www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Pride PR

Pimm® Solutions gaat Bijenkorf-geschenken aanbieden

Rotterdam,18 december 2017 - Pimm® Solutions, marktleider op het gebied van slimme one-stop-shops voor cadeaubonnen, bloemen, taart en overige attenties voor zakelijk gebruik, gaat vanaf 2018 Bijenkorf geschenken aanbieden.

Daarmee speelt Pimm® in op een behoefte die al langer speelt. Bij de Secretaresse van het Jaar-verkiezing, waar het bedrijf executive partner van was, bleek uit rondvraag onder de aanwezigen dat zij graag meer luxe cadeaus voor speciale momenten in de cadeaushop zouden willen zien.

Vanaf begin 2018 is daarom een groot aantal geschenken van Bijenkorf direct via Pimm® te bestellen, over de hele breedte van het assortiment: schattige geboortecadeaus, luxe accessoires, de mooiste beauty artikelen, de leukste gadgets en de meest chique woonaccessoires. Daarnaast komt er een nieuwe categorie, ‘Selected BIJ’, waaraan vier keer per jaar nieuwe bijzondere en luxe geschenken in verschillende prijsklassen worden toegevoegd.En voor wie nu al een Bijenkorf geschenk wilgeven, is de Bijenkorf cadeaukaart beschikbaar.

Leonie Schipperus, CEO & Founder van Pimm® Solutions: “De Bijenkorf is natuurlijk dé plek om luxe geschenken te vinden. We zijn daarom erg blij om de mooiste cadeaus uit hun catalogus nu ook via ons platform aan te kunnen bieden. Daardoor zijn vanaf nu nog meer persoonlijke geschenken voor ieder moment te vinden!”

Over Pimm® Solutions
Pimm® Solutions is dé one stop shop waarmee je voor iedereen superefficiënt persoonlijke geschenken kunt regelen. Door je bloemen, gebak, cadeaubonnen en geschenken via Pimm® te bestellen, help je jouw werkgever hoge verborgen kosten en inefficiënte processen terug te dringen. Pimm® centraliseert de inkoop van zakelijke cadeaus door duizenden leveranciers (ook je favoriete lokale bloemist en bakker) onder te brengen in één platform. Slim, want dit zorgt voor een vermindering van het aantal crediteuren, declaraties en facturen. Voor jou wordt het regelen van een cadeautje ook veel leuker. Niets meer voorschieten, een compleet assortiment, overal en op ieder moment geleverd, een centrale klantenservice en alles volgens de regels geadministreerd. Snel, slim én attent. Want iedereen verdient persoonlijke aandacht.

Meer informatie
Voor vragen of interviews kunt contact opnemen met Pride PR. Leonie Schipperus deelt graag haar kennis over de tail spend, werkkostenregeling of alles wat te maken heeft met total cost of ownership (TCO).

Pride PR
Simone Pouw / Jannemiek Starkenburg