www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
Datum: (3 jaar en 57 dagen geleden)
PR: AxiCom

Atlético Madrid en Plus500 prolongeren succesvolle partnerschap

Madrid/Amsterdam, 16 november 2017 - Plus500, het wereldwijde online platform voor de handel in Contracts for Differences (CFD’s), heeft vandaag een nieuw sponsorcontract met Club Atlético de Madrid getekend. Het bedrijf is sinds het seizoen 2015/2016 de officiële hoofdsponsor van de voetbalclub. Met het nieuwe contract wordt deze samenwerking nu voor de seizoenen 2018/2019, 2019/2020 en 2020/2021 verlengd. Beide partijen zijn van plan om de samenwerking, die tot dusver in Europa en wereldwijd goede resultaten heeft opgeleverd, tijdens deze periode te verdiepen en uit te breiden.

Plus500 blijft als onderdeel van de samenwerking een aantal branding-rechten houden, waaronder de plaatsing van het bedrijfslogo op het officiële tricot en de trainingsshirts van de eerste ploeg van Atlético Madrid. Verder profiteert het bedrijf van uitgebreide zichtbaarheid in het Wanda Metropolitano, het nieuwe stadion van Atlético Madrid met een capaciteit van 68.000 toeschouwers. Het stadion voldoet aan de hoogste eisen aan comfort, veiligheid en zichtbaarheid en biedt onder meer onderdak aan de finale van de UEFA Champions League in 2019.

Atlético Madrid is een professionele Spaanse voetbalclub uit Madrid die in La Liga Santander speelt, ook bekend als La Liga, de hoogste speelklasse in het Spaanse voetbal. De club heeft zowel het kampioenschap van La Liga als de Copa del Rey tien keer veroverd, net zo als een aantal andere Spaanse bekerwedstrijden. Het is bovendien een van de meest succesvolle clubs in Europa, met de verovering van de UEFA Super Cup in 2010 en 2012 en de tweede plek in de UEFA Champions League in de seizoenen 2013/14 en 2015/16.

Volgens de UEFA is La Liga de afgelopen zeven jaar de sterkste liga in het Europese voetbal geweest. Bovendien is het een van de meest populaire competities in de professionele sport, die door mensen overal ter wereld gevolgd wordt.

“Wij zijn vereerd om onze partnerschap met zo’n prestigieuze voetbalclub als Atlético Madrid te verlengen en kijken samen uit naar meer opwindende en succesvolle seizoenen”, zegt Asaf Elimelech, Chief Executive Officer van Plus500. “Atlético Madrid laat voortdurend zijn sterkte, professionalisme en passie voor succes zien. Dit weerspiegelt heel goed de kwaliteiten van Plus500. Wij zijn verheugd dit partnerschap voort te zetten dat onze naamsbekendheid wereldwijd heeft verbeterd.”

“Het is ons een genoegen om verder met Plus500 samen te werken na ons jarenlange succesvolle partnerschap”, aldus Enrique Cerezo, president van Atlético Madrid. “In deze tijd is onze club naar de tweede plek van de UEFA ranking gestegen en Plus500 heeft zich gevestigd als leidende multinational in zijn sector.”

Over Plus500
Plus500 is de aanbieder van een online platform waarmee particuliere beleggers op internationaal niveau kunnen handelen in contracts for difference (CFD’s). Dit is mogelijk voor meer dan 2.200 onderliggende financiële instrumenten, waaronder aandelen, indexen, grondstoffen, opties, ETF’s, cryptografische en buitenlandse valuta, en in ruim vijftig landen. Het online handelsplatform kan worden gebruikt vanaf een groot aantal verschillende apparaten, waaronder pc’s en mobiele apparaten met iOS of Android. Gebruikers kunnen kiezen uit 32 verschillende talen en diverse valuta.

Plus500 is in het bezit van licenties voor de financiële handel in gereguleerde markten zoals het Verenigd Koninkrijk, Australië, Cyprus, Israël, Nieuw-Zeeland en Zuid-Afrika. De zorg voor klanten staat centraal bij alles wat het bedrijf doet: zij kunnen niet meer geld verliezen dan zij inleggen, en er wordt geen commissie in rekening gebracht voor handelstransacties. Plus500 biedt zijn klanten daarnaast toegang tot geavanceerde tools voor risicobeheer die hen grip bieden op hun handelsposities. Verder kunnen zij een demo-account met onbeperkte functionaliteit gebruiken om ervaring met het handelsplatform op te doen.
Laatste van Plus500
Plus500 nieuwe hoofdsponsor Atalanta B.C.

Plus500 behaalt omzet van 564,2 miljard dollar in eerste helft van 2020

Plus500 sponsort Legia Warschau
Extreme voegt vijf applicaties toe aan ExtremeCloud IQ Pilot-abonnement zonder extra kosten

Extreme Networking biedt als eerste universele platforms voor hoogwaardige switching en draadloze infrastructuur

Secureworks erkend als Leader door IDC MarketScape

Pre-orders Xbox Series X en Series S vanaf dinsdag 22 september

SHIFT Invest haalt 70 miljoen euro op voor het grootste Nederlandse impact VC fonds
Van Gelder wint Shopping Award in de categorie B2B

IaaS provider Worldstream investeert meer dan 500.000 euro in nieuwe webshop

NetApp Cloud Volumes Service nu beschikbaar in Google Cloud-regio Nederland

Roche Diabetes Care benoemt nieuwe General Manager, Head of Marketing en Head of Sales voor Nederland en België

Meepraten over de toekomst? Doe mee aan ‘AnyLinQ Draait Door’ op 1 oktober!

De slimme oplossing tegen zwakke WiFi: devolo WiFi Repeater+ ac

Criteo benoemt Tijmen Willems tot Country Manager Benelux

Workday biedt werkgevers middelen voor een gelijkwaardigere en inclusievere werkvloer met nieuwe VIBETMoplossingen

Conscia neemt cloud dienstverlener Damecon over

Nieuwe Razer Quartz- en Mercury-producten combineren prestaties met stijl

Zscaler vindt spyware in TikTok Pro-app

Aantal werkende studenten zonder uitzicht op contractverlenging in 2020 bijna verdubbeld

CSR Advies: Aanscherping en uitbreiding van maatregelen noodzakelijk voor een cyberweerbare samenleving

Arnhems IT-bedrijf viert 20-jarig jubileum corona-proof

Menselijke augmentatie toegejuicht, maar angst voor ‘body hacking’ is groot

Scholen in Ede stappen over op perfecte internetring van dark fiber

Unicorn ThoughtSpot brengt search- en AI-gedreven analytics naar Nederland

Logo devolo
Logo Criteo
Logo Workday
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Pure Storage
Logo Avit Group