Datum: (150 dagen oud)

Clarkson, Hammond en May gaan off script in de vierde trailer van The Grand Tour

Amazon Prime Video heeft in aanloop naar de vierde aflevering The Grand Tour op vrijdag 29 december een nieuwe trailer uitgebracht: https://www.youtube.com/watch?v=0zbimJexQJA&feature=youtu.be

In de vierde aflevering, getiteld ‘Unscripted’, laten Jeremy, Richard en James zien wat er zou gebeuren in The Grand Tour zonder scripts, zonder geboekte locaties, zonder geregisseerde stunts en zonder geplande ongelukken. We treffen het trio in Kroatië waar Jeremy arriveert in een Audi TT RS, Richard verschijnt in een Ariel Nomad en James aankomt in een Fire Engine... scripts blijken toch geen overbodige luxe.

Ook Celebrity Face Off keert terug, en deze keer strijden musicalsterren Michael Ball en Alfie Boe om ‘s werelds snelste klassieke zanger te vinden met een interessante link naar de Britse motorindustrie. “Ik zag er tegenop, maar dit was de beste ochtend ooit! Ik ben extreem competitief en het enige dat telt is winnen van Alfie. Ik denk niet dat het gelukt is, maar als ik de winnaar ben zal ik er niet mee te koop lopen. Ik beloof het”, aldus Ball.

Link naar beeldmateriaal: https://amznstudios.box.com/s/l9vlu2gza56kcjvtu1ujcdty586z0xh6.

De aflevering is vanaf vrijdag 29 december beschikbaar via Amazon Prime Video.

Amazon Prime leden kunnen The Grand Tour kijken via de Amazon Video app op smart TV’s, Xbox, PlayStation, Wii, Wii U, Apple TV, via iOS en Android telefoons en tablets en online via PrimeVideo.com

Link naar volledig beeldmateriaal van The Grand Tour aflevering 4: https://amznstudios.box.com/v/GTS2PR
Wachtwoord: TGTmedia

Noot voor de redactie, niet voor publicatie