www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (4 jaar en 43 dagen geleden)

TIE Kinetix lanceert Campaign Center voor FLOW Partner Automation

TIE Kinetix’s nieuwe Campaign Center module biedt fabrikanten en merken de mogelijkheid om volledig geautomatiseerd co-marketingcampagnes via hun channel partners naar de eindgebruikers te versturen. Partners die beperkte tijd, mensen en middelen hebben, kunnen nu direct gepersonaliseerde marketingcampagnes uitrollen zonder enige inspanning.

Het Campaign Center is het resultaat van TIE Kinetix’s 30 jaar ervaring in partnerautomatisering en ruim 16 jaar ervaring in through-partner marketing automation.

Through-partner marketing automation wordt gekarakteriseerd door de complexiteit van systemen en procedures voor partners in het indirecte kanaal. Met als gevolg dat de adoptie van partnerprogramma’s door partners vaak teleurstellend is voor fabrikanten. Vaak komt dit doordat partners niet regelmatig terugkeren om marketingcampagnes uit te gaan voeren voor hun merken. Het Campaign Center zal dit gaan veranderen.

Het Campaign Center biedt de partners een eenvoudige één-scherm ervaring om alle campagne elementen te activeren en uit te rollen. Alle campagne elementen zoals Google AdWordsTM for Channel, e-mailcampagnes, landingspagina’s, micro sites, promoties, sociale media berichten, online evenementen, marketingmateriaal en salesmateriaal kunnen vanuit één centrale plek worden geactiveerd.

De eerste klanten zijn inmiddels live met het nieuwe Campaign Center. Unify heeft recentelijk deze nieuwe module, als onderdeel van het FLOW Partner Automation platform, uitgerold naar haar partners onder de naam “Digital Channel”.

Unify streeft ernaar om het zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze partners om leads genereren en marktbereik te realiseren voor onze oplossingen. Digital Channel is een belangrijk platform om onze content- en marketingondersteuning aan onze partners te leveren” zegt Michelle Jones, Vice President of Channel Marketing bij Unify. “Door de toevoeging van deze nieuwe functionaliteiten aan Digital Channel, kunnen wij de executie van marketingactiviteiten eenvoudiger maken. Daarnaast geven wij onze partners meer keuze in de verschillende type campagnes die zij willen uitvoeren om hun bedrijf te laten groeien.”

De Unify partners zijn enthousiast over het nieuwe Campaign Center. Fabio Conti, Digital Marketing Executive bij NexusIP, geeft aan: “Ik beweeg mij eenvoudig door het nieuwe digital channel portaal. Ik vind het fantastisch! Het is intuïtief en eenvoudig om te gebruiken.

Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix: “Met de lancering van het Campaign Center willen wij een één-scherm ervaring bieden waarin de partner al zijn activiteiten kan uitvoeren. Dit moet gebeuren in een eenvoudige en intuïtieve ervaring om maximaal resultaat te behalen met een minimale inspanning. Partners hebben beperkte tijd en middelen om dit soort activiteiten uit te voeren. Het Campaign Center stelt de partner dan ook in staat om digitale marketingcampagnes via e-mail, sociale media, Google AdWords en meer te gaan doen. Dit is een nieuwe mijlpaal voor ons FLOW Partner Automation platform en onze ambitie om een volledig geautomatiseerde partnerervaring te bieden in het indirecte verkoopkanaal.”

Maria Chien, Service Director of Channel Marketing Strategies bij SiriusDecisions, voegt toe: "Informatieverzameling en andere activiteiten via digitale kanalen is de rode draad in het aankoopproces. Essentieel voor B2B organisaties is het begrijpen waar kopers hun informatie verzamelen en ervoor te zorgen dat je onderdeel wordt van de dialoog zowel online als offline. De juiste implementatie en executie van alle marketingactiviteiten vergroot de mogelijkheden en heeft een positieve impact op de effectiviteit van het programma. Onderzoek van SiriusDecisions toont aan dat marketingorganisaties die marketingactiviteiten ontplooien via geïntegreerde multi-channel programma’s die gebaseerd zijn op de buyer’s journey, twee keer zoveel pijplijn realiseren dan de organisaties die dit niet doen."
Laatste van TIE Kinetix N.V.
TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank

TIE Kinetix presenteert de Summer Release 2021 van het FLOW Platform

TIE Kinetix sluit overeenkomst met Olympia, leverancier van de Gemeente Amsterdam
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Verstreken tijd: 4 jaar en 43 dagen

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf