www.marcommit.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (3 jaar en 128 dagen geleden)

NETGEAR Insight - App en nieuwe web portal - breidt de remote management functionaliteit van uw netwerk uit

NETGEAR Insight management kreeg een eervolle vermelding voor de CES Innovation Award, en levert gebundelde monitoring en beheer voor NETGEAR switches, draadloze access points en ReadyNAS storage

Gouda, 8 januari 2018NETGEAR®, Inc. (NASDAQ: NTGR), wereldleider in netwerkapparatuur voor het moderne slimme huis en kleine tot middelgrote bedrijven (MKB’s), breidt zijn productreeks van Insight managed Smart Cloud Switches uit met twee nieuwe 28-poorts modellen die meer capaciteit bieden aan groeiende ondernemingen. Insight™ management solution is momenteel beschikbaar als mobiele app en de remote setup, monitoring- en beheerfunctionaliteiten komen medio februari ook beschikbaar via de nieuwe NETGEAR Insight Cloud web portal, met het voordeel van een groter scherm voor een weergave met één venster voor alle apparaten en locaties.

De NETGEAR Insight management solution kreeg een eervolle vermelding in de 2018 CES Innovation Awards competitie voor uitmuntendheid in design en engineering en is een vooruitstrevende manier om uw netwerk in een oogwenk te detecteren, configureren en voortdurend te monitoren en beheren. Insight werd ontworpen voor eenvoudig beheer op afstand van NETGEAR Smart Cloud Wireless Access Points, Smart Cloud switches en ReadyNAS Network Storage, en biedt vanaf medio februari ook ondersteuning voor de Orbi™ Pro Tri-band WiFi System voor kleine bedrijven.

“NETGEAR Insight Managed apparaten hebben de laagste Total Cost of Ownership (TCO) van alle momenteel beschikbare remote/cloud manageable netwerkapparaten,” zegt Richard Jonker, vicepresident van product line management voor MKB-producten bij NETGEAR. “Bedrijven zullen voordeel ondervinden van de plug-and-play setup en het eenvoudige beheer, zonder de kosten van een extra network management device of een ingehuurde IT-dienst. Er is geen ingewikkelde software of on-premise cloud server die je moet kopen of onderhouden en er zijn geen exorbitante lange termijn licentiekosten.”

Insight Managed Smart Cloud Switches voor veelzijdigheid en de laagste TCO
De nieuwe 28-poorts Smart Cloud Switches voegen zich bij de vier NETGEAR Insight Managed Smart Cloud Switches die in de herfst van 2017 werden gelanceerd, ’s werelds eerste volledig geïntegreerde, cloud-manageable netwerk-switches voor het MKB.

Alle Insight Managed Smart Cloud Switches ondersteunen een volledig spectrum aan geavanceerde switching-functionaliteit en zijn klaar om met uw bedrijf mee te groeien en aan de eisen van een volledig geconvergeerd netwerk tegemoet te komen. De geavanceerde switching-functionaliteit omvat onder meer:
  • VLANs (inclusief Auto-VoIP & Auto-Video) een LLDP-ondersteuning
  • Port trunking / Link aggregation en IGMP snooping
  • QoS en prioriteit queuing, port-based rate limiting, STP/RSTP en loop prevention
  • ACLs, storm control en port mirroring
  • Geavanceerde PoE-controls per poort, scheduling en timers (PoE-modellen)
  • IPv6 management en ondersteuning voor het toekomstbestendig maken van uw netwerk
  • IPv4 en IPv6 static routing voor het optimaliseren van het uitgaande netwerkverkeer (alleen 28-poorts modellen)
De Insight Managed switches zijn eenvoudig te installeren, aangezien u alleen de switch op het netwerk en het internet hoeft aan te sluiten, waarna hij gedetecteerd zal worden door de Insight app. U kunt vervolgens policies voor de switches instellen, zonder dat u iedere switch apart hoeft te configureren. Met Insight ziet u wat er verbonden is aan iedere switch-poort en kunt u PoE-power op afstand beheren, inclusief het activeren en deactiveren van PD-apparaten, vanaf welke plek en op welke tijd dan ook.

Twee Interface Opties voor NETGEAR Insight
De nieuwe NETGEAR Insight oplossing biedt een uniforme weergave in één venster van uw NETGEAR Insight netwerkapparatuur, met eenvoudige toegang tot zowel productinformatie als ondersteuning. Het is het antwoord op de ooit zo moeizame installatie en configuratie van apparaten in individuele GUI-silo’s of via ingewikkelde apparaatbeheertools ontworpen voor complexe en grootschalige bedrijfsnetwerken. Insight verandert dit paradigma dankzij een eenvoudige configuratie voor meerdere apparaten en cloudgebaseerde externe toegang om kleine bedrijven in staat te stellen apparaten vanaf elke locatie te beheren.

NETGEAR Insight is beschikbaar als een mobiele app voor iOS- en Android-apparaten of als een Cloud-webportaal dat toegankelijk is vanuit elke met internet verbonden webbrowser. De belangrijkste kenmerken van het Basic-abonnement zijn:
  • Uniform bekabeld / draadloos netwerkbeheer met monitoring en logs van datagebruik
  • Externe toegang met 24/7 zichtbaarheid en controle over alle Insight Managed-apparaten in uw netwerk
  • Directe geautomatiseerde detectie van bepaalde NETGEAR-apparaten en alle Insight Managed-apparaten
  • Apparaatregistratie met één klik om de toegang tot NETGEAR-ondersteuningsopties te vereenvoudigen en te stroomlijnen
  • Eenvoudig te gebruiken netwerkconfiguratie op verschillende mobiele apparaten
  • Firmware-updates voor alle door Insight beheerde apparaten in het netwerk
  • Volledige remote / cloud netwerk monitoring en beheer van netwerken zonder dat er een extra cloud-controller, appliance, of pc / server nodig is
  • E-mail en onmiddellijke pushmeldingen en waarschuwingen over uw netwerk- en apparaatconnectiviteit en de gezondheid van het netwerk
  • Eenvoudig doorklikken naar NETGEAR-support voor uw geregistreerde apparaten
Het premiumabonnement omvat ook toegang tot de Insight Cloud-webportal, Smart WiFi-beheer, snelle wifi-roaming, PoE-planning en -timers en nog veel meer handige functies.

Alle NETGEAR Insight Managed Smart Cloud-switches worden geleverd met een beperkte hardware-garantie van vijf jaar, vervanging voor de volgende werkdag en gratis technische ondersteuning.

Prijs en beschikbaarheid
De NETGEAR Insight-beheeroplossing is beschikbaar met twee abonnementen die alle door Insight beheerde switches, toegangspunten, NAS en Orbi Pro omvatten.
  • Insight Basic is alleen beschikbaar voor de Insight-app, die kan worden gedownload van de Apple® App Store? en Google Play ™. Insight Basic is gratis voor maximaal twee apparaten, waarna het beschikbaar is voor een jaarlijks abonnement van $ 4,99 per apparaat.
  • Insight Premium omvat de Insight-app en de Insight Cloud-webportal die toegankelijk is vanaf elke webbrowser die is verbonden met internet. Het geeft ook toegang tot geavanceerde Insight-functies zoals Smart WiFi roaming, PoE-planning en meer. Insight Premium heeft een maandelijks abonnement per apparaat van $ 0,99 of een jaarlijks abonnement per apparaat van $ 9,99.
De nieuwe Insight Cloud-webportal is ideaal voor het configureren van grotere switches met veel poorten, zoals deze twee nieuwe 28-poorts Insight Managed Smart Cloud Switches. De NETGEAR Insight Managed 28-Port Gigabit Ethernet Smart Cloud Switch (GC728X) en PoE+ edition (GC728XP) worden vanaf begin februari geleverd maar kunnen vooraf worden besteld via geautoriseerde NETGEAR-partners en andere resellerkanalen en e-commercesites. Regionale variatie kan van toepassing zijn op de uiteindelijke prijzen voor eindklanten, afhankelijk van de leverancier en gebundelde aanbiedingen.
  • Insight Managed 28-Port Gigabit Ethernet Smart Cloud Switch met 2 SFP en 2 SFP+ Fiber Ports (GC728X) — $329.99
  • Insight Managed 28-Port Gigabit Ethernet PoE+ Smart Cloud Switch met 2 SFP en 2 SFP+ Fiber Ports (GC728XP) — $599.99

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Pride PR
Ivette van der Elst
(t) +31 71 568 00 28
netgear@pridepr.nl

Over NETGEAR, Inc.
NETGEAR (Nasdaq: NTGR) is een wereldwijd netwerkbedrijf dat innovatieve producten levert aan consumenten, bedrijven en service providers. NETGEAR-producten zijn gebouwd op een verscheidenheid van bewezen technologieën zoals draadloos, Ethernet en powerline. De producten hebben focus op betrouwbaarheid en gemak. De productlijn bestaat uit bedrade en draadloze apparaten die netwerken, breedband toegang en netwerkconnectiviteit toestaan. Deze producten zijn beschikbaar in meerdere opstellingen om aan te sluiten op de behoefte van eindgebruikers in elke regio waar de producten van NETGEAR worden verkocht. NETGEAR-producten worden verkocht in meer dan 38.000 winkellocaties over de hele wereld, en door zowel 30.000 value-added resellers, als vele grote service providers van kabel en mobiele netwerken. Het bedrijf heeft het hoofdkwartier in San Jose, Californië en kantoren in 25 landen. Meer informatie is beschikbaar op www.netgear.nl of op www.netgear.be. Volg NETGEAR op http://twitter.com/NETGEAR en op Facebook: http://www.facebook.com/NETGEAR.
Laatste van NETGEAR
NETGEAR introduceert Pro-AV ontwerpcentrum voor integrators en leveranciers van oplossingen

NETGEAR SLUIT ZICH AAN BIJ DE OPEN SECURITY AND SAFETY ALLIANCE

NETGEAR breidt Wifibereik en -capaciteit uit met Nighthawk WiFi 6 Mesh Extender
Verstreken tijd: 3 jaar en 128 dagen
NETGEAR contact

Logo NETGEAR

+31(0)182-587000
  info@netgear.nl
  www.netgear.nl
NETGEAR sociaal

NETGEAR tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Alleeninkt.nl
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack
Logo Techone B.V.
Logo PQR