www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!

"Hé Siri, toon me de kinderkamer" - Arlo Baby camera, 's werelds eerste slimme baby-monitor, integreert nu met Apple Homekit

Eenvoudig kijken en luisteren naar een live video-stream met 2-weg audio van Arlo Baby camera via de Apple Home app

Gouda, 8 januari, 2018NETGEAR®, Inc. (NASDAQ: NTGR), wereldleider in thuisnetwerken en slimme huisbeveiligingsproducten, laat weten dat de Arlo® Baby Smart HD Monitoring Camera (ABC1000) nu compatibel is met Apple HomeKit™. Na een eenvoudig koppelingsproces hebben ouders met een iOS-apparaat toegang tot het merendeel van Arlo Baby’s innovatieve functionaliteiten voor het slim monitoren van baby’s, rechtstreeks vanuit de Apple Home app.

Met het populaire Apple HomeKit voor iOS-apparaten, kunnen ouders al hun smart home apparaten naadloos beheren vanaf een iPhone® of iPad®. Wanneer de Arlo Baby camera wordt toegevoegd, verschijnt hij in de Apple Home app op uw iOS-apparaat, naast uw andere HomeKit-compatibele smart home apparaten. De Apple Home app is beschikbaar voor alle iOS-gebruikers, voor eenvoudig en veilig beheer van HomeKit-compatibele apparaten, zoals de Arlo Baby camera. De Apple Home app is gratis te downloaden in de Apple App Store? en wordt meegeleverd met de meest recente iPhone- en iPad-versies.

De volgende Arlo Baby functionaliteiten zijn onder meer toegankelijk via de Apple Home app:
  • Live video stream van uw baby via de Arlo Baby camera feed
  • Two-way audio voor praten en luisteren naar uw baby en andere mensen in de nabijheid van de camera
  • Snelle toegang tot de meest recente screenshot van de Arlo Baby, van de laatste activatie van de camera
  • Voice control door aan Siri te vragen om u de livestream van de camera te tonen
  • Toegang op afstand tot de live video/audio feed en de 2-weg communicatie via iPad of Apple TV (vierde generatie)..
“Arlo is 100% gericht op het maken van producten en oplossingen die onze klanten de beste gebruikservaring bieden,” zegt PatCollins, senior vice president van Arlo producten bij NETGEAR. “Door de Arlo Baby compatibel te maken met HomeKit, wordt het monitoren van uw kind een nog betere ervaring. Of het nou het gemak is van Siri, die u uw baby direct live kan tonen, of de mogelijkheid om snel even te kijken via Apple TV met de Arlo app, gebruikers van Arlo Baby hebben nu de beschikking over ultiem gemak en flexibiliteit. We zijn er trots op met Apple samen te werken en zien ernaar uit om ons ecosysteem van HomeKit-compatibele producten verder uit te breiden.”

De Arlo Baby Smart HD Monitoring Camera kreeg een eervolle vermelding voor de 2017 CES Innovations Award, en gaat veel verder dan traditionele baby-monitors om ouders te bieden wat zij nodig hebben om het hele gezin veilig en gerust te houden. Deze alles-in-een-camera combineert kristalhelder 1080p HD beeld, geavanceerde nachtzicht-functionaliteiten, tweeweg-audio, luchtkwaliteit-sensoren, een muziek- en geluidenspeler en een dimbaar nachtlicht in een aantrekkelijk, kinderkamervriendelijk pakket. Het Arlo smart analytics platform biedt real-time, instelbare meldingen wanneer beweging of geluid worden gedetecteerd en herkent zelfs het geluid van het gehuil van uw baby. Dankzij de ingebouwde, oplaadbare batterij, kunt u de draadloze Arlo Baby camera overal in huis plaatsen. En met een verschuivende periode van zeven dagen gratis cloudopnames, mist u nooit een waardevol moment. Arlo Baby zelfs worden omgetoverd tot een dier als een konijn, een kitten of een puppy, voor een vriendelijke toevoeging aan de kinderkamer. Arlo Baby is nu beschikbaar via de grote retailers tegen een adviesprijs van €299.

Kijk op Arlo.com voor meer informatie over de Arlo Baby Monitoring Camera en accessoires, en andere Arlo Smart Home Security camera mogelijkheden voor thuis en voor bedrijven.

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Pride PR
Ivette van der Elst
(t) +31 71 568 00 28
netgear@pridepr.nl

Over NETGEAR, Inc.
NETGEAR (Nasdaq: NTGR) is een wereldwijd netwerkbedrijf dat innovatieve producten levert aan consumenten, bedrijven en service providers. NETGEAR-producten zijn gebouwd op een verscheidenheid van bewezen technologieën zoals draadloos, Ethernet en powerline. De producten hebben focus op betrouwbaarheid en gemak. De productlijn bestaat uit bedrade en draadloze apparaten die netwerken, breedband toegang en netwerkconnectiviteit toestaan. Deze producten zijn beschikbaar in meerdere opstellingen om aan te sluiten op de behoefte van eindgebruikers in elke regio waar de producten van NETGEAR worden verkocht. NETGEAR-producten worden verkocht in meer dan 38.000 winkellocaties over de hele wereld, en door zowel 30.000 value-added resellers, als vele grote service providers van kabel en mobiele netwerken. Het bedrijf heeft het hoofdkwartier in San Jose, Californië en kantoren in 25 landen. Meer informatie is beschikbaar op www.netgear.nl of op www.netgear.be. Volg NETGEAR op http://twitter.com/NETGEAR en op Facebook: http://www.facebook.com/NETGEAR.
Laatste van NETGEAR
NETGEAR introduceert Pro-AV ontwerpcentrum voor integrators en leveranciers van oplossingen

NETGEAR SLUIT ZICH AAN BIJ DE OPEN SECURITY AND SAFETY ALLIANCE

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Protime BV

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl