www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
2501 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Nieuwe versie van Red Hat OpenShift Container Platform beschikbaar

Amsterdam, 17 november 2017 – Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), leverancier van opensourceoplossingen, introduceert Red Hat OpenShift Container Platform 3.7. Dit is de nieuwste versie van Red Hat’s enterprise-grade Kubernetes containerapplicatieplatform, dat IT-organisaties helpt met de bouw en het beheer van applicaties. Het omvat native-integraties met Amazon Web Services (AWS) Service Brokers die ontwikkelaars in staat stellen om services te koppelen aan AWS en on-premise resources om moderne applicaties te ontwikkelen. Daarnaast biedt het een coherente, op open standaarden gebaseerde basis, die bedrijfsevolutie bevordert.

Cloud-native bedrijfsapplicaties kunnen onder andere services van het datacenter en meerdere openbare clouds gebruiken. Volgens 451 Research maakt meer dan 60 procent van de bedrijven die cloudstrategieën implementeren gebruik van minstens twee verschillende cloudomgevingen, waaronder: private clouds op locatie, gehoste private clouds en meerdere openbare clouds. Moderne applicaties die gebouwd zijn voor digitale transformatie zijn steeds afhankelijker van een netwerk van losjes gekoppelde componenten en microservices. Hierdoor is coherentie tussen cloud-providers een belangrijke uitdaging – iets wat Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 aanpakt.

Red Hat OpenShift Container Platform brengt ontwikkelaars en IT-activiteiten samen op één platform. Dit geeft de mogelijkheid om applicaties in hybride cloudinfrastructuren op een coherente manier te bouwen, implementeren en beheren. Bedrijven kunnen zo bijvoorbeeld moderne en traditionele applicaties leveren met kortere ontwikkelingscycli en betere efficiëntie. Het platform komt voort uit opensource-innovatie en industriestandaarden, waaronder Red Hat Enterprise Linux en Kubernetes.

Hybride cloudapplicaties tot leven brengen
Onderdeel van het Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 is de OpenShift Service Catalog. Hiermee kunnen IT-organisaties elke applicatie die op een OpenShift-platform draait met een breed scala aan diensten verbinden, ongeacht waar de dienst draait.

De OpenShift Service Catalog helpt gebruikers bij het zoeken naar en leveren van applicatie-services aan OpenShift-applicaties. Daarnaast biedt het beheerders een veiligere en consistentere manier om eindgebruikers nieuwe diensten te bieden. Ontwikkelteams hoeven zodoende niet meer in detail op de hoogte te zijn van het maken of consumeren van services. Hierdoor kunnen zij zich meer richten op het bouwen van applicaties om bedrijfswaarde te leveren.

Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 wordt geleverd met OpenShift Template Broker, die elke OpenShift-template omzet in een detecteerbare service. OpenShift-templates zijn lijsten met OpenShift-objecten die binnen specifieke parameters geïmplementeerd kunnen worden. Dit maakt het voor IT-organisaties gemakkelijker om herbruikbare, samengestelde applicaties in te zetten.

Ook OpenShift Ansible Broker is inbegrepen in Red Hat OpenShift Container Platform 3.7. OpenShift Ansible Broker stelt gebruikers in staat om gecompliceerde services aan te bieden, zowel op als buiten het OpenShift-platform. Daarnaast helpt het bij het vereenvoudigen en automatiseren van complexe workflows.

Productieondersteuning voor Service Catalog in OpenShift Container Platform bouwt voort op Red Hat’s krachtige portfolio met hybride cloudtechnologie, waaronder:
  • Red Hat OpenShift Application Runtimes, een verzameling ondersteunde runtimes om de toegangsbarrière voor het bouwen en implementeren van cloud-native applicaties te verlagen (nu in bèta).
  • Red Hat Container-Native Storage 3.6, een enterprise-grade softwaregedefinieerde opslagoplossing voor de opslag van containers, zowel on-premise als in de cloud.

AWS Service-integratie
De diensten van AWS zijn nu direct toegankelijk via Red Hat OpenShift Container Platform. Deze integratie maakt het voor gebruikers mogelijk om deze diensten vanuit OpenShift te configureren en in te zetten en biedt één pad voor ondersteuning.

De AWS Services die toegankelijk zijn via Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 zijn:

• Amazon Simple Queue Service (SQS)
  • Amazon Relational Database Services (RDS)
  • Amazon Route 53
  • Amazon Simple Storage Services (S3)
  • Amazon Simple Notification Service (SNS)
  • Amazon ElastiCache
  • Amazon Redshift
  • Amazon DynamoDB
  • Amazon Elastic MapReduce (EMR)
Extra functies
Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 biedt ook extra functies en mogelijkheden om de gebruikerservaring en de platformbeveiliging te verbeteren, waaronder:
  • De ondersteuning van Network Policy waardoor projectbeheerders netwerkregels en netwerkbeleid kunnen toepassen op inkomend verkeer voor specifieke OpenShift pods.
  • Prometheus (tech preview) voor het monitoren en waarschuwen in Red Hat OpenShift Container Platform 3.7.
Quotes
Ashesh Badani, vice president en general manager OpenShift bij Red Hat:
“Moderne, cloud-native applicaties zijn geen monolithische stacks met duidelijke behoeften en middelen. Om moderne applicaties effectiever in te zetten moeten IT-organisaties snappen hoe hun ontwikkelaars belangrijke diensten en middelen binnen de hybride architectuur vinden, leveren en gebruiken. Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 komt aan deze behoeften tegemoet door hybride toegang tot diensten te verlenen via haar service catalog. Ontwikkelaars kunnen hierdoor sneller diensten vinden en koppelen met hun bedrijfskritische applicaties. Ook biedt het de mogelijkheid tot sterkere integratie met AWS om cloud-native development en deployment verder te stroomlijnen.”

Matt Yanchyshyn, director, Partner Solution Architecture bij Amazon Web Services, Inc.
“Wij zijn enthousiast over onze samenwerking met Red Hat en de algemene beschikbaarheid van de eerste AWS Service Brokers in Red Hat OpenShift. De mogelijkheid om een reeks AWS services vanuit OpenShift te configureren en in te zetten stelt onze klanten in staat te profiteren van het snelle innovatietempo van AWS, zowel on-premise als in de cloud.”

Extra informatie
Volg Red Hat
Over Red Hat
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van open source-oplossingen. Met een communitygedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatietechnologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op: www.redhat.com

Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute “forward-looking statements” within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements as a result of various important factors, including: risks related to the ability of the Company to compete effectively; the ability to deliver and stimulate demand for new products and technological innovations on a timely basis; delays or reductions in information technology spending; the integration of acquisitions and the ability to market successfully acquired technologies and products; fluctuations in exchange rates; the effects of industry consolidation; uncertainty and adverse results in litigation and related settlements; the inability to adequately protect Company intellectual property and the potential for infringement or breach of license claims of or relating to third party intellectual property; risks related to the security of our offerings and other data security vulnerabilities; changes in and a dependence on key personnel; the ability to meet financial and operational challenges encountered in our international operations; and ineffective management of, and control over, the Company’s growth and international operations, as well as other factors contained in our most recent Quarterly Report on Form 10-Q (copies of which may be accessed through the Securities and Exchange Commission’s website at http://www.sec.gov), including those found therein under the captions “Risk Factors” and “Management’s Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations”. In addition to these factors, actual future performance, outcomes, and results may differ materially because of more general factors including (without limitation) general industry and market conditions and growth rates, economic and political conditions, governmental and public policy changes and the impact of natural disasters such as earthquakes and floods. The forward-looking statements included in this press release represent the Company’s views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company’s views as of any date subsequent to the date of this press release.

Red Hat, Red Hat Enterprise Linux, Ansible, Gluster, the Shadowman logo, and OpenShift are trademarks or registered trademarks of Red Hat, Inc. or its subsidiaries in the U.S. and other countries. Linux® is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries.
Laatste van Red Hat, Inc.
Red Hat versnelt petabyte-schaal object-storage voor cloud-native workloads

Red Hat OpenStack Platform 16 biedt continue community-innovatie en langdurige enterprise-ondersteuning

Red Hat versnelt cloud-native development met Unified Hybrid Cloud Storage voor Red Hat OpenShift Container Platform
Datacenter.com kondigt het komende vertrek aan van CEO

Nieuwe aanwinst voor Yellow Communications

NTT Ltd. geeft in Monthly Threat Report toelichting op toename cyberaanvallen door COVID-19

Software Improvement Group (SIG) launches complimentary “Boosting Business Resilience” webinar series to help organizations emerge from COVID-19 pandemic in stronger growth position

Poly introduceert partnerprogramma

IBM en Cisco ondersteunen onderwijs op afstand met 'Webex for our Kids'

HubSpot maakt met lancering CMS Hub een einde aan moeizaam website management

HubSpot lanceert CMS Hub voor veiligere, stabielere en schaalbaardere website-ontwikkeling

Dit zijn de winnaars van de Nederlandse coronahackathon Hack the Crisis

Remote Assistance van IFS zet merged reality in om de service-efficiency te verhogen

Ctac voegt Digital Asset Management van Bynder toe aan Customer Experience-portfolio

SF6-vrije schakelinstallaties Eaton verduurzamen netbeheerders

g-company wint Google Cloud Expansion Partner of the Year Award, EMEA

Plus500 verhoogt de omzet met 487% in het eerste kwartaal van 2020

Dataiku 7 verbetert integratie met Microsoft 365 voor realtime samenwerking AI-projecten

Veiligheid klantgegevens gaat boven compliancy: maar niet in Nederland aldus nCipher Global Encryption Trends Study 2020

Zorginstelling de Posten maakt zich geen zorgen om endpoint-bescherming

Gecoördineerde aanpak van digitale apparaten voor kwetsbare groepen in de coronatijd

Len Rinaldi in RvA van Amac

Onderzoek van BlackBerry onthult decenniumlang gebruik van Linux-servers door Chinese APT's
QISS IT kiest voor leerplatform MyCademy

Genesys helpt organisaties tijdens COVID-19 pandemie

NetApp brengt digitale karakters tot leven met data fabric

Slim en eenvoudig samenwerken: Poly verrijkt Microsoft Teams-ervaring met nieuwe UC-headsets

Koch Industries rondt overname Infor af

Palo Alto Networks kondigt strategisch partnerschap aan met Deutsche Telekom's Security Services Business

EuroDNS maakt Managed WordPress en Jetpack een maand lang gratis beschikbaar

Coop verlengt SAP-hostingcontract met myBrand

FireX en Ictivity zetten volgende stap in samenwerking

Onderzoek laat zien wat de beste bestelknop is voor webshops

Logo Lubbers De Jong

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Vcare connect
Logo Botz4U
Logo PQR B.V.
Logo Yellow Communications
Logo NTT Ltd.
Logo Poly
Logo Cisco
Logo HubSpot
Logo Lubbers De Jong
Logo IFS
Logo Ctac N.V.
Logo Eaton
Logo g-company
Logo Genesys
Logo NetApp
Logo Poly
Logo Infor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl