www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2498 volgers blijven op de hoogte!

Xerox spreekt tijdens McAfee MPOWER Cybersecurity Summit strategieën over het beschermen van IoT tegen cyber-dreigingen

Samen zorgen Xerox en McAfee voor een toonaangevende apparaat- en netwerkbeveiliging

Breukelen, 9 november 2017 - De sterke toename van draadloze apparaten en het Internet of Things (IoT) biedt bedrijven een schat aan mogelijkheden maar maakt ze ook kwetsbaar voor cyber-dreigingen.

Op de McAfee MPOWER Cybersecurity Summit in Amsterdam op 28 en 29 november, demonstreren security experts van Xerox ‘multi-layered’ strategieën om multifunctionele printers (MFP's) en netwerken te beschermen tegen bedreigingen van gegevensbeveiliging.

Alissa Johnson, Chief Information Security Officer van Xerox, en Christiaan Beek, hoofdwetenschapper en hoofdingenieur van McAfee, nemen tijdens de summit deel aan de sessie "IoT beveiligen is niet onmogelijk." Ze praten over hoe IoT-bedreigingen een fundamenteel onderdeel moeten worden van de cybersecurity-strategie van een bedrijf om concurrerend en gezond te blijven. Met de komst van de nieuwe algemene wet gegevensbescherming (GDPR) in mei 2018, wordt van organisaties verwacht dat ze een hogere veiligheidsnorm dan ooit tevoren handhaven, omdat zij anders zware sancties kunnen verwachten.

De sprekers zullen ook ingaan op hoe Xerox en McAfee IoT-beveiliging benaderen. Ook wordt de whitelisting-technologie van McAfee besproken, die constant monitort en automatisch beschermt tegen malware-aanvallen. Deze technologie is onderdeel van alle Xerox ConnectKey®  AltaLink®-producten.

"IoT verandert cybersecurity, omdat ondernemingen niet alleen meer rekening moeten houden met de beveiliging van lokale apparaten, maar er ook een nieuwe dimensie bijkomt – de apparaten thuis”, zegt Christiaan Beek. "Printers en slimme multifunctionele apparaten vormen een potentiële bedreiging voor het netwerk, waardoor de beveiliging proactief moet worden aangepakt. Wij zijn er trots op dat wij als McAfee onze technologie kunnen integreren in Xerox-apparaten en deze tegen de meest geavanceerde aanvallen te beschermen."

Moderne printers en slimme apparaten vragen om een multi-layered beveiligingsstrategie. Xerox-beveiligingsoplossingen omvatten vier belangrijke aspecten: inbraakpreventie, apparaatdetectie, document- en gegevensdetectie en samenwerkingen, zoals met McAfee.

"Naarmate de cyberbeveiligingsrisico's en -complexiteit toenemen, moet de security-community samenwerken. Samen kunnen we het huidige landschap veilig houden en ons voorbereiden op toekomstige security-bedreigingen”, aldus Alissa Johnson, Chief Information security Officer, Xerox. "Onze samenwerking met McAfee is een belangrijk onderdeel van onze security-strategie. Wij geloven dat onze manier van apparaat-, documenten- en gegevensbescherming een onderscheidende factor is in de markt voor print- en documenttechnologie."

In oktober werd Xerox uitgeroepen tot marktleider in het eerste IDC MarketScape rapport “Worldwide Security Solutions en Services Hardcopy 2017 Vendor Assessment” voor zijn enterprise-beveiliging en zijn brede portfolio van print- en documentbeveiligingsoplossingen.

Eerder dit jaar lanceerde Xerox zijn breedste productlijn ooit, bestaande uit ConnectKey-compatibele printers en multifunctionele apparaten met eenvoudige en veilige on-the-go-mogelijkheden, cloudconnectiviteit en toegang tot productiviteitsverhogende functies en apps. Het nieuwe portfolio transformeert zich van traditionele printapparatuur tot slimme, verbonden tools die aansluiten bij de behoeften van een modern bedrijf. Ook hebben alle producten multi-layered beveiligingsfuncties om de veiligheid van systeemcomponenten en kwetsbare onderdelen te waarborgen.

Xerox is niet alleen sponsor van de McAfee MPOWER Cybersecurity Summit, maar demonstreert ook zijn vooruitstrevende kijk op apparaat- en netwerkbeveiliging tijdens het evenement. Johnson en Beek spreken van 10:40 uur tot 11:20 uur op woensdag 29 november.

Over Xerox
Xerox is een technologiebedrijf van $11 miljard, een marktleider die door innovaties de wereld helpt te communiceren, verbinden en werken. Onze expertise doet er nu meer dan ooit toe, omdat klanten op zoek zijn naar verbeteringen in productiviteit en klanttevredenheid en het verhogen van winstgevendheid. We doen dit voor bedrijven van klein tot groot, MKB, grote corporate ondernemingen, overheden, grafimediabedrijven en marcom dienstverleners, en tevens voor onze partners die hun klanten bedienen. We begrijpen wat de kern van hun werk is – en alle vormen die dit kan aannemen. We omarmen de complexe wereld van papier en digitaal. Kantoor en onderweg. Persoonlijk en sociaal. Elke dag over de hele wereld – in meer dan 160 landen – navigeren onze technologie, software en mensen succesvol tussen deze kruisingen. We automatiseren, personaliseren, verpakken, analyseren en beveiligen informatie zodat onze klanten op versnelde wijze verder kunnen komen. Voor meer informatie bezoek ons op www.xerox.nl.
Laatste van Xerox
Xerox breidt Cloud Services portfolio uit met Virtual Print & Fleet Management

Xerox introduceert PrimeLinkTM B9100 serie multifunctionele printers

Print2Pack transformeert verpakkingsproductieproces met Xerox
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain
Xerox contact

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl