www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Gigaset pro voegt nieuwe Maxwell 2 toe aan de Maxwell-familie

Leverancier van zakelijke communicatieoplossingen biedt nu compleet IP desktop-portfolio

ARNHEM - Gigaset pro, leverancier van professionele communicatieoplossingen voor het mkb, introduceert zijn Maxwell 2. De nieuwe desktoptelefoon voor zakelijke communicatie complementeert Gigaset pro’s productportfolio voor 2017 en past perfect tussen de Maxwell Basic- en de Maxwell 3-devices binnen de Maxwell-familie. Samen met de recent geïntroduceerde Maxwell Expansion Module biedt Gigaset pro nu een betrouwbaar portfolio van IP desktop-oplossingen.

Programmeerbare en uitbreidbare toetsen
De nieuwe Gigaset Maxwell 2 is ontworpen om frequente bellers en hun business te ondersteunen op een comfortabele manier. Het grote, monochrome TFT-scherm biedt intuïtieve bediening en een helder overzicht – zelfs vanuit een grote hoek of vanaf een grote afstand. De led-aanduiding aan de bovenkant van het device toont bovendien activiteit, die zichtbaar is aan zowel de voor- als de achterkant van het device. Met acht programmeerbare toetsen voor Busy Lamp Fields (BLF) en speed-dial accepteren gebruikers eenvoudig binnenkomende telefoontjes en verbinden zij deze gemakkelijk door. Ook als gebruikers behoefte hebben aan meer toetsen is de Maxwell 2 een goede keuze. Het device kan worden uitgebreid met de Maxwell Expansion Module, die 58 programmeerbare toetsen toevoegt. De Maxwell 2 is uit te breiden met maximaal drie Maxwell Expansion Modules aan zowel de linker- als de rechterzijde.

Interoperabiliteit
Net als de Maxwell Basic en de Maxwell 3 is de nieuwe Maxwell 2 gebaseerd op het geavanceerde Gigaset pro Software Platform. Daardoor is interoperabiliteit gegarandeerd. Julien Marguerite, Director Business Customers International Sales bij Gigaset Group: “Dit leidt tot een verbeterde time-to-market en een geprofessionaliseerde service. We zien een enorme verschuiving naar IP-diensten binnen de b2b-telecombranche – zowel on-premise als in de cloud, gecombineerd met meer behoefte aan service en de opkomst van het Internet of Things in de IT-sector. De Maxwell 2 is gecertificeerd voor toonaangevende on-premise PBX- en cloud-VoIP-telefoonleveranciers, inclusief de netwerken van Broadsoft, Kwebbl, Centile en Asterisk-gebaseerde platformen. Ons Gigaset pro Software Platform garandeert compatibiliteit, kwaliteit en interoperabiliteit voor gecertificeerde netwerken. Net als de Maxwell Basic, 2 en 3 zullen ook toekomstige producten gebaseerd zijn op ditzelfde platform. Dit is gunstiger voor de reseller, aangezien de technologie bewezen en gecertificeerd is.”

Complete communicatieoplossing
De Maxwell 2 is gepositioneerd tussen de Maxwell Basic en de Maxwell 3. Het device biedt eindgebruikers extra comfort in vergelijking met de ‘standaard’ Maxwell Basic-telefoon, en is een meer functioneel gebaseerd device in vergelijking met de Maxwell 3. Ron Cottaar, Marketing Director EMEA bij Gigaset pro: “Bij Gigaset pro beschikken we over een premium merk en de beste producten om complete communicatieoplossingen te ondersteunen. We streven ernaar alle soorten end point devices te bieden om te functioneren als toegangspunt tot Unified Communications (UC). Daarom bieden we een uniek portfolio, inclusief alle mogelijke end devices. Van Gigaset-smartphones en Gigaset-DECT-telefoons tot een reeks desktoptelefoons binnen de Maxwell-reeks. Met de Maxwell-productlijn, en de nieuwe Maxwell 2 in het bijzonder, richten we ons op gebruiksvriendelijkheid en klantbehoefte. Met dit nieuwe familielid, in combinatie met de Maxwell Expansion Module en eerdere Maxwell-modellen, bieden we een compleet IP desktop-portfolio. Dit verbetert onze samenwerking met Internet Service Providers, aangezien zij de voorkeur geven aan een compleet portfolio in plaats van afzonderlijke producten. ‘Solution wise selling’ wordt dan ook een belangrijk focuspunt van ons de komende jaren, naast de verkoop van DECT en smartphones via resellers en distributie met ISP-certificeringen.”

Over Gigaset pro
Gigaset pro – onderdeel van de Gigaset Group – bedient zakelijke klanten over de gehele wereld met zijn brede portfolio van premium producten en biedt professionele communicatieoplossingen, op maat gemaakt, voor elk bedrijf. De producten van Gigaset pro zijn erop gericht uitstekende prestaties te leveren op elk gebied – of dat nu gebruiksvriendelijkheid, flexibiliteit of compatibiliteit is. Gigaset distribueert zijn pro-portfolio via een netwerk van gecertificeerde partners met een focus op EMEA.

Eline Alberts/Marcel Klein
LVTPR
Tags bij dit bericht
Eerder van Gigaset
11 okt 2018 Gigaset lanceert nieuw DECT IP multicell-systeem N870

15 feb 2018 Gigaset en NFON gaan samenwerking aan

30 nov 2017 Gigaset’s Maxwell-reeks gecertificeerd op BroadSoft-platform
Persberichten van donderdag 21 november 2019
Insight wint Best Software License Partner of the Year tijdens Channel Awards 2019

Samenwerking Relined Fiber Network en Van de Beek Kabels en Leidingen

SymfonyCon Amsterdam: Smile en SensioLabs versterken hun alliantie voor ontwikkeling Symfonie

MarkLogic en Ordina winnen Channel Award

PSV grote winnaar Website van het Jaar 2019

Extreme Networks erkend als Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Data Center Networking 2019

Veeam: In 2020 is cloud de ‘new normal’ en neemt het belang van security verder toe

LogRhythm breidt marketingteam uit met Chief Marketing Officer en Vice President of Product

Klanten van Gerhard Schubert GmbH printen specifieke onderdelen voor verpakkingsmachines met behulp van Ultimaker

Newion versterkt het team met John Sjölander

Curvature zet met partnerprogramma Third Party Maintenance breder in de markt

DPA-whitepaper helpt functionaris gegevensbescherming in professionaliseringsslag

Nederlandse consument loopt voorop met kennis van blockchain

Orange versterkt positie internationale positie in retail met ThousandEyes partnership

Fortinet en Siemens bundelen krachten om OT-netwerken optimaal te beveiligen

Nieuwe Kaspersky Sandbox automatiseert bescherming tegen geavanceerde bedreigingen

BlackBerry zorgt voor balans tussen vraag naar productiviteit en veiligheid met vernieuwde UEM Software Suite
NTT Ltd. opent zijn eerste Client Innovation Center (CIC) in Europa

OutSystems lanceert AI-assistent voor applicatieontwikkeling

NetApp en Google Cloud zetten volgende stap in strategisch partnership om innovatie in de Cloud te stimuleren

Qualys tilt vulnerability management, detectie en respons naar een hoger niveau met haar VMDR oplossing

Lenovo en Schneider Electric kondigen strategische samenwerking aan op het gebied van slimme duurzame productie

Multifunctionele Toughbooks zijn ideaal gereedschap voor de zeevaart

Hoe kun je data gebruiken om te groeien in e-commerce?

Advanced Persistent Threats in 2020: abuse of personal information and more sophisticated attacks are coming

Experts delen unieke kennis in Amsterdam

Verzekeringsarchitect ADD vereenvoudigt bescherming van fysieke en virtuele machines met SentinelOne

TIE Kinetix completes transition to FLOW with substantially increased order intake
Logo LVTPR

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com