Datum: (218 dagen oud)
PR: Loth PR Writing

Live Webinar over Partnership Google en Salesforce

13 december 16:00-17:00 uur

Op 6 november kondigden Google en Salesforce hun strategische samenwerking aan. g-company heeft dezelfde visie als Google en Salesforce: al 10 jaar focussen wij ons op de technologieën van beide platforms.

Het partnership is van aanzienlijke, en positieve betekenis voor de gebruikers van een of beide platforms. Maar ook voor bedrijven die overwegen erop over te stappen. Het voordeel van een overstap naar de cloud wordt alleen maar sterker. Ook in de IT markt zal de samenwerking het nodige teweeg brengen.

Op woensdag 13 december houden we een live webinar over betekenis en inhoud van het partnership. Samen met Google en Salesforce bespreken we de details en de voordelen. Deelnemers hebben de gelegenheid vragen te stellen aan de aanwezige experts.

Hier aanmelden

Na aanmelding ontvangt u per e-mail de link. Het webinar wordt opgenomen dus als u op 13 december niet in de gelegenheid bent, kunt u het met diezelfde link terugkijken wanneer het uitkomt.

De nieuwe samenwerking bevat drie belangrijke componenten:
  • Google Analytics 360 en Salesforce Marketing Cloud: volledig inzicht in het effect van marketingactiviteiten

• Gratis G Suite voor klanten van Salesforce: real-time samenwerking en hogere productiviteit met CRM en G Suite

• Salesforce en Google Cloud Platform: Salesforce zet Google Cloud Platform in voor uitbreiding van de internationale infrastructuur