www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!
PR: ItsaRep

Bescherming tegen misbruik van IT-beheerdersrechten simpeler gemaakt

CyberArk automatiseert en vereenvoudigt beveiliging van privileged accounts

In 80 procent van de security-lekken spelen slecht beveiligde privileged accounts, ofwel inloggegevens met verhoogde rechten, een cruciale rol. CyberArk biedt een nieuwe oplossing die de bescherming van deze privileged accounts eenvoudiger maakt en automatiseert zodat de nodige taken 10 keer sneller worden uitgevoerd dan voorheen.

CyberArk Privileged Account Security v10 is de enige oplossing tegen misbruik van inloggegevens die makkelijk schaalbaar is in elke soort omgeving: on-premise, hybride cloud en binnen DevOps-workflows. De nieuwe gebruiksvriendelijke interface maakt het makkelijker om door workflows te navigeren, risico’s te visualiseren en te voldoen aan audits en beleidsregels. Hierdoor kunnen beheertaken 10 keer sneller worden uitgevoerd, en zijn audits 5 keer sneller uit te voeren.

Dankzij de uitgebreide API-strategie kunnen gebruikers de oplossing makkelijk integreren in hun bestaande toepassingen voor security, operations en DevOps. Het in beheer nemen van nieuwe privileged accounts vraagt daarmee 90 procent minder tijd; een gigantische tijdswinst zeker voor bedrijven die grote aantallen privileged accounts tegelijkertijd in beheer moeten nemen.

Security in de cloud
Onbeschermde privileged accounts zijn een aantrekkelijk doelwit voor aanvallers. Deze risico’s worden verder vergroot in organisaties waar een cloud-first strategie gehanteerd wordt en waar de adoptie van DevOps toeneemt.

CyberArk Privileged Account Security v10 biedt ondersteuning voor AWS (Amazon Web Services), Microsoft Azure en Google Cloud Platform. Hierdoor kan men al binnen 15 minuten een volledig werkende privileged account security oplossing actief hebben. De integraties met AWS EC2 CloudWatch en Auto Scaling automatiseren het in beheer nemen van nieuwe privileged accounts en verkleinen het risico van onbeheerde privileged accounts in de cloud, zodat security-teams hun tijd aan belangrijkere zaken kunnen besteden.

Beveiliging van endpoints, inclusief Macs
Onbeschermde endpoints zijn een belangrijk doelwit van aanvallers, en vormen een eerste stap om verder in het netwerk te geraken. Vaak kan dit doordat al dan niet onbewust beheerdersrechten aanwezig zijn op endpoints, zonder adequate beveiliging. CyberArk Endpoint Privilege Manager beschermt deze apparaten door een combinatie van rechtenbeheer, applicatiebeheer en bescherming van gegevensdiefstal. De Risk Analysis Service breidt de mogelijkheden uit middels machine learning en cloud-gebaseerde analytics, waardoor mogelijk kwaadaardige applicaties worden herkend en aanvallers bij het vroegst mogelijk punt worden gestopt.

De bescherming is platformonafhankelijk. Ook het aantal malware-aanvallen op Macs is gestaag gegroeid over de jaren heen. Inmiddels wordt er specifieke malware voor Mac OS X geschreven. Met Privileged Account Security v10 profiteren ook Mac-gebruikers van uitgebreide credentials-beveiliging.

“We zijn als CyberArk trots om het grootste marktaandeel te hebben als het gaat om beveiliging van privileged accounts. Die rol respecteren we en behouden we graag door veel in R&D te investeren om de risico’s rond privileged accounts voor onze klanten te verkleinen. De verbeteringen in v10 zijn daar een goed voorbeeld van. Samen met vele partners is hieraan gebouwd om de beveiliging beter te maken, maar ook de gebruiksvriendelijkheid te vergroten”, aldus Bart Bruijnesteijn, pre-sales manager UK & North Europe bij CyberArk. “Het is onze missie onze klanten een voorsprong te geven op alle bedreigingen die op hen afkomen, van ransomware op endpoints tot geraffineerde aanvallen op zwakke plekken in cloud-omgevingen en DevOps workflows. Met de nieuwste versie hebben we de mogelijkheden voor dergelijke aanvallen weer aanzienlijk verkleind.”
Laatste van CyberArk
CyberArk ontdekt lek in Microsoft’s login-systeem

CyberArk start community voor discussie over open source, DevOps en security

CyberArk behaalt internationale Common Criteria certificering voor privileged access beveiliging
CyberArk contact

Logo CyberArk

+31 20 767 1925
  www.cyberark.com
CyberArk sociaal

CyberArk tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl