www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2473 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Bomgar maakt integratie in Azure mogelijk voor remote support- en privileged access-oplossingen

's-Hertogenbosch, 16 november 2017 Bomgar, leider in enterprise-oplossingen voor secure access, maakt bekend dat haar virtuele remote support- en privileged access-oplossingen vanaf nu ook ingezet kunnen worden in Microsoft Azure-omgevingen. Steeds meer organisaties verplaatsen hun data en applicaties naar de cloud en dat is nu ook mogelijk voor de Bomgar-applicaties. Met het implementeren van de oplossing in de private cloudomgeving van Azure, blijven de reeds geïmplementeerde securitymaatregelen voor het verlenen van toegang tot het bedrijfsnetwerk aan interne en externe gebruikers ongemoeid. Zo kunnen security- en supportprofessionals altijd veilige toegang garanderen voor vrijwel ieder remote systeem, ongeacht het platform of de locatie.

“Deze integratie met Azure is een uitbreiding op het Bomgar-portfolio voor virtuele applicaties”, zegt Stuart Facey, VP EMEA bij Bomgar. “Het aanbieden van verschillende opties aan klanten heeft voor ons altijd prioriteit. Er is namelijk geen organisatie hetzelfde. Nu er steeds meer infrastructuren verplaatst worden naar Microsoft Azure kon deze stap niet uitblijven.”

Door gebruik te maken van de remote support- en privileged access-oplossingen van Bomgar, worden organisaties beter in staat gesteld compliant te zijn met remote access policies en regelgeving. Hiervoor is de bescherming van kritische systemen en gevoelige data essentieel. Of het nu gaat om de SaaS-oplossing, een on-premise implementatie of integratie in de private cloud, iedere remote sessie wordt vastgelegd in audit logs en video-opnames om aan de securityeisen van vandaag de dag te voldoen.

Over Bomgar
Bomgar is marktleider in enterprise-oplossingen voor Secure Access. De geavanceerde producten van Bomgar voor remote support, toegangsbeheer en identity management helpen support- en securityprofessionals hun productiviteit en veiligheid te verhogen dankzij beveiligde en gecontroleerde verbindingen met systemen en apparaten waar ook ter wereld.

Meer dan 11.000 bedrijven wereldwijd vertrouwen op Bomgar om uitmuntende supportdiensten te leveren en de risico's voor kostbare gegevens en systemen te verminderen. De klanten van Bomgar bestaan uit een aantal van de voornaamste IT-outsourcers, systems integrators, softwareleveranciers, gezondheidszorgorganisaties, overheidsinstanties, universiteiten, financiële instellingen en winkelketens.

Bomgar is een private onderneming met kantoren in Atlanta, Jackson, Washington D.C., Frankfurt, Londen, Parijs, ’s-Hertogenbosch en Singapore. Maak kennis met Bomgar op https://www.bomgar.com/nl.

Voor meer informatie kijk op Bomgar Blog, Facebook, Twitter en LinkedIn.

Marcommit
Femke Jansen