www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (3 jaar en 13 dagen geleden)
PR: Sjoukje Dijkstra

MendriX stelt customer success managers aan

MendriX heeft alle consultants de laan uit gestuurd. In plaats daarvan doet de de TMS-aanbieder het nu met customer success managers, die zijn aangesteld om samen met de klant de beste resultaten neer te zetten.

“De customer success manager blijft samenwerken met de klant om in te spelen op nieuwe kansen en veranderingen in de markt”, aldus directeur Mark van der Hijden. Hij vertelt: “Onze consultants hebben we natuurlijk niet letterlijk de laan uitgestuurd. Die mochten solliciteren naar de nieuwe functie van customer success manager. Gelukkig voldeed elke kandidaat aan de nieuwe strenge eisen. Ik was even vergeten dat we voorheen ook voor excellentie gingen. Alle consultants zijn dus gepromoveerd tot customer success manager. Ze doen daarbij wat ze altijd al deden. Plus dan dat beetje extra, waarvoor de klant in feite ook in zee is gegaan met ons”, meent van der Hijden. “Wij brengen namelijk succes. Daarmee hebben we al jaren succes. We zijn natuurlijk niet voor niets alwéér FD Gazelle.”

Reden voor MendriX om de vacature voor consultant flink op te schudden, is om mee te willen gaan in een wereld die verandert. Voorop te willen lopen. “We moeten continu innoveren, eisen veranderen, klanten veranderen. Dus, je bent niet klaar als de software geïnstalleerd is. Je doet er daarom goed aan om jaar in jaar uit te onderscheiden, waarbij we natuurlijk moeten opletten of datgeen wat wij doen ook waarde brengt aan de klant. Alleen DIE dingen willen we doen.”

Wat doet de customer success manager?

De MendriX customer success manager stelt de klanten in staat om successsen te creëren met MendriX. “Dat wij de klant op deze manier mobiliseren is een gewaardeerd en onderscheidend aspect. Wij proberen klanten zo toe te rusten dat ze zelf mooie resultaten gaan neerzetten, met onze ondersteuning”, vertelt Van der Hijden. MendriX groeit hard, en werd recent voor derde maal aangemerkt door het FD als een van de snelst groeiende ondernemingen van Nederland. “We zijn daarom continu op zoek naar customer success managers die onze klanten willen bijstaan! Hij nodigt mensen uit te solliciteren, die nu al een sales of consultant rol vervullen. “Als customer success manager krijg je veel vrijheid, en mag je net een beetje verder gaan dan sales of een gewone consultant. Super uitdagend en leuk dus. Wie dat interessant vindt, mag mij altijd benaderen.”

Een van die klanten die ook recent een customer success manager toegewezen heeft gekregen is MTH-Koeriers. De koerier is erg te spreken over de samenwerking met MendriX: “Je hoeft maar te bellen, en als er geen oplossing is, bellen ze binnen de kortst mogelijke tijd terug. Ik heb het volste vertrouwen in MendriX en haar mensen.” De koerier benut het TMS nog lang niet ten volle: “Er zit zoveel in. Ik ben ook nog lerende”, geeft hij toe. In de nabije toekomst hoopt hij alle functionaliteit volop te benutten. Voor MTH-Koeriers is MendriX meer dan een leverancier. “We zijn een partnerschip aangegaan. Dat is duidelijk merkbaar.”

‘MendriX doet het samen’
Dat is dit jaar een thema dat MendriX in de afgelopen jaren al waar maakte, maar wat dit jaar nog meer voor het voetlicht zal komen. Onder andere op de ICT en Logistiek die in november weer gehouden wordt in de Jaarbeurs te Utrecht. “We doen het samen. Samen met de klant bereiken we het beste resultaat. Veelal ook in samenwerking met partners waar we mee koppelen, zoals webshops, ERP-aanbieders SAP en Dynamics, Telematica-aanbieders, zoals TomTom Telematics, maar ook PTV, GLS, DPD en nog veel meer.”

ICT & Logistiek in teken van Digital Supply Chains
Wilt u meer weten over de customer success manager? Bezoek de ICT & Logistiek. Van 28 tot 30 november is MendriX weer aanwezig op de beurs. Dit jaar staat de ICT & Logistiek in teken van Digital Supply Chains. De technologie en automatisering wordt steeds belangrijker in de logistiek. Alles wat gedigitaliseerd kan worden, wordt gedigitaliseerd in de logistieke keten. ‘MendriX doet het samen’, sluit hier mooi op aan. Met de nieuwste en uiterst koppelbare release MendriX TMS speelt MendriX in op de vraag: ‘Hoe zorg ik ervoor dat ik zo efficiënt en snel mogelijk kan werken, tegen zo laag mogelijke kosten?'

Een bezoek aan ICT & Logistiek is een uitermate geschikt moment om met collega’s uit de branche samen te kijken naar de nieuwste ontwikkelingen van MendriX. Bezoekers zijn van harte welkom op stand 03.C042, waar enthousiaste MendriX medewerkers uitkijken naar uw komst! Registreer hier!

Over MendriX

MendriX is dé softwareleverancier voor transport en koerier. Het MendriX Transport Management Systeem (TMS) is zeer compleet, en daarmee de standaard binnen de wereld van transport en koerier. Met onder andere Live Gebeurtenissen, route optimalisatie, KPI’s, voertuigvolgsysteem, urenregistratie en automatische facturatie na een melding via onze app.
Laatste van MendriX
“Investeren in ICT noodzakelijk om te overleven”

MendriX stelt customer success managers aan

MendriX alweer bekroond met FD Gazelle voor snelle groei
Telindus ontvangt North EMEAR Award voor Technology Excellence Partner of the Year: Security

Kaspersky Threat Intelligence Portal introduceert API-integratie voor communityleden

NCC Group benoemt Inge Bryan tot managing director voor het Europese vasteland

AI-Powered Auto Personalization is voortaan standaard in Sitecore's toonaangevende Digital Experience Platform
Nielsen Brandbank partners with SRC System Integrators

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

International Internet Day: datanetwerken en thuisnetwerk steeds sneller

Nieuwe versie Red Hat Enterprise Linux 8 combineert innovatie met stabiliteit

Nieuwe Cisco-oplossingen faciliteren virtueel en beveiligd de continuïteit van essentiële wetgevende en gerechtelijke processen

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Danny Allan, CTO en Senior Vice President Product Strategy van Veeam voorspelt: de tech trends van 2021

Het perfecte plaatje: SRS integreert Payconiq QR-code-sticker betalen

Waaraan herken je een slechte cyberbeveiliging?

Het aantal vacatures binnen de IT neemt af, maar talent blijft schaars

Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

Markteffect sleept haar zevende FD Gazellen Award binnen!

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Verstreken tijd: 3 jaar en 13 dagen
MendriX contact

Logo MendriX

0346 - 290 700
  www.mendrix.nl
MendriX sociaal

MendriX tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen