www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (3 jaar en 157 dagen geleden)
PR: MCS PR

Xerox spreekt tijdens McAfee MPOWER Cybersecurity Summit strategieën over het beschermen van IoT tegen cyber-dreigingen

Samen zorgen Xerox en McAfee voor een toonaangevende apparaat- en netwerkbeveiliging

Breukelen, 9 november 2017 - De sterke toename van draadloze apparaten en het Internet of Things (IoT) biedt bedrijven een schat aan mogelijkheden maar maakt ze ook kwetsbaar voor cyber-dreigingen.

Op de McAfee MPOWER Cybersecurity Summit in Amsterdam op 28 en 29 november, demonstreren security experts van Xerox ‘multi-layered’ strategieën om multifunctionele printers (MFP's) en netwerken te beschermen tegen bedreigingen van gegevensbeveiliging.

Alissa Johnson, Chief Information Security Officer van Xerox, en Christiaan Beek, hoofdwetenschapper en hoofdingenieur van McAfee, nemen tijdens de summit deel aan de sessie "IoT beveiligen is niet onmogelijk." Ze praten over hoe IoT-bedreigingen een fundamenteel onderdeel moeten worden van de cybersecurity-strategie van een bedrijf om concurrerend en gezond te blijven. Met de komst van de nieuwe algemene wet gegevensbescherming (GDPR) in mei 2018, wordt van organisaties verwacht dat ze een hogere veiligheidsnorm dan ooit tevoren handhaven, omdat zij anders zware sancties kunnen verwachten.

De sprekers zullen ook ingaan op hoe Xerox en McAfee IoT-beveiliging benaderen. Ook wordt de whitelisting-technologie van McAfee besproken, die constant monitort en automatisch beschermt tegen malware-aanvallen. Deze technologie is onderdeel van alle Xerox ConnectKey®  AltaLink®-producten.

"IoT verandert cybersecurity, omdat ondernemingen niet alleen meer rekening moeten houden met de beveiliging van lokale apparaten, maar er ook een nieuwe dimensie bijkomt – de apparaten thuis”, zegt Christiaan Beek. "Printers en slimme multifunctionele apparaten vormen een potentiële bedreiging voor het netwerk, waardoor de beveiliging proactief moet worden aangepakt. Wij zijn er trots op dat wij als McAfee onze technologie kunnen integreren in Xerox-apparaten en deze tegen de meest geavanceerde aanvallen te beschermen."

Moderne printers en slimme apparaten vragen om een multi-layered beveiligingsstrategie. Xerox-beveiligingsoplossingen omvatten vier belangrijke aspecten: inbraakpreventie, apparaatdetectie, document- en gegevensdetectie en samenwerkingen, zoals met McAfee.

"Naarmate de cyberbeveiligingsrisico's en -complexiteit toenemen, moet de security-community samenwerken. Samen kunnen we het huidige landschap veilig houden en ons voorbereiden op toekomstige security-bedreigingen”, aldus Alissa Johnson, Chief Information security Officer, Xerox. "Onze samenwerking met McAfee is een belangrijk onderdeel van onze security-strategie. Wij geloven dat onze manier van apparaat-, documenten- en gegevensbescherming een onderscheidende factor is in de markt voor print- en documenttechnologie."

In oktober werd Xerox uitgeroepen tot marktleider in het eerste IDC MarketScape rapport “Worldwide Security Solutions en Services Hardcopy 2017 Vendor Assessment” voor zijn enterprise-beveiliging en zijn brede portfolio van print- en documentbeveiligingsoplossingen.

Eerder dit jaar lanceerde Xerox zijn breedste productlijn ooit, bestaande uit ConnectKey-compatibele printers en multifunctionele apparaten met eenvoudige en veilige on-the-go-mogelijkheden, cloudconnectiviteit en toegang tot productiviteitsverhogende functies en apps. Het nieuwe portfolio transformeert zich van traditionele printapparatuur tot slimme, verbonden tools die aansluiten bij de behoeften van een modern bedrijf. Ook hebben alle producten multi-layered beveiligingsfuncties om de veiligheid van systeemcomponenten en kwetsbare onderdelen te waarborgen.

Xerox is niet alleen sponsor van de McAfee MPOWER Cybersecurity Summit, maar demonstreert ook zijn vooruitstrevende kijk op apparaat- en netwerkbeveiliging tijdens het evenement. Johnson en Beek spreken van 10:40 uur tot 11:20 uur op woensdag 29 november.

Over Xerox
Xerox is een technologiebedrijf van $11 miljard, een marktleider die door innovaties de wereld helpt te communiceren, verbinden en werken. Onze expertise doet er nu meer dan ooit toe, omdat klanten op zoek zijn naar verbeteringen in productiviteit en klanttevredenheid en het verhogen van winstgevendheid. We doen dit voor bedrijven van klein tot groot, MKB, grote corporate ondernemingen, overheden, grafimediabedrijven en marcom dienstverleners, en tevens voor onze partners die hun klanten bedienen. We begrijpen wat de kern van hun werk is – en alle vormen die dit kan aannemen. We omarmen de complexe wereld van papier en digitaal. Kantoor en onderweg. Persoonlijk en sociaal. Elke dag over de hele wereld – in meer dan 160 landen – navigeren onze technologie, software en mensen succesvol tussen deze kruisingen. We automatiseren, personaliseren, verpakken, analyseren en beveiligen informatie zodat onze klanten op versnelde wijze verder kunnen komen. Voor meer informatie bezoek ons op www.xerox.nl.
Laatste van Xerox
Wilco van Bezooijen benoemd tot algemeen directeur van Xerox Nederland

Naar verwachting zal 82% van de werknemers binnen 12-18 maanden naar kantoor terugkeren, blijkt uit de Xerox Future of Work Survey

Xerox breidt Cloud Services portfolio uit met Virtual Print & Fleet Management
SAP benoemt Rojo Consultancy als exclusieve OEM-partner voor de levering van cloud adapters en content

FUJIFILM en Valid Managed Services hernieuwen hun samenwerking

SurveyMonkey lanceert AI-oplossingen voor merk- en branchemonitoring voor flexibeler marktonderzoek

De kracht van SMS voor het IJsselland Ziekenhuis

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

NorthC Datacenters breidt uit in Zuid-Holland

Mendix: de volgende stap in procesautomatisering is ‘hyperautomatisering’

Sentia nieuwe cloudpartner SURF voor IaaS-diensten

RS Components kiest Orange Business Services als exclusieve managed service provider om de zakelijke flexibiliteit wereldwijd te verbeteren

Robots, cloud en dienstverlening op afstand: echte waarde ligt in de totaalervaring

KnowBe4 Research presenteert onderzoeksrapport over Security Culture

Info Support behaalt Kubernetes on Microsoft Azure advanced specialization

Celonis lanceert nieuwe Execution Management innovaties

CyberArk introduceert aanvalstool om container-omgevingen te testen

De Clickdrive-app wil de ‘Independer’ worden in de rijschoolmarkt
Algoritme van MusicInBrands verkocht aan Private investeerder

Driekwart jongeren vindt werkgever verantwoordelijk voor de gezondheid van medewerkers

Zyxel Nebula lanceert meest uitgebreide cloud-netwerkoplossing met firewall voor mkb

Digitale Binnenhof Academy van start!

Oracle helpt organisaties de werknemerservaring te verbeteren met Oracle Journeys

easyJet start online pilotenschool voor kinderen

ARAG integreert M-Files en Salesforce voor 360-graden klantbeeld

Marc Lelijveld als enige Nederlander door Microsoft erkend als ‘FastTrack Recognized Solution Architect’ voor Power BI

Visio en Zivver maken veilig mailen toegankelijk voor blinden en slechtzienden

Avaya benoemt Michiel Noordermeer tot Regional Sales Leader Benelux

Onderzoek: Marktleider Albert Heijn verliest rap aan reputatie door te zelfverzekerde houding

Forse stijging fraudemeldingen online shoppen
Verstreken tijd: 3 jaar en 157 dagen

Logo MCS PR
Xerox contact

Logo Xerox

www.xerox.nl
Xerox sociaal

Xerox tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis