www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!

Met de keuze voor storm kan G4S de klant veilig te woord staan

G4S maakt voor haar onderdelen Cash Solutions en Security Services sinds kort voor het contactcenter, IVR en de kantoortelefonie gebruik van het storm Cloud Contact Center-platform van KPN en haar partner Content Guru. Met deze oplossing kan G4S de grote aantallen binnenkomende en interne telefoongesprekken stroomlijnen en efficiënt afhandelen en zo de klantvriendelijkheid verbeteren.

G4S is de grootste beveiligingsfirma ter wereld. Het doel van G4S is om ieders woon-, werk- en leefomgeving veiliger te maken. Dit doen ze door nauwe samenwerking met klanten en ketenpartners, verregaande kennis over diverse sectoren én door continu te investeren in gekwalificeerde mensen en waardevolle innovaties. G4S is actief in meer dan 100 landen en telt in 2017 meer dan 610.000 werknemers, in Nederland zijn dat er meer dan 6.000. Dit maakt G4S één van de grootste privé-werkgevers ter wereld.

G4S heeft voor storm gekozen vanwege de flexibiliteit en de selfservice functionaliteit van het platform. G4S kan nu namelijk zelf eenvoudig en snel mensen bijschakelen in een drukke periode. De diverse telefoongesprekken komen binnen via lokale- en 088-nummers. Deze gesprekken werden voorheen via drie aparte modules afgeleverd op de diverse locaties van G4S (kantoren en service desks). De wens was dan ook om het klantcontact en de interne communicatie onderling integraal af te handelen via één module. Het beheer wordt hierdoor eenvoudiger en G4S is minder afhankelijk van derden, én kan nu zelf meer uitvoeren en configureren.

Het gebruik van storm zorgt tevens voor een kostenbesparing voor G4S. Daarnaast biedt KPN aan G4S een totaaloplossing voor telefonie en WAN/LAN. De komende periode gebruikt G4S voor een aantal optimalisatieslagen. Waaronder het inrichten van actuele en historische rapportages waarmee G4S nog beter inzichtelijk heeft hoe optimaal en efficiënt het klantcontact alsook het contact tussen alle locaties van G4S onderling is ingericht.

Erik Roos, Projectmanager / IT Consultant bij G4S Secure Solutions:
“Door de flexibiliteit van het storm-platform kunnen we eenvoudig en sneller schakelen bij drukte of calamiteiten, zowel in- als extern. De integraliteit van één platform zorgt voor efficiency en optimalere service naar klanten. We hebben nu goed inzicht in de mate van klantcontact en dat zorgt dat klanten sneller en naar tevredenheid worden geholpen.”

Meer informatie
Voor vragen en of meer informatie kunt u contact opnemen met Michael van den Brink, Country Manager van Content Guru Nederland, via 088-5769289 of storm@contentguru.nl. Of kijk op www.stormklantcontact.com.