www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (3 jaar en 107 dagen geleden)

Innovatieve RFID producten en Hielke van Oostrum versterken EasyLogic

Met ingang van 13 november 2017 is Hielke van Oostrum in dienst getreden bij EasyLogic B.V. te Moordrecht. Hij was van 2006 tot recent country manager Benelux voor Nordic ID, een Finse fabrikant van RFID hardware. Hij heeft veel ervaring met RFID technologie in het algemeen, kent vrijwel iedereen in de markt en veel succesvolle projecten in de Benelux staan op zijn conto.

Met zijn verkoopervaring zal hij EasyLogic als Sales Manager komen versterken. De intentie is dat hij RFID projecten in zal winnen en daarbij speelt de nieuwe versie van de Easylogic Track&Trace Server (ETT) een grote rol als enabler. ETT is een eenvoudig te gebruiken, cloud-based database die kan worden aangesproken door verschillende technologieën, zoals barcode en RFID, mobiele computers en IoT systemen.

Hielke van Oostrum zegt: “Een belangrijke factor om voor EasyLogic te kiezen ligt hem in de mensen die ik al kende, de bedrijfscultuur en no-nonsense, resultaat gerichte aanpak”. Hij vervolgt: “daarnaast is het voor mij erg fijn om ook daadwerkelijk een complete traceer oplossing aan eindgebruikers en klanten in logistiek en maakindustrie te kunnen aanbieden, in plaats van alleen maar een onderdeel zoals de hardware”.

Tegelijkertijd met de versterking van het team wordt ook een innovatief actief RFID systeem geïntroduceerd op basis van low energy bluetooth BLE. Met behulp van kleine intelligente radiobakentjes kan zo de positie maar vooral ook de status van een systeem, zoals een rollenbaan of productielijn, in de gaten worden gehouden. De bakens zijn zelflerend en  kunnen dus door patroonherkenning waarschuwen voor storingen en uitzonderingen, al voordat deze gaan plaatsvinden. Door het gebruik van BLE in plaats van traditionele actieve RFID is de batterij autonomie zeer lang en de kans op radiostoringen kleiner.

Over Easylogic:

Easylogic ontwerpt, ontwikkelt, levert en implementeert innovatieve RFID systemen voor overheid en het bedrijfsleven. Deze systemen worden gebruikt voor het optimaliseren van processen door middel van traceren van mensen, objecten en materiaal. Zo wordt de maximale ROI uit een ICT systeem gehaald door het koppelen van deze informatie en de fysieke, werkelijke wereld. Daarnaast heeft EasyLogic eigen productielijnen voor speciale RFID tags, stadpassen en loyalty-cards.

EasyLogic b.v.
Westbaan 287
2841 MC Moordrecht
+31-(0)182-389530
www.easylogic.nl
Laatste van EasyLogic B.V.
Innovatieve RFID producten en Hielke van Oostrum versterken EasyLogic

Automatische identificatie van personen en goederen op 50 meter met nieuw UHF-RFID label
Verstreken tijd: 3 jaar en 107 dagen
EasyLogic B.V. contact

Logo EasyLogic B.V.

sales@easylogic.nl
  www.easylogic.nl
EasyLogic B.V. sociaal

EasyLogic B.V. tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Roche Diabetes Care