Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (4 jaar en 57 dagen geleden)
PR: Whizpr

Nieuwe Veeam Availability Console™ nu beschikbaar

Managementconsole voor serviceproviders en ondernemingen met meerdere vestigingen voorziet in alles-in-een beheer en inzicht voor virtuele, fysieke en cloudworkloads

• Helpt meer dan 16.700 Veeam Cloud & Service Provider-partners (VCSP) bij het bieden van managed services aan hun klanten, en verhoogt de waarde van het Veeam-servicesportfolio
  • Maximaliseert marges, winstgevendheid en productiviteit voor serviceproviders en ondernemingen met meerdere vestigingen via gecentraliseerd management en het monitoren van back-ups en gerepliceerde data in een multi-tenant, web-based portal
  • Biedt business-in-a-box accounting en facturering van managed services en cloudconsumptie om serviceproviders te helpen inkomsten en uitgaven beter bij te houden
UTRECHT - Veeam® Software, de innovator op het gebied van de Availability for the Always-On Enterprise™, introduceert de nieuwe Veeam Availability Console™ (VAC), een gratis managementconsole voor serviceproviders die Veeam-services leveren, zoals Backup-as-a-Service (BaaS) en Disaster Recovery-as-a-Service (DRaaS). De nieuwe managementconsole vereenvoudigt het beheren, rapporteren en factureren van dit soort services. Daarnaast voegt de Veeam-console mogelijkheden toe voor resellers en nieuwe managed service providers (MSP’s) die managed back-upservices willen aanbieden om nieuwe inkomsten te genereren. Veeam Availability Console is ook te gebruiken door wereldwijd opererende bedrijven die werken op basis van een leveringsmodel voor IT-services. Zij kunnen de console inzetten om efficiëntere, centraal beheerde back-up-, databeschermings- en disaster recovery-services te leveren binnen een verspreide multicloudomgeving inclusief on premises of private cloud, public cloud, remote and branch offices (ROBO), aan zowel mobiele werkers als thuiswerkers.

Nu de cloud steeds populairder wordt, neemt de complexiteit van het leveren, beheren en monitoren van een IT-infrastructuur toe. Veeam Availability Console vereenvoudigt dit en stelt Veeam-serviceproviders in staat waarde toe te voegen met provisioning, beheer en monitoring van Veeam’s virtuele, fysieke en cloudoplossingen voor hun klanten. Hierdoor kunnen partners nieuwe omzetstromen genereren door – naast hun traditionele zakelijke aanbod – volledig beheerde BaaS en DRaaS te leveren.

“Veeam zet zich in voor onze 16.700 serviceproviderpartners die hun klanten van BaaS en DRaaS voorzien”, zegt Danny Allan, vicepresident Product Strategy van Veeam. “Veeam Availability Console vereenvoudigt de implementatie, de monitoring en het beheer van alle Veeam-services van hun klanten, of ze nu voorzien in Availability voor applicaties en data in de cloud, een virtuele omgeving of op een fysieke server of laptop. Het is ons doel om het voor onze partners zo makkelijk mogelijk te maken hun klanten te voorzien van waardevolle en winstgevende services. De introductie van Veeam Availability Console draagt bij aan het behalen van dit doel.”

De belangrijkste features van Veeam Availability Console zijn:
  • eenvoudig aanmaken van nieuwe klantaccounts met de mogelijkheid tot centrale provisioning en het beheer van alle klanten vanaf één locatie;
  • remote network discovery van klantomgevingen voor de implementatie van Veeam’s virtuele, fysieke en cloudgebaseerde Availability-oplossingen;
  • ondersteunt virtuele, fysieke en cloudservers en –endpoints;
  • remote monitoring en beheer van Veeam-back-ups en - gerepliceerde data voor klanten in één gebruikersinterface;
  • rapportages en facturering voor compleet, realtime inzicht in aangeschafte resources, met white-label facturen;
  • self-servicemanagement en statusmonitoring met een multitenant portal voor partners en eindklanten;
  • RESTful API om Veeam Availability Console-functionaliteiten eenvoudig te integreren in bestaande managementportals en workflows, en dagelijkse managementtaken te automatiseren.
Over Veeam Software
Veeam kent de nieuwe uitdagingen waar ondernemingen over de gehele wereld mee te maken krijgen bij het mogelijk maken van de Always-On Business™. Ze moeten 24.7.365 functioneren.Daarom heeft Veeamals marktpionier Availability for the Always-On Enterprise™ ontwikkeld. Veeam helpt ondernemingen bij het realiseren van recovery time en point objectives (RTPO™) van minder dan vijftien minuten voor alle applicaties en data. Veeam gebruikt daarvoor een fundamenteel nieuw type holistische oplossing die zeer snel herstel, dataverliespreventie, geverifieerde herstelbaarheid, geoptimaliseerde data en volledig inzicht biedt. De Veeam Availability Suite™, waarin Veeam Backup & Replication™ is opgenomen, maakt gebruik van virtualisatie-, opslag- en cloudtechnologieën. Hierdoor kunnen organisaties tijd besparen, risico's verkleinen en investeringen en operationele kosten verlagen, zodat ze hun doelstellingen kunnen behalen. Veeam, dat in 2006 is opgericht, telt momenteel wereldwijd 51.000 Pro Partners en heeft meer dan 267.500 klanten wereldwijd. Het hoofdkantoor van Veeam bevindt zich in Baar, Zwitserland, en het bedrijf heeft kantoren over de gehele wereld. Meer informatie is te vinden op www.veeam.com.
Laatste van Veeam Software
Veeam rapporteert 26% groei in Q2 2021

Veeam voor vijfde jaar op rij leider in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Enterprise Backup and Recovery Software Solutions

Veeam onthult de toekomst van moderne dataprotectie tijdens VeeamON 2021
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials