www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Gigaset’s Maxwell-reeks gecertificeerd op BroadSoft-platform

Compleet Gigaset-productportfolio voor professionals nu gecertificeerd – van desktop tot en met DECT

Gigaset Communications GmbH, leverancier van professionele communicatieoplossingen voor het mkb, heeft zijn Maxwell-reeks gecertificeerd op het platform van BroadSoft, de toonaangevende technologische innovator in cloud PBX-, Unified Communications-, samenwerkings- en contactcenteroplossingen. Met de certificering van de Maxwell Basic, Maxwell 3 en de nieuwe Maxwell 2 is nu het complete Gigaset pro-productportfolio gecertificeerd op het platform: van desktoptelefoons tot en met IP DECT-systemen voor draadloze devices.

In 2012 certificeerde Gigaset Communications GmbH al een deel van zijn professionele productportfolio op het BroadSoft-platform. Nu productfuncties zijn verbeterd en nieuwe producten zijn toegevoegd aan het portfolio – zoals de nieuwe IP desktopoplossing Maxwell 2 –, was er een uitgebreider niveau van interoperabiliteit nodig. Zo is nu ook autoprovisioning mogelijk, wat eenvoudige installatie van producten op het platform mogelijk maakt. Dankzij hun werking op het Gigaset pro Software Platform bieden alle producten bovendien optimale gebruiksvriendelijkheid.

Eric Baremans, Head of Interoperability and Technical Sales bij Gigaset: “Met onze mate van BroadSoft-interoperabiliteit zijn we klaar voor de toekomst. BroadSoft bedient met zijn diensten zo’n veertig procent van de markt. We zijn blij dat onze producten van Duitse kwaliteit nu kunnen worden aangeboden in combinatie met deze cloud PBX- en Unified Communications-oplossingen. Vanaf nu bieden we zowel resellers als eindgebruikers een compleet portfolio van IP desktop- en IP DECT-telefoons geschikt voor de beste platformen.”

Kai Froese, Head of Business and Connectivity Solutions bij Gigaset: “Interoperabiliteit met BroadSoft is strategisch gezien een belangrijk voordeel. Eindgebruikers zijn niet langer op zoek naar alleen een product, maar naar een complete communicatieoplossing. Om die reden geven Internet Service Providers er de voorkeur aan om hen een compleet productportfolio aan te bieden, gecombineerd met de juiste platforms. Aangezien solution-wise selling in de komende jaren een van onze belangrijkste focuspunten is, steken we veel tijd in het ontwikkelen van ons Gigaset pro Software Platform. Een team van meer dan honderd mensen werkte aan dit platform om een premiumniveau van interoperabiliteit te garanderen. We zijn nu in staat om features nog sneller te implementeren en resellers en eindgebruikers nog beter te ondersteunen.”

Over Gigaset pro
Onder de naam Gigaset pro bedient Gigaset Communications GmbH zakelijke klanten over de gehele wereld met zijn brede portfolio van premiumproducten en biedt professionele communicatieoplossingen, op maat gemaakt, voor elk bedrijf. De producten van Gigaset pro zijn erop gericht uitstekende prestaties te leveren op elk gebied – of dat nu gebruiksvriendelijkheid, flexibiliteit of compatibiliteit is. Gigaset distribueert zijn pro-portfolio via een netwerk van gecertificeerde partners met een focus op EMEA.

Eline Alberts/Marcel Klein
LVTPR