www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Infor blijft innoveren en investeren in oplossingen voor asset management, materiaalbeheer en procurement

Nieuwe Infor Enterprise Asset Management-oplossing biedt meer mobiliteit, functionaliteit en betrouwbaarheid

Barneveld, 13 november 2017 – Infor, een leverancier van branchespecifieke cloudapplicaties, komt met een nieuwe versie van zijn Infor Enterprise Asset Management-oplossing waarmee bedrijven proactief assets, asset-informatie en onderhoudsactiviteiten kunnen beheren. Versie 11.3.2 is algemeen beschikbaar in de cloud en via Infor CloudSuite Facilities Management en biedt verschillende nieuwe functies voor tracking, mobiliteit en beheer. Infor EAM biedt verschillende branchespecifieke functies die het beheer van assets voor zowel productie-, facility-, life sciences- en transportbedrijven als gemeenten en organisaties in de publieke sector vergemakkelijken.

De nieuwste versie van Infor EAM bevat belangrijke updates voor het Nonconformity-scherm en -tabblad van de Work Order en de schermen Assets, Positions en System. Deze tonen nu extra attributen van een werkorder en de apparatuur die is gekoppeld aan de observatie. Dit helpt gebruikers om selectiecriteria voor preventieve onderhoudsschema’s en onderhoudspatronen beter te identificeren en snel meerdere onvoltooide observaties, opmerkingen en documenten te bekijken. Er zijn ook verschillende updates doorgevoerd in de definitie van lineaire apparatuur en de manier waarop lineair werk kan worden gedefinieerd. In het tabblad Segments en Routes in het scherm Equipment is een nieuwe organisatieoptie beschikbaar waarmee de apparatuurstructuur kan worden gesynchroniseerd om een overeenkomstig record voor de apparaatstructuur te maken.

Mobiliteit is een belangrijk aandachtspunt voor deze versie van Infor EAM. In de oplossingen Infor EAM Mobile for Fleet en Infor EAM Mobile for Transit zijn mogelijkheden toegevoegd om de efficiëntie en effectiviteit van buitendienstmedewerkers te verbeteren. Zo is het mogelijk om afwijkingen in werkorders op de kaart te maken en te bewerken. Daarnaast kunnen personen gevolgd worden die voor vervoersbedrijven de treinen en het spoor op afwijkingen en defecten inspecteren. Ze kunnen een non-conformiteit opstellen zodra ze een defect of een potentieel defect vinden en dat precies op de kaart aangeven. De inspecteur kan vervolgens de attributen voor de afwijking in latere inspecties updaten en de status bijhouden.

“Succesvolle organisaties erkennen dat een prestatieverbetering van assets naast het verlagen van de kosten ook de volumegroei verbetert. Gebrekkig assetbeheer kan ertoe leiden dat bedrijven veiligheidsvoorschriften en compliance-vereisten schenden. Het is daarom ongelooflijk belangrijk om te leunen op een technologiepartner die de nuances van specifieke industrieën begrijpt om een succesvolle strategie te implementeren,” zegt Mike Stone, Product Manager van Infor EAM. “We willen dat onze klanten zoveel mogelijk risico’s vermijden en dat ze het werken met onze software als eenvoudig ervaren. Daarom updaten we onze oplossingen continu, zoals dat nu met Infor EAM is gebeurd. Daarbij wordt gelet op de feedback van klanten, zodat we anticiperen op hun huidige en toekomstige behoeften.”

Over Infor
Infor bouwt zakelijke branchespecifieke software die geschikt is voor de cloud. Het bedrijf telt 16.000 medewerkers en heeft 90.000 klanten in meer dan 170 landen. Voor meer informatie, zie www.infor.com.
Laatste van Infor
Koch Industries rondt overname Infor af

Oudste trailerfabrikant van Nederland blijft innoveren om klanten makkelijker, beter en sneller te helpen

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

Logo Lubbers De Jong

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Wuunder

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureau