www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Gigaset’s Maxwell-reeks gecertificeerd op BroadSoft-platform

Compleet Gigaset-productportfolio voor professionals nu gecertificeerd – van desktop tot en met DECT

Gigaset Communications GmbH, leverancier van professionele communicatieoplossingen voor het mkb, heeft zijn Maxwell-reeks gecertificeerd op het platform van BroadSoft, de toonaangevende technologische innovator in cloud PBX-, Unified Communications-, samenwerkings- en contactcenteroplossingen. Met de certificering van de Maxwell Basic, Maxwell 3 en de nieuwe Maxwell 2 is nu het complete Gigaset pro-productportfolio gecertificeerd op het platform: van desktoptelefoons tot en met IP DECT-systemen voor draadloze devices.

In 2012 certificeerde Gigaset Communications GmbH al een deel van zijn professionele productportfolio op het BroadSoft-platform. Nu productfuncties zijn verbeterd en nieuwe producten zijn toegevoegd aan het portfolio – zoals de nieuwe IP desktopoplossing Maxwell 2 –, was er een uitgebreider niveau van interoperabiliteit nodig. Zo is nu ook autoprovisioning mogelijk, wat eenvoudige installatie van producten op het platform mogelijk maakt. Dankzij hun werking op het Gigaset pro Software Platform bieden alle producten bovendien optimale gebruiksvriendelijkheid.

Eric Baremans, Head of Interoperability and Technical Sales bij Gigaset: “Met onze mate van BroadSoft-interoperabiliteit zijn we klaar voor de toekomst. BroadSoft bedient met zijn diensten zo’n veertig procent van de markt. We zijn blij dat onze producten van Duitse kwaliteit nu kunnen worden aangeboden in combinatie met deze cloud PBX- en Unified Communications-oplossingen. Vanaf nu bieden we zowel resellers als eindgebruikers een compleet portfolio van IP desktop- en IP DECT-telefoons geschikt voor de beste platformen.”

Kai Froese, Head of Business and Connectivity Solutions bij Gigaset: “Interoperabiliteit met BroadSoft is strategisch gezien een belangrijk voordeel. Eindgebruikers zijn niet langer op zoek naar alleen een product, maar naar een complete communicatieoplossing. Om die reden geven Internet Service Providers er de voorkeur aan om hen een compleet productportfolio aan te bieden, gecombineerd met de juiste platforms. Aangezien solution-wise selling in de komende jaren een van onze belangrijkste focuspunten is, steken we veel tijd in het ontwikkelen van ons Gigaset pro Software Platform. Een team van meer dan honderd mensen werkte aan dit platform om een premiumniveau van interoperabiliteit te garanderen. We zijn nu in staat om features nog sneller te implementeren en resellers en eindgebruikers nog beter te ondersteunen.”

Over Gigaset pro
Onder de naam Gigaset pro bedient Gigaset Communications GmbH zakelijke klanten over de gehele wereld met zijn brede portfolio van premiumproducten en biedt professionele communicatieoplossingen, op maat gemaakt, voor elk bedrijf. De producten van Gigaset pro zijn erop gericht uitstekende prestaties te leveren op elk gebied – of dat nu gebruiksvriendelijkheid, flexibiliteit of compatibiliteit is. Gigaset distribueert zijn pro-portfolio via een netwerk van gecertificeerde partners met een focus op EMEA.

Eline Alberts/Marcel Klein
LVTPR

Laatste van Gigaset
Gigaset lanceert nieuw DECT IP multicell-systeem N870

Gigaset en NFON gaan samenwerking aan

Gigaset’s Maxwell-reeks gecertificeerd op BroadSoft-platform
Werkend Nederland ontevreden over flexwerken: vaste werkplek heeft voorkeur

Onderzoek toont aan dat 43 procent van alle IT-professionals hun IT-middelen nog steeds bijhouden in spreadsheets

Pantar selecteert PQR voor inrichting en beheer van ruim 350 ‘digital workspaces’

Banking Circle ontvangt bankvergunning

Ultimaker lanceert Ultimaker Cura 4.5 en maakt Ultimaker Marketplace online beschikbaar

Onderzoek NTT: connected consumenten verwachten hyper-gepersonaliseerde experience, maar organisaties spelen hier traag op in

Kwart Nederlanders krijgt nooit complimenten op het werk

NXP Semiconductors schaalt wereldwijd gebruik van het Workiva platform op voor efficiëntieverhoging en risicovermindering

VMware maakt uitgebreide workload- en netwerkbeveiliging economischer en eenvoudiger te bedienen voor datacenters en clouds

Securework en VMware brengen zichtbaarheid en beveiliging naar openbare cloud-implementaties
Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar

Logo LVTPR
Gigaset contact

Logo Gigaset

Gigaset sociaal

Gigaset tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo HCC!genealogie

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.com