www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

FlowFabric één van de eerste Mendix Certified Support Partners wereldwijd

Amersfoort, 18 december 2017 FlowFabric, expert in ontwikkeling van businessapplicaties voor de automatisering en optimalisering van de back-office, is door Mendix benoemd tot Mendix Certified Support Partner. FlowFabric is wereldwijd één van de eerste vier organisaties met deze partnerstatus. Om hiervoor in aanmerking te komen moeten Mendix-partners onder andere beschikken over een dedicated supportorganisatie met gekwalificeerde en gecertificeerde medewerkers, gedocumenteerde processen voor de verschillende beheerdisciplines, goede SLA’s en rapportages en een hoge klanttevredenheid. Met deze status laat FlowFabric zien dat de organisatie beschikt over de juiste mensen en expertise om ook na oplevering van een project toegevoegde waarde te blijven leveren.

Reza Warnink, VP EMEA bij Mendix: “FlowFabric is een van onze oudste partners en blijft uitzonderlijke ondersteuning bieden voor de digitale transformatie van bedrijven. Low-code applicatie-ontwikkeling op het Mendix-platform brengt IT en business samen bij het bouwen, integreren, in gebruik nemen en beheren van innovatieve applicaties. Om snel en eenvoudig applicaties te kunnen blijven ontwikkelen, is de juiste support onmisbaar. Wij vinden het daarom heel belangrijk dat Mendix-gebruikers niet alleen weten bij welke partners zij terecht kunnen voor implementatieprojecten, maar zeker ook voor optimale ondersteuning en het juiste advies. Onze samenwerking met FlowFabric maakt dit mogelijk.”

Kjeld Cornelissen, algemeen directeur bij FlowFabric, is trots op de erkenning: “Het is altijd een bewuste keuze geweest om onze klanten niet alleen te ondersteunen bij de ontwikkeling van businessapplicaties, maar ook in de fase daarna. De fase die wij adoptie noemen. Juist wanneer het project is afgelopen, moet de toegevoegde waarde van de toepassing zich gaan bewijzen. Dit betekent dat klanten moeten kunnen terugvallen op onder andere een sterke support- en beheerorganisatie. Wij hebben altijd veel geïnvesteerd in de opleiding en certificering van onze medewerkers en dat heeft er nu in geresulteerd dat wij als één van de eerste wereldwijd Mendix Certified Support Partner zijn. Op kennisgebied zijn we zelfs ‘overgekwalificeerd’ en daar zijn we natuurlijk ontzettend trots op.”

Over FlowFabric
Organisaties barsten tegenwoordig van de data. FlowFabric ziet waar data stokt waar het zou moeten stromen. Door complexe processen te doorgronden en stroomlijnen helpt FlowFabric organisaties om hun data te laten renderen. De expert in ontwikkeling van applicaties sluit nauw aan bij de business en business doelstellingen van haar klanten. De combinatie van branchekennis en de inzet van het Mendix platform, maken FlowFabric een onderscheidende partij die altijd zorgt voor een effectief en agile proces. Dankzij FlowFabric is data meer dan informatie alleen. Waar data een ‘flow’ wordt, ontstaat inzicht, efficiëntie en flexibiliteit. FlowFabric heeft een bewezen trackrecord in retail, wholesale, bouw & installatie en service excellence. Tot het klantportfolio behoren organisaties als: Van Bommel, Marlies Dekkers, BAM Infra, VolkerWessels Telecom, Etos en Bouwmaat, CED en Monuta.

Kijk voor meer informatie op de website: www.flowfabric.com, Linkedin en Twitter.

Over Mendix
Mendix is het snelste en eenvoudigste platform om op grote schaal mobiele en webapplicaties te bouwen en continu te verbeteren. Erkend als marktleider door vooraanstaande analisten, helpen we onze klanten hun organisaties en industrieën digitaal te transformeren door apps te bouwen, te beheren en te verbeteren met een ongekende snelheid en schaal. Meer dan 4.000 vooruitstrevende ondernemingen, waaronder KLM, Philips, Koninklijke DSM en de Universiteit van Pennsylvania, gebruiken ons platform om bedrijfsapplicaties te bouwen die hun klanten verrassen en de operationele efficiency verbeteren.

Word lid van de Mendix-community door Mendix op LinkedIn en Twitter te volgen. Start gratis met het bouwen van apps op www.mendix.com/try-now/

Meer informatie:
Marcommit
Femke Jansen
+31 (0)35-5822730
FlowFabric@marcommit.nl
Eerder van FlowFabric B.V.
31 okt 2018 Corette van Valkenhoef aangesteld als Business Consultant bij FlowFabric

29 aug 2018 Djoeke Dekker start als Brand & Marketing Coördinator bij FlowFabric

9 jul 2018 Vomar automatiseert promotieproces met FlowFabric

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl