus werken of met een geruisloze fan. Deze fluisterstille functie, gecombineerd met de kleinere afmetingen van de 12-poorts XS512EM en zijn flexibele rackmount- en desktop-installatiemogelijkheden, maken de XS512EM ideaal voor kleinere ruimtes.

Richard Jonker, vicepresident van product line management voor MKB-producten bij NETGEAR, zegt: “Nieuwe apparatuur op het netwerk heeft tegenwoordig allemaal zijn eigen snelheid voor optimale prestaties. Met NETGEAR kan uw nieuwe apparatuur topprestaties realiseren, omdat onze nieuwe 5-Speed Switches automatisch de juiste snelheid leveren per poort, over bestaande bekabeling. Dat is een goede zaak voor uw IT-budget.”

De nieuwe Multi-Gigabit Smart Managed Plus Switches leveren dezelfde krachtige functionaliteiten als andere NETGEAR Smart Managed Plus Switches — inclusief netwerk-monitoring, traffic-priotisering en netwerksegmentatie — aan kleine bedrijven die meer zicht en beheer willen naast plug-and-play connectiviteit. De eenvoudige webbrowser beheer-GUI maakt zelfs de meest geavanceerde installatie eenvoudig. De belangrijkste functionaliteiten zijn:
  • QoS, VLAN en netwerk-monitoring
  • Automatische "denial-of-service" (DoS) preventie
  • Kabeltest, loop-preventie en broadcast storm controls
  • IGMP snooping v1, v2 en v3 ondersteuning voor multicast-optimalisatie
  • Rate limiting en priority queuing voor een betere verdeling van de bandbreedte
  • Port mirroring voor netwerk-monitoring
  • Link Aggregation (static, LACP) voor meer redundancy en een hogere verbindingssnelheid
  • Energie-efficiënt Ethernet (IEEE 802.3az) voor maximale energiebesparing
Beschikbaarheid
De NETGEAR XS512EM 12-Poorts en de XS724EM 24-Poorts 10-Gigabit/Multi-Gigabit Ethernet Smart Managed Plus Switches zijn wereldwijd beschikbaar via geautoriseerde NETGEAR-partners, reseller-kanalen en e-commercesites. Regionale variatie kan van toepassing zijn op de uiteindelijke prijzen voor eindklanten, afhankelijk van de leverancier en de gebundelde aanbiedingen.

De 5-Speed Multi-Gigabit Switching Productreeks
Naast de XS512EM en XS5724EM Switches, zijn er ook verschillende andere switches verkrijgbaar in het uitgebreide NETGEAR-portfolio aan Multi-Gigabit/5-Speed Switches. Klanten kunnen een oplossing voor elke behoefte vinden, tegen elke prijsstelling, in zowel koper- als fiber-uitvoeringen en desktop- en rackmount-uitvoeringen van Unmanaged, Smart Managed Plus, Smart Managed Pro, en Fully Managed Switches.
  • XS505M 5-Poorts 10-Gigabit/Multi-Gigabit Ethernet Unmanaged Switch met SFP+ Poort — $399.99
  • XS508M 8-Poorts 10-Gigabit/Multi-Gigabit Ethernet Unmanaged Switch met SFP+ Poort — $599.99
  • GS110MX 8-Poorts Gigabit Ethernet Unmanaged Switch met 2-Poorts 10G/Multi-Gig Uplinks (GS110MX) — $199.99
  • GS110EMX 8- Poorts Gigabit Ethernet Smart Managed Plus Switch met 2-Poorts 10G/Multi-Gig Uplinks — $249.99
  • MS510TX 8- Poorts Multi-Gigabit Ethernet Smart Managed Pro Switch met 10G Copper and SFP+ Poorten — $349.99
  • MS510TXPP 8- Poorts PoE+ Multi-Gigabit Ethernet Smart Managed Pro Switch met 10G Copper and SFP+ Poorten — $449.99
  • M4200 Fully Managed Intelligent Edge Series Multi-Gigabit Ethernet Switch met PoE+ and 2 SFP+ Poorten — $1,149.99
Alle NETGEAR Multi-Gigabit Ethernet Switches worden geleverd met de ProSAFE® Lifetime Hardwaregarantie, vervanging voor de volgende werkdag en opties voor levenslange technische ondersteuning.

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Pride PR
Ivette van der Elst
(t) +31 71 568 00 28
netgear@pridepr.nl

Over NETGEAR, Inc.
NETGEAR (Nasdaq: NTGR) is een wereldwijd netwerkbedrijf dat innovatieve producten levert aan consumenten, bedrijven en serviceproviders. NETGEAR-producten zijn gebouwd op een verscheidenheid van bewezen technologieën zoals draadloos, Ethernet en powerline. De producten hebben focus op betrouwbaarheid en gemak. De productlijn bestaat uit bedrade en draadloze apparaten die netwerken, breedband toegang en netwerkconnectiviteit toestaan. Deze producten zijn beschikbaar in meerdere opstellingen om aan te sluiten op de behoefte van eindgebruikers in elke regio waar de producten van NETGEAR worden verkocht. NETGEAR-producten worden verkocht in meer dan 38.000 winkellocaties over de hele wereld, en door zowel 30.000 value-added resellers, als vele grote serviceproviders van kabel en mobiele netwerken. Het bedrijf heeft het hoofdkwartier in San Jose, Californië en kantoren in 25 landen. Meer informatie is beschikbaar op www.netgear.nl of op www.netgear.be. Volg NETGEAR op http://twitter.com/NETGEAR en op Facebook: http://www.facebook.com/NETGEAR.
Tags bij dit bericht
Eerder van NETGEAR
26 sep 2019 NETGEAR introduceert Pro-AV ontwerpcentrum voor integrators en leveranciers van oplossingen

23 sep 2019 NETGEAR SLUIT ZICH AAN BIJ DE OPEN SECURITY AND SAFETY ALLIANCE

6 sep 2019 NETGEAR breidt Wifibereik en -capaciteit uit met Nighthawk WiFi 6 Mesh Extender

Logo Pride PR

Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo Remain Software
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comContentbureauwww.lubbersdejong.nl