Herken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 176 dagen geleden)

Amazon kondigt unieke nieuwe Prime video serie aan met Manchester City FC

De Amazon Prime Video Original serie volgt de huidige Engelse Premier League kampioen

Vanaf volgend jaar exclusief te zien op Prime Video

Londen, 9 november 2017 – Amazon en Manchester City hebben vandaag een gloednieuwe behind-the-scenes serie aangekondigd, waarin het viervoudige kampioenselftal Manchester City gevolgd wordt gedurende het 2017/2018 seizoen.

De Amazon Prime Video Original biedt fans een uniek kijkje achter de schermen van de historische club, de legendarische coach, Pep Guardiola en de levens van de spelers die zichzelf momenteel Premier League kampioen mogen noemen. Guardiola was een van de beste spelers en coaches van zijn generatie, met drie Champions League titels uit zijn tijd bij FC Barcelona. In 2016 stapte hij over naar Manchester City, waar hij vele sterspelers heeft gecoacht, waaronder Sergio Aguero, Gabriel Jesus en Kevin de Bruyne.

“Deze nieuwe Amazon Prime Video Original geeft Prime leden een uitzonderlijke behind-the-scenes ervaring bij van Manchester City, het topteam uit de Engelse Premier League en een van de meest opwindende en gerespecteerde teams wereldwijd,” zegt Heather Schuster, Head of Unscripted, Amazon Originals. “Het verhaal achter de coaches en spelers is fascineren en we zijn heel blij samen te kunnen werken met het Manchester City team om onze Prime leden deze exclusieve ervaring te kunnen bieden.”

Ferran Soriano, CEO van Manchester City, zegt: “We zijn verheugd om deze strategische relatie aan te gaan met Amazon, een van de meest toonaangevende bedrijven wereldwijd. Amazon Prime Video is de perfecte thuisbasis voor een baanbrekend project dat een unieke en authentieke blik biedt in Manchester City’s seizoen. Dit is een buitengewoon spannende tijd voor Manchester City en dankzij Amazon’s service van wereldklasse kunnen we dit delen met voetbalfans over de hele wereld.”

De nieuwe serie neemt kijkers mee achter de schermen gedurende het gehele seizoen 2017/2018 van Manchester City; van de wereldberoemde trainingsfaciliteiten van de City Football Academy tot interviews met de manager en vergaderingen van de top van de club.

De serie is de nieuwste aanvulling in het groeiende aanbod aan Amazon Original sport- en entertainment series, waaronder The Grand Tour, twee seizoenen All or Nothing, die de Arizona Cardinals en The Los Angeles Rams gedurende het NFL-seizoen volgen, en livestreams van de NFL Thursday Night Football wedstrijden en de ATP Next Gen Finals.

Prime Video-leden kunnen altijd en overal naar Prime Video-series kijken via de Amazon Prime Video-app voor Android- en iOS-telefoons en -tablets, populaire LG- en Samsung Smart-televisies, Android-televisies van Sony, Sony PlayStation 3 en 4 of online via PrimeVideo.com. Ook kunnen alle titels worden gedownload naar mobiele apparaten voor offline gebruik.
Laatste van Amazon
Clarkson, Hammond en May gaan off script in de vierde trailer van The Grand Tour

Misdaaddrama McMafia vanaf 2 januari in Nederland te zien via Amazon Prime Video

Nieuwe trailer aflevering 2 The Grand Tour
Verstreken tijd: 4 jaar en 176 dagen
Amazon contact

Logo Amazon

Amazon sociaal

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Alleeninkt.nl
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack
Logo Techone B.V.
Logo PQR