www.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 123 dagen geleden)

Xerox spreekt tijdens McAfee MPOWER Cybersecurity Summit strategieën over het beschermen van IoT tegen cyber-dreigingen

Samen zorgen Xerox en McAfee voor een toonaangevende apparaat- en netwerkbeveiliging

Breukelen, 9 november 2017 - De sterke toename van draadloze apparaten en het Internet of Things (IoT) biedt bedrijven een schat aan mogelijkheden maar maakt ze ook kwetsbaar voor cyber-dreigingen.

Op de McAfee MPOWER Cybersecurity Summit in Amsterdam op 28 en 29 november, demonstreren security experts van Xerox ‘multi-layered’ strategieën om multifunctionele printers (MFP's) en netwerken te beschermen tegen bedreigingen van gegevensbeveiliging.

Alissa Johnson, Chief Information Security Officer van Xerox, en Christiaan Beek, hoofdwetenschapper en hoofdingenieur van McAfee, nemen tijdens de summit deel aan de sessie "IoT beveiligen is niet onmogelijk." Ze praten over hoe IoT-bedreigingen een fundamenteel onderdeel moeten worden van de cybersecurity-strategie van een bedrijf om concurrerend en gezond te blijven. Met de komst van de nieuwe algemene wet gegevensbescherming (GDPR) in mei 2018, wordt van organisaties verwacht dat ze een hogere veiligheidsnorm dan ooit tevoren handhaven, omdat zij anders zware sancties kunnen verwachten.

De sprekers zullen ook ingaan op hoe Xerox en McAfee IoT-beveiliging benaderen. Ook wordt de whitelisting-technologie van McAfee besproken, die constant monitort en automatisch beschermt tegen malware-aanvallen. Deze technologie is onderdeel van alle Xerox ConnectKey®  AltaLink®-producten.

"IoT verandert cybersecurity, omdat ondernemingen niet alleen meer rekening moeten houden met de beveiliging van lokale apparaten, maar er ook een nieuwe dimensie bijkomt – de apparaten thuis”, zegt Christiaan Beek. "Printers en slimme multifunctionele apparaten vormen een potentiële bedreiging voor het netwerk, waardoor de beveiliging proactief moet worden aangepakt. Wij zijn er trots op dat wij als McAfee onze technologie kunnen integreren in Xerox-apparaten en deze tegen de meest geavanceerde aanvallen te beschermen."

Moderne printers en slimme apparaten vragen om een multi-layered beveiligingsstrategie. Xerox-beveiligingsoplossingen omvatten vier belangrijke aspecten: inbraakpreventie, apparaatdetectie, document- en gegevensdetectie en samenwerkingen, zoals met McAfee.

"Naarmate de cyberbeveiligingsrisico's en -complexiteit toenemen, moet de security-community samenwerken. Samen kunnen we het huidige landschap veilig houden en ons voorbereiden op toekomstige security-bedreigingen”, aldus Alissa Johnson, Chief Information security Officer, Xerox. "Onze samenwerking met McAfee is een belangrijk onderdeel van onze security-strategie. Wij geloven dat onze manier van apparaat-, documenten- en gegevensbescherming een onderscheidende factor is in de markt voor print- en documenttechnologie."

In oktober werd Xerox uitgeroepen tot marktleider in het eerste IDC MarketScape rapport “Worldwide Security Solutions en Services Hardcopy 2017 Vendor Assessment” voor zijn enterprise-beveiliging en zijn brede portfolio van print- en documentbeveiligingsoplossingen.

Eerder dit jaar lanceerde Xerox zijn breedste productlijn ooit, bestaande uit ConnectKey-compatibele printers en multifunctionele apparaten met eenvoudige en veilige on-the-go-mogelijkheden, cloudconnectiviteit en toegang tot productiviteitsverhogende functies en apps. Het nieuwe portfolio transformeert zich van traditionele printapparatuur tot slimme, verbonden tools die aansluiten bij de behoeften van een modern bedrijf. Ook hebben alle producten multi-layered beveiligingsfuncties om de veiligheid van systeemcomponenten en kwetsbare onderdelen te waarborgen.

Xerox is niet alleen sponsor van de McAfee MPOWER Cybersecurity Summit, maar demonstreert ook zijn vooruitstrevende kijk op apparaat- en netwerkbeveiliging tijdens het evenement. Johnson en Beek spreken van 10:40 uur tot 11:20 uur op woensdag 29 november.

Over Xerox
Xerox is een technologiebedrijf van $11 miljard, een marktleider die door innovaties de wereld helpt te communiceren, verbinden en werken. Onze expertise doet er nu meer dan ooit toe, omdat klanten op zoek zijn naar verbeteringen in productiviteit en klanttevredenheid en het verhogen van winstgevendheid. We doen dit voor bedrijven van klein tot groot, MKB, grote corporate ondernemingen, overheden, grafimediabedrijven en marcom dienstverleners, en tevens voor onze partners die hun klanten bedienen. We begrijpen wat de kern van hun werk is – en alle vormen die dit kan aannemen. We omarmen de complexe wereld van papier en digitaal. Kantoor en onderweg. Persoonlijk en sociaal. Elke dag over de hele wereld – in meer dan 160 landen – navigeren onze technologie, software en mensen succesvol tussen deze kruisingen. We automatiseren, personaliseren, verpakken, analyseren en beveiligen informatie zodat onze klanten op versnelde wijze verder kunnen komen. Voor meer informatie bezoek ons op www.xerox.nl.
Laatste van Xerox
Naar verwachting zal 82% van de werknemers binnen 12-18 maanden naar kantoor terugkeren, blijkt uit de Xerox Future of Work Survey

Xerox breidt Cloud Services portfolio uit met Virtual Print & Fleet Management

Xerox introduceert PrimeLinkTM B9100 serie multifunctionele printers
Massale overstap op videobellen vaak zonder controle op veiligheid en privacy

Cloud ontvangt grootste deel technologiebudget Limburgse bedrijven

Connected Conservation-programma nu ook van start in Kenia om bedreigde diersoorten te beschermen

Interxion en VHTO lanceren datacenter-game voor jongeren

Papierloos transport en geavanceerde pallet scanning via Shippeo’s real-time visibility platform

Plus500 benoemt David Zruia als nieuwe CEO en meldt een recordaantal Actieve Klanten

Lexmark gecertificeerd volgens de ISO 20243-norm

Simac Masic implementeert PC’s van HPS Industrial in farma-industrie

Fujitsu stimuleert datagestuurde transformatie om nieuwe digitale business mogelijk te maken

Canalys noemt Trend Micro als wereldleider in Global Cybersecurity Channel
Bastiaan Topper opvolger van Peter Altevogt als CEO van Korton Group

80% werkenden ziet digitaal werken als ‘nieuwe manier van werken’

QuandaGo lanceert collaborative case management toepassing voor Microsoft Teams

Valid en KPN IoT sluiten partnerovereenkomst

Unexus Connect integreert met Microsoft Teams

DHL Aviation standaardiseert elektronische communicatie voor luchtvrachtvervoer met Descartes Global Air Messaging Gateway

Zyxel introduceert eerste cloud-netwerkoplossing met DPPSK WiFi-authenticatie en -versleuteling voor het mkb

BCT en Aareon bundelen krachten voor innovatieve factuurverwerking in de cloud

Workday maakt de werkomgeving persoonlijker met oplossingen die gericht zijn op verandering

Workday People Analytics geeft automatisch inzicht in het personeelsbestand voor optimaal personeelsbeleid in een veranderende wereld

Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) gaat als grootste ESL-implementator van Europa een samenwerking aan met Hanshow Technology

De werkende wereld verandert: Citrix-onderzoek laat zien hoe Nederlanders naar hun toekomst op kantoor kijken

Netwerktoegang op afstand veiliger dankzij authenticatie via alle mobiele apparatuur

Onvergetelijk: diploma-uitreiking in de Galgenwaard

Bedrijfseconomisch ontslag: wat nu?

Siemens voegt met Teamcenter X cloud-gebaseerde PLM-oplossing toe aan Xcelerator Portfolio
Verstreken tijd: 3 jaar en 123 dagen
Xerox contact

Logo Xerox

www.xerox.nl
Xerox sociaal

Xerox tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Conclusion Zuyd
Logo NTT Ltd.
Logo Interxion
Logo Shippeo