www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Marcommit

Aerohive’s Spectrum Intelligence zorgt voor slimmere optimalisatie van draadloze netwerken

Amstelveen, 15 november 2017 — Aerohive Networks® (NYSE: HIVE), onafhankelijke leverancier van zakelijke cloud-based netwerkoplossingen, introduceert vandaag Spectrum Intelligence, een geavanceerde functie voor spectrumanalyse. Klanten en partners kunnen hiermee eenvoudig problemen met de netwerkprestaties als gevolg van draadloze storingen diagnosticeren en verhelpen.

Aerohive’s functie voor geavanceerde spectrumanalyse biedt netwerkbeheerders een eenvoudige manier om de omvang en bron van een storing te bepalen en het effect daarvan op de netwerkprestaties teniet te doen. Dankzij naadloze integratie met de functionaliteit van HiveManager® NG voor kennisgeving en probleemoplossing en een intuïtieve grafische weergave is gebruiksgemak verzekerd.

Draadloze storingen kunnen worden veroorzaakt door apparatuur met ingebouwde draadloze functionaliteiten, zoals laptops en smartphones, IoT- en BYOD-apparaten, of door apparaten zonder Wi-Fi-functionaliteit, zoals Bluetooth-apparaten, DECT-telefoons en magnetrons.

De mogelijkheden voor probleemoplossing van Spectrum Intelligence worden aangevuld met channel-optimalisatie door het Aerohive Channel Selection Protocol (ACSP), dat deel uitmaakt van de unieke samenwerkende besturingsarchitectuur van Aerohive. Access points kunnen met behulp van ACSP het beste channel en de beste energie-instellingen bepalen en toepassen om storingen tot een minimum te beperken. In tegenstelling tot de meeste oplossingen van concurrenten, die spectrumanalyse gebruiken voor een handmatige evaluatie en aanpassing van de kanaalaanstellingen, doet ACSP dit automatisch.

Aerohive wil in de toekomst Spectrum Intelligence integreren met andere tools voor probleemlossing. Daarnaast wil het bedrijf functionaliteit voor machine learning toevoegen om gebruikers geïntegreerde diagnostische en optimalisatiemogelijkheden te bieden.

Screenshot: De geavanceerde functie voor spectrumanalyse van Aerohive

Over Aerohive Networks
Aerohive (NYSE: HIVE) verbindt klanten op eenvoudige en betrouwbare wijze met de informatie, applicaties en inzichten die zij nodig hebben om te groeien. Het simpele, schaalbare en veilige platform levert mobiliteit zonder beperkingen. Voor haar wereldwijde klanten is ieder access point een startpunt. Het hoofdkantoor van het in 2006 opgerichte Aerohive bevindt zich in Milpitas in Californië. Voor meer informatie bezoek http://www.aerohive.com, bel 0800 0200462, volg @Aerohive op Twitter, abonneer op het blog, word lid van de community of word fan op Facebook.

“Aerohive” is een gedeponeerd merk van Aerohive Networks, Inc. Alle product- en bedrijfsnamen die in dit document worden vermeld zijn merken of gedeponeerde merken van hun respectieve eigenaars. Alle rechten voorbehouden.

Safe Harbor Statement
This press release contains forward-looking statements, including statements regarding new Aerohive product and service offerings and statements regarding their expected performance, market receptiveness and competitive advantage. These forward-looking statements are based on current expectations and are subject to inherent uncertainties, risks and changes in circumstances that are difficult or impossible to predict. The actual outcomes and results may differ materially from those contemplated by these forward-looking statements as a result of these uncertainties, risk and changes in circumstances, including, but not limited to, risks and uncertainties related to: general demand for wireless networking in the industry verticals targeted or demand for Aerohive products in particular, unpredictable and changing market conditions, risks associated with the deployment, performance and adoption of new products and services, risks associated with our growth, competitive pressures from existing and new companies, technological change, product development delays, our inability to protect Aerohive intellectual property or to predict or limit exposure to third party claims relating to its or Aerohive's intellectual property, and general market, political, regulatory, economic and business conditions in the United States and internationally.

Additional risks and uncertainties that could affect Aerohive’s financial and operating results are included under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations," in the Company’s recent annual report on Form 10-K and quarterly report on Form 10-Q.  Aerohive’s SEC filings are available on the Investor Relations section of the Company’s website at http://ir.aerohive.com and on the SEC's website at www.sec.gov. All forward-looking statements in this press release are based on information available to the Company as of the date hereof, and Aerohive Networks disclaims any obligation to update the forward-looking statements provided to reflect events that occur or circumstances that exist after the date on which they were made, except as required by law.

Marcommit
Marielle van Zanten
aerohive@marcommit.nl

Perscontact Aerohive

Aerohive Networks
Talia Malik
Manager of Corporate Communications
408.605.2019
tmalik@aerohive.com
Twitter: @Aerohive
Laatste van Aerohive
Aerohive lanceert in 2018 meer dan 50 innovaties

Aerohive HiveManager Shortcuts maakt op spraak gebaseerd beheer van netwerkinfrastructuur mogelijk

Aerohive Cloud Configuration Groups vereenvoudigen microsegmentatie in netwerken
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Marcommit
Aerohive contact

Logo Aerohive

NLsales@aerohive.com
  www.aerohive.com
Aerohive sociaal

Aerohive tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage