Datum: (227 dagen oud)
PR: LEWIS

Konica Minolta helpt klanten groeien met AccurioPro Flux software-update

Amsterdam, 6 december 2017 - Konica Minolta voert belangrijke verbeteringen door in zijn prepress- en afdrukautomatiseringssoftware in het Accurio-portfolio voor professioneel afdrukken. Konica Minolta gebruikt hiervoor geavanceerde en accurate technologie. Voortbouwend op het uitgebreide portfolio van digitale softwareoplossingen voor professioneel afdrukken, komt Konica Minolta nu met de schaalbare versie 7.6 voor afdrukbeheersysteem AccurioPro Flux.

De nieuwe optie Flux Preflight Pro is een gebruiksvriendelijk, ingebouwd pre-flightprogramma waarin meer dan 80 voorgedefinieerde -profielen zijn opgenomen. Dit is goed voor een diverse acties, inclusief kleurconversie, PDF-analyse, PDF-fixups, PDFS-naleving en procesplannen. Met deze nieuwe software-upgrade krijgen de eindgebruikers nieuwe voordelen tot hun beschikking. Zoals een naadloze integratie, een snellere en goedkopere koppeling dan met een extern programma mogelijk is, en minder onderhoud doordat er geen extra programma aangeschaft en onderhouden moet worden.

Deze financieel aantrekkelijke en bijzondere functionele oplossing biedt:
  • Gemakkelijke implementatie
  • Vereenvoudigde functies en automatisering van web-to-print
  • 83 profielen met een druk op de knop beschikbaar
  • Volledige integratie in bestaande workflows
Flux Preflight Pro kan worden geïntegreerd in zowel AccurioPro Flux Premium als in Ultimate, en in combinaties daarvan. Klanten besparen niet alleen tijd en geld door optimaal gebruik te maken van hun productieafdruksystemen; met name tijdens piekuren profiteren zij van de grotere efficiëntie door het, dankzij de geavanceerde automatisering, verminderde aantal prepress stappen.

Konica Minolta’s softwareoplossingen zijn geoptimaliseerd voor eigen productiemachines. Daarnaast kunnen afdrukapparaten van andere fabrikanten centraal aangestuurd worden.

Peter Veldhuyzen, Manager Sales & Marketing Professional Printing Cluster West bij Konica Minolta Business Solutions vertelt: “De concurrentie tussen drukkers blijft hevig. Om hun concurrentiepositie te behouden, zijn onze klanten dan ook voortdurend op zoek naar nog meer automatisering en efficiëntie, bovenop de hoge afdrukkwaliteit en productiviteit van hun persen. Deze belangrijke nieuwe verbetering van onze AccurioPro Flux software vormt een goede toevoeging voor onze klanten die op zoek zijn naar meer efficiëntie en automatisering.?

Konica Minolta staat bekend als digitale expert voor het oplossen van problemen en het optimaliseren van workflows zodat deze gebruiksvriendelijker worden en een grotere productiviteit opleveren. Konica Minolta richt zich op het uitbreiden van de digitale afdrukactiviteiten door nieuwe technologieën in te zetten. Deze technologieën richten zich op de behoeften aan sterk wisselende, hoogwaardige producten in kleine aantallen met korte levertijden. Konica Minolta biedt hiermee oplossingen voor efficiënter afdrukken.