www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 33 dagen geleden)
PR: LVTPR

Videns IT Services stelt Manager Service Delivery en Principal Consultant aan

Utrecht, 27 november 2017 – Videns IT Services, leverancier van flexibele next-generation netwerkoplossingen, breidt uit. Per 1 december 2017 staat Rob de Vuijst (44) als Manager Service Delivery aan het hoofd van het engineersteam dat verantwoordelijk is voor de implementatie en support van nieuwe en huidige klanten van Videns. Gerrit van der Meij (52) treedt in dienst als Principal Consultant, waarbij hij met name projectmanagement in het prospect-to-order proces onder zijn hoede neemt.

Voordat hij naar Videns overstapte, werkte Rob de Vuijst als Manager Operations – Service Delivery bij Truphone. Daarvóór vervulde hij functies bij onder andere KPN en Telfort. “Bij Videns zal ik met name de supportorganisatie verder inrichten en bouwen aan een sterk, proactief en klantgericht Service Delivery Team”, aldus De Vuijst. “Videns is een kleine, ambitieuze en snelgroeiende organisatie met veel energie en professionaliteit, waar ik veel kan leren, maar ook zeker veel te bieden zal hebben. Ik kijk er dan ook erg naar uit om hier aan de slag te gaan.”

Gerrit van der Meij was voor zijn overstap Manager B2B bij HomeWizard. Ook heeft hij functies vervuld als Manager Sales Operations bij Easynet en diverse bid-managementfuncties bij onder andere UPC en BT Global Service. Van der Meij: “Bij Videns krijg ik de kans om met een grote mate van zelfstandigheid mee te bouwen aan een snelgroeiend bedrijf dat flexibel omgaat met veranderingen en de klant centraal stelt in de dagelijkse bedrijfsvoering.”

Joost van der Struijk, Managing Director van Videns IT Services: “Met Rob en Gerrit in ons team kunnen we onze klantrelaties verder versterken, ook op de lange termijn. Op die manier zijn we in staat om nog verder te groeien met ons bedrijf.”

Over Videns IT Services
Videns IT Services levert veilige, intelligente en application-aware netwerkoplossingen die zich flexibel aanpassen aan bedrijfswensen. Videns IT Services gebruikt next-generation netwerkproducten en software-defined WAN-technologie van strategische techpartners als Aryaka, InfoVista en VeloCloud om volledige en OpEx-based services te leveren in meer dan vijftig landen en aan internationale bedrijven in de Benelux en Nordics. Het bedrijf werd in 2012 in Nederland opgericht door een team ervaren netwerk- en IT-professionals met ruime internationale ervaring. Videns IT Services streeft ernaar de grootste regionale, onafhankelijke leverancier te worden van application-aware en next-generation SD-WAN-services. Meer informatie is te vinden op www.videns-it.com, Twitter en LinkedIn.

LVTPR
Marieke Duijts / Edmee Verbeek
T: 030 - 656 50 70
E: Videns@lvtpr.nl
Laatste van Videns IT Services
Videns IT Services sluit partnership met Cato Networks voor het leveren van cloud-gebaseerde beveiligde SD-WAN-oplossingen

Videns IT Services stelt Manager Service Delivery en Principal Consultant aan

Videns IT Services wint voor tweede jaar op rij FD Gazellen Award
Verstreken tijd: 3 jaar en 33 dagen

Logo LVTPR
Videns IT Serv.. contact

Logo Videns IT Services

Videns IT Serv.. sociaal

Videns IT Serv.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS