www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (4 jaar en 63 dagen geleden)
PR: Whizpr

Veeam breidt Availability uit naar IBM AIX en Oracle Solaris om te voldoen aan eisen databescherming van zakelijke klanten

• Zakelijke klanten zijn in staat hun legacy-oplossing voor back-ups te vervangen door het Veeam Availability Platform – een complete oplossing voor databescherming en Availability om bedrijfskritische applicaties, systemen en data binnen de zakelijke omgeving te beschermen
  • Veeam werkt samen met Cristie Software en breidt zijn geavanceerde Availability Platform uit voor fysieke, virtuele en cloudomgevingen; het platform is nu ook geschikt voor UNIX-workloads
  • Veeam Availability voor IBM AIX en Oracle Solaris is beschikbaar vanaf het eerste half jaar van 2018
Utrecht, 20 november 2017 - Veeam® Software, de innovator op het gebied van de Availability for the Always-On Enterprise™, heeft zijn portfolio van Availability-oplossingen uitgebreid. Het portfolio ondersteunt nu ook IBM AIX- en Oracle Solaris-omgevingen. Dankzij de nieuwe ondersteuning kunnen zakelijke klanten hun legacy-oplossingen voor back-up vervangen door een complete oplossing voor databescherming en Availability. De oplossing beschermt bedrijfskritische applicaties, systemen en data binnen de zakelijke omgeving. De ondersteuning voor IBM AIX en Oracle Solaris is opgezet in samenwerking met Cristie Software en stelt bedrijven in staat bedrijfstransformatie te stimuleren met een compleet Availability-platform voor fysieke, virtuele en cloudworkloads. Cristie beschikt over een bewezen technologisch trackrecord; het bedrijf heeft meer dan 3.000 klanten wereldwijd en 1.000 bedrijven gebruiken zijn software specifiek voor hun AIX- en Solaris-systemen.

Lees hieronder het volledige Engelstalige bericht.

Veeam Extends Availability to IBM AIX and Oracle Solaris to Address Data Protection Requirements of its Enterprise Customers
  • Enterprise customers can now replace their legacy backup solution with Veeam Availability Platform - a single comprehensive data protection and Availability solution to protect mission-critical applications, systems and data that exist in enterprise environments
  • Veeam partners with Cristie Software to expand its industry-leading Availability Platform for virtual, cloud and physical environments to now include UNIX workloads
  • Veeam Availability for IBM AIX and Oracle Solaris will be available to customers in 1H 18
BAAR, Switzerland: November 20, 2017:Veeam® Software, the Availability for the Always-On Enterprise™ innovator, today announced that it has extended its portfolio of Availability solutions to support IBM AIX and Oracle Solaris operating environments.Enterprise customers can now replace their legacy backup solution with a single comprehensive data protection and Availability solution to protect mission-critical applications, systems and data that exist in enterprise environments. Veeam’s support for IBM AIX and Oracle Solaris, via a technology partnership with Cristie Software, enables enterprises to drive business transformation via a single comprehensive Availability platform for physical, virtual and cloud workloads. Cristie has proven technology with over 3,000 customers worldwide and more than 1,000 enterprises using its software specifically for AIX and Solaris systems.

“Veeam’s strategy is to extend its leadership position in highly virtualized modern public cloud or on-prem data center environments to deliver Availability for any app, any data on any cloud. Today we further deliver on our strategy by announcing support for IBM AIX and Oracle Solaris,” stated Peter McKay, Co-CEO and President at Veeam.“Enterprises need to enhance business efficiency and security, while embracing the cloud, but many mission-critical databases and applications are still running, and will continue to run, on AIX and Solaris.As we expand the Veeam Availability Platform to meet the needs of our growing enterprise customer base, we are pleased to extend support for physical workloads in these environments, in addition to Windows and Linux. Enterprise customers can now replace legacy backup solutions with a single comprehensive data protection and Availability solution from Veeam.”

Based on technology developed by Cristie Software, Veeam’s support for IBM AIX and Oracle Solaris operating environments will be further enhanced and integrated into Veeam Availability Platform.Cristie’s software solutions helps organizations protect, recover and move critical machines to dissimilar hardware, hypervisor and cloud environments, as part of their migration strategies and DR planning. Cristie provides instant system recovery, recovery simulation, flexible machine migration and hot standby functionality.

“Even though x86 virtualization runs the majority of workloads, many enterprises still have mission critical applications running in IBM AIX and Oracle Solaris platforms,” said Phil Goodwin, research director, IDC. “Now that Veeam supports these platforms in Veeam Availability Platform, IT organizations can protect the vast majority of their applications all under the Veeam umbrella using consistent policies and processes.”

With the Veeam Availability Platform, Veeam enables any business to deliver the Digital Life experience users expect, delivering the next generation of Availability for the Always-On Enterprise.It provides businesses and enterprises of all sizes with the means to ensure Availability for any application and any data, across any cloud infrastructure.Veeam support for IBM AIX and Oracle Solaris further extends its industry leading data protection for virtualization to include physical and cloud environments, specifically providing:
  • Non-Stop Business Continuity to instantly recover any app, any data on any cloud;
  • Digital Transformation Agility with multi-cloud data management and migration — choose your Cloud, your way;
  • Analytics and Visibility with actionable insights for data management, operational performance and compliance
Veeam’s support for IBM AIX and Oracle Solaris operating environments will be available in 2018.

For more information, visit www.veeam.com

About Veeam Software
Veeam®recognizes the new challenges companies across the globe face in enabling the Always-On Enterprise™, a business that must operate 24.7.365. To address this, Veeam has pioneered a new market ofAvailability for the Always-On Enterprise™ by helping organizations meet recovery time and point objectives(RTPO™) of less than 15 minutes for all applications and data, through a fundamentally new kind of solution that delivers high-speed recovery, data loss avoidance, verified recoverability, leveraged data and complete visibility.Veeam Availability Suite™, which includesVeeam Backup & Replication™, leverages virtualization, storage, and cloud technologies that enable the modern data center to help organizations save time, mitigate risks, and dramatically reduce capital and operational costs, while always supporting the current and future business goals of Veeam customers.

Founded in 2006, Veeam has 51,000+ ProPartners and 267,500+ customers with the highest customer satisfaction scores in the industry. Headquartered in Baar, Switzerland, Veeam has offices in more than 30 countries.To learn more, visit https://www.veeam.com or follow Veeam on Twitter @veeam.
Laatste van Veeam Software
Veeam rapporteert 26% groei in Q2 2021

Veeam voor vijfde jaar op rij leider in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Enterprise Backup and Recovery Software Solutions

Veeam onthult de toekomst van moderne dataprotectie tijdens VeeamON 2021
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Websuper Picnic haalt € 600 miljoen op om internationale groei te versnellen

Cis Marring en Marietje Schaake treden toe tot nieuwe RvC Quantum Delta NL
Jules Pieters nieuwe countrymanager voor Login Consultants en Basefarm Nederland

Zenitel benoemt Elbo Technology tot Center of Excellence voor Nederland

DTEX Systems en iSOC24 gaan partnership aan voor Cyber Security Operations en Insider Risk Intelligence in de Benelux

Een op de tien onderzochte cybersecurityincidenten bij organisaties wordt door Kaspersky als ernstig beschouwd
Verstreken tijd: 4 jaar en 63 dagen
Veeam Software contact

Logo Veeam Software

info@veeam.com
  www.veeam.com
Veeam Software sociaal

Veeam Software tweets

Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Jortt BV
Logo NPRM NV
Logo Stylonic.nl
Logo Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit (LKFV)
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo True (Broad Horizon)
Logo PQR
Logo Experis