www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Aerohive’s Spectrum Intelligence zorgt voor slimmere optimalisatie van draadloze netwerken

Amstelveen, 15 november 2017 — Aerohive Networks® (NYSE: HIVE), onafhankelijke leverancier van zakelijke cloud-based netwerkoplossingen, introduceert vandaag Spectrum Intelligence, een geavanceerde functie voor spectrumanalyse. Klanten en partners kunnen hiermee eenvoudig problemen met de netwerkprestaties als gevolg van draadloze storingen diagnosticeren en verhelpen.

Aerohive’s functie voor geavanceerde spectrumanalyse biedt netwerkbeheerders een eenvoudige manier om de omvang en bron van een storing te bepalen en het effect daarvan op de netwerkprestaties teniet te doen. Dankzij naadloze integratie met de functionaliteit van HiveManager® NG voor kennisgeving en probleemoplossing en een intuïtieve grafische weergave is gebruiksgemak verzekerd.

Draadloze storingen kunnen worden veroorzaakt door apparatuur met ingebouwde draadloze functionaliteiten, zoals laptops en smartphones, IoT- en BYOD-apparaten, of door apparaten zonder Wi-Fi-functionaliteit, zoals Bluetooth-apparaten, DECT-telefoons en magnetrons.

De mogelijkheden voor probleemoplossing van Spectrum Intelligence worden aangevuld met channel-optimalisatie door het Aerohive Channel Selection Protocol (ACSP), dat deel uitmaakt van de unieke samenwerkende besturingsarchitectuur van Aerohive. Access points kunnen met behulp van ACSP het beste channel en de beste energie-instellingen bepalen en toepassen om storingen tot een minimum te beperken. In tegenstelling tot de meeste oplossingen van concurrenten, die spectrumanalyse gebruiken voor een handmatige evaluatie en aanpassing van de kanaalaanstellingen, doet ACSP dit automatisch.

Aerohive wil in de toekomst Spectrum Intelligence integreren met andere tools voor probleemlossing. Daarnaast wil het bedrijf functionaliteit voor machine learning toevoegen om gebruikers geïntegreerde diagnostische en optimalisatiemogelijkheden te bieden.

Screenshot: De geavanceerde functie voor spectrumanalyse van Aerohive

Over Aerohive Networks
Aerohive (NYSE: HIVE) verbindt klanten op eenvoudige en betrouwbare wijze met de informatie, applicaties en inzichten die zij nodig hebben om te groeien. Het simpele, schaalbare en veilige platform levert mobiliteit zonder beperkingen. Voor haar wereldwijde klanten is ieder access point een startpunt. Het hoofdkantoor van het in 2006 opgerichte Aerohive bevindt zich in Milpitas in Californië. Voor meer informatie bezoek http://www.aerohive.com, bel 0800 0200462, volg @Aerohive op Twitter, abonneer op het blog, word lid van de community of word fan op Facebook.

“Aerohive” is een gedeponeerd merk van Aerohive Networks, Inc. Alle product- en bedrijfsnamen die in dit document worden vermeld zijn merken of gedeponeerde merken van hun respectieve eigenaars. Alle rechten voorbehouden.

Safe Harbor Statement
This press release contains forward-looking statements, including statements regarding new Aerohive product and service offerings and statements regarding their expected performance, market receptiveness and competitive advantage. These forward-looking statements are based on current expectations and are subject to inherent uncertainties, risks and changes in circumstances that are difficult or impossible to predict. The actual outcomes and results may differ materially from those contemplated by these forward-looking statements as a result of these uncertainties, risk and changes in circumstances, including, but not limited to, risks and uncertainties related to: general demand for wireless networking in the industry verticals targeted or demand for Aerohive products in particular, unpredictable and changing market conditions, risks associated with the deployment, performance and adoption of new products and services, risks associated with our growth, competitive pressures from existing and new companies, technological change, product development delays, our inability to protect Aerohive intellectual property or to predict or limit exposure to third party claims relating to its or Aerohive's intellectual property, and general market, political, regulatory, economic and business conditions in the United States and internationally.

Additional risks and uncertainties that could affect Aerohive’s financial and operating results are included under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations," in the Company’s recent annual report on Form 10-K and quarterly report on Form 10-Q.  Aerohive’s SEC filings are available on the Investor Relations section of the Company’s website at http://ir.aerohive.com and on the SEC's website at www.sec.gov. All forward-looking statements in this press release are based on information available to the Company as of the date hereof, and Aerohive Networks disclaims any obligation to update the forward-looking statements provided to reflect events that occur or circumstances that exist after the date on which they were made, except as required by law.

Marcommit
Marielle van Zanten
aerohive@marcommit.nl

Perscontact Aerohive

Aerohive Networks
Talia Malik
Manager of Corporate Communications
408.605.2019
tmalik@aerohive.com
Twitter: @Aerohive
Eerder van Aerohive
19 dec 2018 Aerohive lanceert in 2018 meer dan 50 innovaties

13 nov 2018 Aerohive HiveManager Shortcuts maakt op spraak gebaseerd beheer van netwerkinfrastructuur mogelijk

11 okt 2018 Aerohive Cloud Configuration Groups vereenvoudigen microsegmentatie in netwerken

Logo Marcommit

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl