www.EVENTIVE.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!

ZYLAB’S AI-TECHNOLOGIE VERBETERT ZAKELIJKE TRANSACTIES IN DE VIRTUAL DATA ROOMS VAN IMPRIMA

Amsterdam, 14 november 2017 - Een nieuwe samenwerking met ZyLAB biedt klanten van Imprima geavanceerde Artificial Intelligence (AI)-instrumenten om de voorbereiding van alle belangrijke virtual datarooms (VDR's) voor fusies en overnames (M&A) en onroerend goed deals te versnellen.

De samenwerking tussen de toonaangevende dataroom leverancier en de AI-experts van ZyLAB laat duidelijk zien hoe Artificial Intelligence de weg baant voor snellere en beter georganiseerde fusies en overnames.

De klanten van Imprima krijgen via het ZyLAB ONE eDiscovery platform toegang tot de nieuwste technologie. Hierdoor wordt het voor hen eenvoudiger dan ooit om een VDR te bouwen voor M&A, onroerendgoedtransacties, herfinanciering, fundraising, een private equity portfolio of zelfs om zich voor te bereiden op een beursgang.

ZyLAB’s AI-platform stelt gebruikers in staat om automatisch overeenkomsten te verzamelen, te scheiden van niet-overeenkomsten en te filteren. Afzonderlijke documenten kunnen vervolgens worden geanalyseerd en geclassificeerd zodat gebruikers direct inzicht krijgen in contractuele verplichtingen, risico's en kansen. Door de inhoud van documenten te analyseren voordat deze in de VDR worden geüpload, kunnen eventuele risico’s al voor en tijdens due diligence worden geïdentificeerd en aangepakt.

Gebruikers kunnen documenten snel organiseren in de structuur van de VDR die is vereist voor het proces. Commercieel gevoelige en privacy-gerelateerde informatie kan automatisch worden geredigeerd of geanonimiseerd (“blacklining”) voordat deze in een VDR openbaar wordt gemaakt.

“Of u nu een VDR voorbereidt voor M&A due diligence of een andere complexe zakelijke transactie uitvoert, u wilt ervoor zorgen dat het proces snel, veilig en stressvrij is.” zegt Jan Scholtes, Chief Strategy Officer bij ZyLAB.

“Door Imprima's uiterst veilige VDR’s en professionele services aan te vullen met de AI-technologie van ZyLAB, kunnen de klanten van Imprima zich sneller, beter en kosteneffectief voorbereiden.”

“Net als de VDR-technologie van Imprima, is de AI-technologie van ZyLAB ongeëvenaard. Wij maken dankbaar gebruik van de voorsprong in AI die zij hebben opgebouwd in hun meer dan dertig jaar ervaring met eDiscovery. Zo kunnen wij aan de M&A- en onroerend goed-community tools bieden, waarvan is bewezen dat ze echt effectief zijn.” zegt Pieter van der Made, chairman van Imprima.

Contact ZyLAB
Annelore van der Lint, Marketing Director