www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (3 jaar en 18 dagen geleden)

Kaseya behoudt momentum met recordomzet en wereldwijde klantengroei in 2017

Groei van Kaseya komt met name door de verdere ontwikkeling van het IT Complete-platform dankzij de overname van de Unigma-cloudmanagementoplossing en sterke productinnovatie

Amsterdam, 21 december 2017Kaseya®, leverancier van complete IT-managementoplossingen voor Managed Service Providers (MSP’s) en middelgrote bedrijven, maakt een recordgroei over 2017 bekend. Dit succes komt door de continue vraag naar, en aanschaf van Kaseya’s IT Complete-platform.

IT Complete is het eerste en enige gemeenschappelijke groeiplatform in de branche, dat speciaal is ontworpen voor MSP’s. Met dit platform was de gemiddelde Kaseya MSP-klant in staat om in 2017 met 37 procent te groeien. IT Complete is onderdeel van de ‘Times 20’-filosofie van Kaseya, waarmee het bedrijf het streven heeft om diensten te leveren, waarmee MSP’s een ROI op hun IT kunnen realiseren van twintig keer de initiële kosten. Op basis van deze filosofie werd IT Complete het afgelopen jaar een nog krachtiger omzetgenererend platform voor MSP’s dankzij strategische acquisitieactiviteiten, zakelijke groei en productinnovatie.

Met een focus waarin de klant centraal staat, blijft Kaseya sterke financiële resultaten behalen: in 2017 groeide het bedrijf meer dan veertig procent en dat zal naar verwachting ook in 2018 doorzetten. 2017 was voor Kaseya een recordjaar met meer dan duizend nieuwe klanten voor de Professional Services Automation oplossingen (PSA), stijgende klanttevredenheidsscores en de continue levering van bewezen, next-generation oplossingen voor IT-management.

Bedrijfs- en productmijlpalen van 2017

Overname van Unigma

In mei kondigde Kaseya de lancering en beschikbaarheid aan van de Unigma Cloud Management Suite naar aanleiding van een eerdere overname. Met opties voor unified cloudmanagement vulde Unigma Cloud Management Suite een gat in de markt voor public cloud-oplossingen voor MSP’s. Hiermee kunnen MSP’s factureringstaken automatiseren en hun kosten optimaliseren dankzij gedetailleerde cloudgebruiksanalyses. In oktober voegde Kaseya nieuwe verbeteringen toe aan Unigma, waaronder naadloze factureringsintegraties voor Microsoft Office 365, Microsoft Azure, Google Cloud Platform en Amazon Web Services (AWS) met de PSA-oplossingen van ConnectWise, Autotask en Kaseya. Daarnaast werd Unigma volledig geïntegreerd met AuthAnvil by Kaseya voor veilige single sign-on via de krachtige oplossing voor identiteits- en toegangsmanagement.

Productverbeteringen

Powered Services

In 2017 kondigde Kaseya zijn revolutionaire aanbod voor Powered Services aan, speciaal ontwikkeld om het go-to-market proces eenvoudiger te maken voor MSP’s. Hiermee levert Kaseya klanten innovatieve oplossingen waar zij direct maandelijkse omzet mee kunnen genereren. Voor het mkb zijn security en netwerkmonitoring essentieel. Met Powered Services kunnen MSP’s deze opkomende oplossingen nu aanbieden met de expertise en flexibiliteit om zowel aan de klantvraag te voldoen, als de groei van organisaties te versnellen.

Met innovatieve securityoplossingen als basis – zoals single sign-on (SSO) en twee-factorauthenticatie (2FA) – biedt AuthAnvil een krachtige functiesuite. Dit zorgt voor extra beveiliging voor MSP’s en zo kunnen zij eenvoudig Security-as-a-Service (SECaaS) aanbieden om hun werkzaamheden te laten groeien. Met SSO, 2FA en Password Management biedt deze oplossing moderne en eenvoudige beveiliging van identiteit en toegang tegen een aantrekkelijke prijs. En dat komt goed uit, want recent onderzoek toont aan dat tachtig procent van de datalekken te maken heeft met misbruik van gegevens – een kwetsbaarheid waar AuthAnvil gebruikers tegen beschermt.

Met de netwerkmonitoringsservice van Traverse by Kaseya bieden MSP’s en andere IT-dienstverleners hun klanten een waardevolle monitoringsoplossing. Hiermee kunnen zij problemen in de infrastructuur sneller ontdekken en oplossen dan met andere toonaangevende monitoringstools. Met deep network discovery en een bedrijfsgericht beeld van netwerkapplicaties leveren services op basis van Network Monitoring-as-a-Service (NMaaS) maximale beschikbaarheid en prestaties van netwerk en applicaties.

Kaseya MSP Insights

Kaseya MSP Insights is een nieuwe tool voor businessinzichten en benchmarking, ontwikkeld om het succes van Kaseya MSP-partners te garanderen. Op basis van eigen technische en zakelijke gegevens biedt MSP Insights een onlineportal waarmee MSP’s snel en eenvoudig hun eigen bedrijfsstatistieken kunnen afzetten tegen die van collegabedrijven in hun regio, nieuwe en opkomende MSP-serviceaanbiedingen kunnen analyseren, bundelings- en prijsstrategieën kunnen evalueren en gedetailleerde technische trends kunnen reviewen.

Traverse 9.5 by Kaseya

De nieuwste versie van Traverse is een baanbrekende unified monitoring-oplossing die gebruikers een allesomvattend en realtime inzicht geeft in de prestaties van hybride IT-infrastructuren en gedistribueerde datacenters. Met geïntegreerde alerts stelt Traverse de IT-afdeling in staat om oorzaken sneller vast te stellen en problemen dus ook sneller aan te pakken.

VSA 9.4 by Kaseya

Deze laatste versie van VSA by Kaseya omvat next-generation innovaties die speciaal zijn ontwikkeld voor ervaren MSP’s en enterprise-IT-afdelingen. Nieuwe functies bevorderen beleidsgebaseerde automatisering met proactief herstel om de algemene teamproductiviteit te verbeteren. Het automatiseringsframework van Kaseya stelt bedrijven in staat om hun infrastructuur veilig aan te pakken door servers, desktops en mobiele devices transparant en op afstand te bedienen – allemaal vanuit één centrale managementconsole.

GDPR Resource Center en Compliance Pack

Het Kaseya GDPR Resource Center helpt organisaties met het begrijpen, plannen en opstellen van hun GDPR-gerelateerde compliance-strategieën. Het bestaat uit een communityportal waarin professionals ideeën en best practices kunnen uitwisselen, en het nieuwe GDPR Compliance Pack met nieuwe compliance-rapportages en -technologie om klanten over de gehele wereld te helpen aan de nieuwe regelgeving te voldoen. Het is als gratis plug-in beschikbaar voor VSA, Kaseya’s vlaggenschipoplossing voor remote monitoring en management.

“Kaseya probeert jaar in jaar uit het hoogst haalbare voor elkaar te krijgen om wereldwijd het voorkeursplatform voor beheer van IT-systemen te blijven voor de meest succesvolle MSP’s en mkb-bedrijven. Wij zijn succesvol wanneer onze klanten dat zijn, en dankzij deze gedachte blijven we in staat om toonaangevende producten en diensten te leveren, die een directe impact hebben op de business van onze klanten”, zegt Fred Voccola, CEO van Kaseya. “We blijven investeren en garanderen dat Kaseya-MSP’s de meest succesvolle dienstverleners zijn. Onze kerntaak is om onze klanten succesvol te maken. We schrijven ons financiële succes toe aan onze klanten, en dat succes bestaat dan ook uit twee elementen. Onze klanten komen op de eerste plaats, maar worden direct gevolgd door onze werknemers over de gehele wereld – werknemers die op hun beurt zijn toegewijd aan het succes van onze klanten.”

Over Kaseya
Kaseya is dé leverancier van complete IT-beheeroplossingen voor Managed Service Providers en het mkb. Kaseya stelt organisaties in staat IT efficiënt te beheren en te beveiligen om zo succes te realiseren met IT-diensten. De oplossingen van Kaseya zijn beschikbaar als toonaangevende cloudoplossing en als on-premise-software. Hiermee hebben bedrijven vanuit één centraal punt controle over al hun IT, beheren ze makkelijk remote- en gedistribueerde omgevingen en automatiseren ze verschillende IT-beheertaken. De oplossingen van Kaseya beheren momenteel meer dan tien miljoen endpoints over de gehele wereld en worden ingezet door klanten in uiteenlopende sectoren, waaronder retail, productie, gezondheidszorg, onderwijs, overheid, media, technologie en financiën. Kaseya heeft zijn hoofdkantoor in Dublin (Ierland), is niet-beursgenoteerd en is actief in meer dan twintig landen. Meer informatie is te vinden op www.kaseya.com.

Voor meer informatie:
Progress Communications
Inger Hund / Tessa Bron
Tel.: 020 - 363 11 52
E-mail: kaseya@progresscommunications.nl
Laatste van Kaseya
Kaseya breidt IT-security aanbod voor wereldwijde klanten uit met overname RapidFire Tools, softwareleverancier voor IT Assesment en Compliance

Unitrends MSP verenigt back-up-management met nieuwe Autotask integratie

Vijf acties die bedrijven moeten ondernemen om AVG-compliant te worden
Ivanti neemt MobileIron en Pulse Secure over om intelligente en veilige ervaringen te bieden op alle apparaten in de hele organisatie

Cobase en Ebury werken samen voor FX-diensten

Thales introduceert Ready to Fly- oplossingen voor een veiligere vliegreis

Techone kondigt overname Infopact aan

Worldstream lanceert software-defined netwerk met MSP Deltics als launching partner

Itzos en ITvisors bundelen krachten bij het ontwikkelen, verbinden en beheren van zorginformatiesystemen

Zorgmedewerkers beoordelen IT-voorzieningen positiever door coronacrisis

Yenlo en aomation sluiten Channel Partnership

Ziekteverzuim bij kwart organisaties gestegen sinds aangescherpte coronamaatregelen

Door partnerships met Zuora en Cylynt helpt Thales leveranciers meer waarde te halen uit hun software

Eén op de elf organisaties heeft losgeld betaald bij ransomware

Plegt-Vos bouwt gerobotiseerde fabriek voor slimme productie duizenden kant-en-klare woningen

Ondanks drukte duurt pakketbezorging in de week voor Sinterklaas maar 1,5 dag

Onguard verwelkomt Adriaan Kom als Chief Commercial Officer

Online je boodschappen bestellen bij Van Gelder groente & fruit

Breedband in Bedrijf gaat verder als Clear Mind IT Consultancy

AZL biedt 1,5 miljoen deelnemers real-time inzicht in pensioenplanning met nieuwe Mendix portal

Whitesky, de eerste Europese white label cloud computing oplossing, komt naar Nederland

AWS en BlackBerry bundelen krachten voor vernieuwing intelligent voertuig-dataplatform

Jortt kiest voor PSD2-diensten van YTS vanwege gemak en automatisering

Total kiest Nutanix voor digitale transformatie

Verkiezingswinst gaat in 6 op de 10 gevallen samen met logowijziging

NL-Alert controlebericht op 7 december

Ministerie van OCW sluit vierjarig miljoenencontract met Sogeti

VMware kondigt beschikbaarheid van zijn Enterprise Blockchain Platform aan
‘Doorgaan tot de oplossing je past als die little black dress’

Nieuwe overeenkomst PA Consulting en Jacobs: toekomstige investeringen en strategisch partnerschap

Black Friday 2020 in Nederland: Wat kochten we en hoeveel gaven we uit?

Razer en BAPE werken samen aan gelimiteerde collectie ‘A GAMING APE’

Computer Security Day 2020: waar moeten bedrijven meer aandacht aan besteden?

Ambulance Amsterdam zorgt voor veilige toegang voertuigen met Webfleet Solutions
Verstreken tijd: 3 jaar en 18 dagen
Kaseya contact

Logo Kaseya

+ 31 (0) 23 - 5563190
  info@kaseya.nl
  www.kaseya.nl
Kaseya sociaal

Kaseya tweets

Logo Maunt
Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo PA Consulting
Logo Criteo
Logo Pure Storage