www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Vertiv introduceert ruimtebesparende en kostenefficiënte UPS voor bedrijfskritische apparatuur

Innovatieve Liebert® EXS biedt uiterst efficiëntie noodstroomvoeding in een ultracompact ontwerp

Breda, Nederland [27 november 2017] – Vertiv, voorheen bekend als Emerson Network Power, kondigt vandaag de laatste toevoeging aan een bekroond portfolio aan, met de Liebert® EXS UPS. De Liebert EXS is een extreem compacte, monolitische, transformatorloze UPS met een zeer hoge dichtheid en een maximaal actief vermogen tot 40 °C. Het rendement in dubbele conversiemodus - tot wel 96,2% - verlaagt daarnaast de gebruikskosten en de impact op het milieu aanzienlijk.

De Liebert EXS is aanvankelijk verkrijgbaar in het bereik van 10-20 kVa in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA). De UPS heeft binnen zijn segment de kleinste voetafdruk op de markt en is daarmee tot wel 50% kleiner in vergelijking met concurrerende producten. Het compacte ontwerp biedt een geoptimaliseerde batterijconfiguratie, aangezien het plaats biedt aan maximaal vier batterijketens. De externe batterijkast is daarmee overbodig, waardoor de installatiekosten en het benodigde vloeroppervlak afnemen. Het systeem is daarom ideaal voor IT-toepassingen. De Liebert EXS kan tevens diverse veiligheidssystemen van stroom voorzien, zoals gedefinieerd in de norm EN 50171, waaronder noodverlichting en brandblusinstallaties, en niet te vergeten transport-, gezondheidszorg-, retail- en overheidsfaciliteiten.

“Bij Vertiv onderzoeken en ontwikkelen wij voortdurend nieuwe technologieën om er zeker van te zijn dat wij de beste oplossingen aan onze klanten kunnen bieden”, aldus Giovanni Zanei, directeur productmarketing AC Power bij Vertiv in EMEA. “Beperkt vloeroppervlak en hoge gebruikskosten vormen steeds opnieuw uitdagingen. Dat is waarom wij de Liebert EXS hebben ontworpen, die bespaart op ruimte en energie. Gebaseerd op een wereldwijd platform garandeert deze UPS standaardisatie en optimale prestaties voor klanten over de hele wereld die de gebruikskosten en de benodigde ruimte willen verminderen.”

Net als alle Vertiv UPS-systemen kan de Liebert EXS worden uitgebreid met de geavanceerde Vertiv LIFE™ Services voor diagnose en preventieve bewaking op afstand. Deze waarschuwt in een vroeg stadium als er problemen zijn met de staat of toleranties van de UPS, waardoor effectief proactief onderhoud, snelle reactie op incidenten en probleemoplossing op afstand te allen tijde mogelijk zijn. Verder maakt het Trellis-platform voor datacenterinfrastructuurbeheer (DCIM) realtime uniforme optimalisatie van de IT- en facilitaire infrastructuur van datacenters mogelijk.

De Liebert EXS is uitgebreid getest in het hypermoderne Customer Experience Center in Bologna, Italië. Ga voor meer informatie naar www.vertivco.com/Liebert-EXS-NL.

Over Vertiv
Vertiv ontwerpt, bouwt en onderhoudt bedrijfskritische infrastructuur voor essentiële toepassingen in datacenters, communicatienetwerken en commerciële en industriële faciliteiten. Vertiv, voorheen bekend als Emerson Network Power, ondersteunt de groeiende mobiele en cloudcomputing-markt met een portfolio van stroom-, koelings- en infrastructuurbeheeroplossingen met de merken Chloride®, Liebert®, NetSure en Trellis. De omzet in het boekjaar 2016 bedroeg $ 4,4 mld. Ga voor meer informatie naar Vertiv.nl.

Mediacontact
LVTPR
Eline Alberts / Marcel Klein
T +31 (0)30 65 65 070
E vertiv@lvtpr.com
Laatste van Vertiv
Vertiv gaat naar de beurs na deal met GS Acquisition Holdings

Vertiv focust meer op Benelux en Nordics met benoeming van nieuwe sales director

Vertiv deelt Evolving Edge Strategy op Datacloud Global Congress 2019

Logo LVTPR
Vertiv contact

Logo Vertiv

vertiv@lvtpr.com
  www.vertivco.com/en-emea
Vertiv sociaal

Vertiv tweets

Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo IFS
Logo Cisco
Logo Solipsis b.v.
Logo Collibra
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl