www.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (3 jaar en 136 dagen geleden)
PR: LVTPR

Vertiv introduceert ruimtebesparende en kostenefficiënte UPS voor bedrijfskritische apparatuur

Innovatieve Liebert® EXS biedt uiterst efficiëntie noodstroomvoeding in een ultracompact ontwerp

Breda, Nederland [27 november 2017] – Vertiv, voorheen bekend als Emerson Network Power, kondigt vandaag de laatste toevoeging aan een bekroond portfolio aan, met de Liebert® EXS UPS. De Liebert EXS is een extreem compacte, monolitische, transformatorloze UPS met een zeer hoge dichtheid en een maximaal actief vermogen tot 40 °C. Het rendement in dubbele conversiemodus - tot wel 96,2% - verlaagt daarnaast de gebruikskosten en de impact op het milieu aanzienlijk.

De Liebert EXS is aanvankelijk verkrijgbaar in het bereik van 10-20 kVa in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA). De UPS heeft binnen zijn segment de kleinste voetafdruk op de markt en is daarmee tot wel 50% kleiner in vergelijking met concurrerende producten. Het compacte ontwerp biedt een geoptimaliseerde batterijconfiguratie, aangezien het plaats biedt aan maximaal vier batterijketens. De externe batterijkast is daarmee overbodig, waardoor de installatiekosten en het benodigde vloeroppervlak afnemen. Het systeem is daarom ideaal voor IT-toepassingen. De Liebert EXS kan tevens diverse veiligheidssystemen van stroom voorzien, zoals gedefinieerd in de norm EN 50171, waaronder noodverlichting en brandblusinstallaties, en niet te vergeten transport-, gezondheidszorg-, retail- en overheidsfaciliteiten.

“Bij Vertiv onderzoeken en ontwikkelen wij voortdurend nieuwe technologieën om er zeker van te zijn dat wij de beste oplossingen aan onze klanten kunnen bieden”, aldus Giovanni Zanei, directeur productmarketing AC Power bij Vertiv in EMEA. “Beperkt vloeroppervlak en hoge gebruikskosten vormen steeds opnieuw uitdagingen. Dat is waarom wij de Liebert EXS hebben ontworpen, die bespaart op ruimte en energie. Gebaseerd op een wereldwijd platform garandeert deze UPS standaardisatie en optimale prestaties voor klanten over de hele wereld die de gebruikskosten en de benodigde ruimte willen verminderen.”

Net als alle Vertiv UPS-systemen kan de Liebert EXS worden uitgebreid met de geavanceerde Vertiv LIFE™ Services voor diagnose en preventieve bewaking op afstand. Deze waarschuwt in een vroeg stadium als er problemen zijn met de staat of toleranties van de UPS, waardoor effectief proactief onderhoud, snelle reactie op incidenten en probleemoplossing op afstand te allen tijde mogelijk zijn. Verder maakt het Trellis-platform voor datacenterinfrastructuurbeheer (DCIM) realtime uniforme optimalisatie van de IT- en facilitaire infrastructuur van datacenters mogelijk.

De Liebert EXS is uitgebreid getest in het hypermoderne Customer Experience Center in Bologna, Italië. Ga voor meer informatie naar www.vertivco.com/Liebert-EXS-NL.

Over Vertiv
Vertiv ontwerpt, bouwt en onderhoudt bedrijfskritische infrastructuur voor essentiële toepassingen in datacenters, communicatienetwerken en commerciële en industriële faciliteiten. Vertiv, voorheen bekend als Emerson Network Power, ondersteunt de groeiende mobiele en cloudcomputing-markt met een portfolio van stroom-, koelings- en infrastructuurbeheeroplossingen met de merken Chloride®, Liebert®, NetSure en Trellis. De omzet in het boekjaar 2016 bedroeg $ 4,4 mld. Ga voor meer informatie naar Vertiv.nl.

Mediacontact
LVTPR
Eline Alberts / Marcel Klein
T +31 (0)30 65 65 070
E vertiv@lvtpr.com
Laatste van Vertiv
Verstreken tijd: 3 jaar en 136 dagen

Logo LVTPR
Vertiv contact

Logo Vertiv

vertiv@lvtpr.com
  www.vertiv.com/nl-emea
Vertiv sociaal

Vertiv tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4