www.EVENTIVE.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!
PR: Whizpr

Dell EMC breidt zijn All-Flash midrange storage-portfolio uit en introduceert het krachtigste Loyalty-programma in de industrie

Amsterdam - Dell EMC breidt zijn midrange storage-portfolio uit met twee nieuwe SC All-Flash data storage arrays. Daarnaast introduceert het bedrijf diverse belangrijke software-updates aan Dell EMC Unity voor meer efficiency en kostenbesparing bij mixed block en file workloads.

Tegelijk met deze nieuwe en verbeterde producten presenteert Dell EMC zijn nieuwe Storage Loyalty-programma. Dit nieuwe programma biedt, met drie jaar, de langste tevredenheidsgarantie in de industrie en combineert dat met klantvoordelen zoals all-inclusive software, bescherming van hardware-investeringen, storage efficiency-garanties, worry free datamigraties en gratis gebruik van de Virtustream Storage Cloud.

SC All-Flash biedt premium prestaties en enterprise-ready functies
De nieuwe Dell EMC All-Flash storage arrays zijn geoptimaliseerd voor All-Flash en bieden premium prestaties en enterprise-ready functies. SC All-Flash arrays zijn ontworpen om klanten te helpen hun datacenters te moderniseren en meer snelheid, efficiency en kostenbesparingen te realiseren bij bestaande applicaties. De nieuwe arrays helpen klanten tevens met nieuwe mogelijkheden voor de business dankzij ondersteuning voor nieuwe flash-enabled use cases en workloads.

De Dell EMC SC5020F en Dell EMC SC7020F zijn verkrijgbaar als 3U appliances en zijn voorzien van dual active/active controllers met met 8-core Intel Xeon-processors en tot wel 256GB geheugen en multiprotocolondersteuning voor 10GB iSCSI en 16/32GB FC-netwerkverbindingen. Deze producten omvatten tevens
  • All-Flash-prestaties – Tot wel 399.000 IOPS per array en 3,9 miljoen geaggregeerde IOPS per multi-array federated cluster
  • Federated datamobiliteit, schaalbaarheid en bescherming – Gebruiksklaar voor federated multi-array clusters voor eenvoudige, non-disruptive workload-migratie en load balancing; inclusief een auto-failover-functie voor ingebouwde business continuity
  • Optimale efficiency Intelligente datadeduplicatie en -compressie, RAID tiering en thin provisioning helpen bij het automatiseren van kostenbesparingen
  • All-inclusive software – Elke geavanceerde SC Series-functie wordt standaard geleverd zonder extra kosten voor softwarelicenties bij de aanschaf of voor onderhoud.
Dell EMC Unity boost efficiëntie en zorgt voor lagere storage-kosten
Dell EMC Unity is ontworpen voor eenvoud, All-Flash-prestaties en unified SAN-NAS-omgevingen en helpt organisaties de inzet te versnellen, het beheer te stroomlijnen en storage naadloos aan de cloud te koppelen. Het nieuwe Unity v4.3 OS biedt diverse belangrijke updates, inclusief deduplicatie voor lagere kosten, nieuwe technologie voor niet-disruptieve systeemupgrades en bestandssynchronisatie. Het nieuwe Dell EMC Unity v4.3 OS omvat:
  • Verbeterde All-Flash-efficiency met toevoeging van inline deduplicatie
  • Synchrone bestandsreplicatie helpt bij zero data loss business continuity
  • Nieuwe mogelijkheid voor online data-in-place storage controller updates
Bescherming van eerdere investeringen dankzij het Future-Proof Storage Loyalty Program
Het nieuwe Dell EMC Future-Proof Storage Loyalty-programma biedt klanten garanties en waarde tijdens de gehele levensloop van hun arrays. Anders dan bij programma’s van andere leveranciers, die veel minder voordelen en vaak kortetermijnbeloftes bevatten, biedt het Storage Loyalty Program van Dell EMC robuuste garanties, geldbesparing en bescherming van eerdere investeringen na aanschaf van de nieuwe Dell EMC Unity en SC Series.

Het Future-Proof Storage Loyalty Program voor Dell EMC Unity en SC Series omvat:
  • Tevredenheidsgarantie van drie jaar – Dell EMC-producten presteren bij klanten zoals beloofd. Gegarandeerde tevredenheid!
  • 4:1 All-Flash Storage Efficiency-garantie – Zonder complexe pre-assessments en restricties.
  • Never-worry datamigraties – Klanten kunnen naadloos upgraden naar de nieuwe Dell EMC storage dankzij ingebouwde datamigratie die altijd online en niet-disruptief is.
  • Bescherming van hardware-investeringen – Klanten krijgen flexibele credits voor hun storage controller upgrades of trade-in credit voor de aanschaf van alle andere producten uit het Dell EMC-portfolio.
  • All-inclusive software – Dell EMC midrange storage-producten worden geleverd met alles wat nodig is voor het opslaan, beheren en beschermen van data zonder extra licentiekosten voor de aankoop of het onderhoud.
  • Ingebouwde Virtustream Storage Cloud (alleen voor Dell EMC Unity) – Klanten kunnen het eerste jaar zonder extra kosten automatisch bestanden en storage snapshots koppelen aan hun cloud.
Klanten die nieuwe Dell EMC Unity- of SC Series-producten aanschaffen, zowel direct of via partners, en beschikken over een geldig onderhoudscontract, worden zonder extra kosten toegelaten tot het programma.

“Om klanten te helpen met het moderniseren van hun datacenters, bieden we innovatieve functies en prestaties in de nieuwe SC All-Flash en hebben we gezorgd voor een efficiency boost in het gebruik van Dell EMC Unity in de laatste Unity OS software-update”, zegt Jeff Boudreau, president, Storage Platforms van Dell EMC. “We zetten met ons nieuwe Future-Proof Storage Loyalty Program ook een nieuwe standaard voor voor het kopen bij Dell EMC en via onze partners en bieden vele voordelen waaronder all-inclusive software, bescherming van hardware-investeringen en een tevredenheidsgarantie van drie jaar wat dit programma het sterkste in de markt maakt.”

Flexibele financieringsopties en support
Via Dell Financial Services (DFS), hebben klanten toegang tot een breed aanbod aan flexibele consumptiemodellen. Dell EMC Services biedt klanten daarbovenop een compleet portfolio van implementatie- en support-diensten, waardoor klanten optimale keuze, flexibiliteit en schaalbaarheid hebben.

Beschikbaarheid
SC All-Flash is verkrijgbaar vanaf december 2017. Het nieuwe Unity OS v4.3 komt in januari 2018 beschikbaar voor Dell EMC Unity-klanten met een geldig onderhoudscontract. Het Dell EMC Future-Proof Storage Loyalty-programma is per direct beschikbaar bij de aankoop van nieuwe SC Series of Dell EMC Unity data storage arrays direct bij Dell EMC of een van zijn gecertificeerde partners.

John Byrne, president, Global Channels van Dell EMC: “De mogelijkheden in de storage-markt voor Dell EMC-partners zijn enorm en het Future-Proof Storage Loyalty-programma biedt nog meer voordelen voor partners die echt samen met ons willen groeien. De combinatie van Dell EMC’s storage-portfolio en de mogelijkheid voor partners om meer deals te registreren is echt een game changer: voor klanten, voor partners en ook voor Dell EMC zelf.”

*-*-*-*-*-*

Over Dell EMC
Dell EMC maakt onderdeel uit van Dell Technologies, en stelt organisaties in staat hun datacenter te moderniseren, automatiseren en transformeren middels een converged infrastructuur, servers, storage en databeschermingstechnologie. Dit zorgt voor een betrouwbare fundering voor bedrijven om hun IT te transformeren op basis van een hybrid cloud en hun business te transformeren met de inzet van cloud-native applicaties en big data-oplossingen. Dell EMC bedient klanten in 180 landen, inclusief 98 procent van de Fortune 500, met het meest uitgebreide en innovatieve portfolio van edge tot core tot cloud.

Dell EMC
Angelique van der Kroft
E. angelique.vanderkroft(at)dell.com

Whizpr
Paul Maris / Laura Witlox / Winnie Silvertand
E. dell(at)whizpr.nl
Laatste van Dell EMC
Dell EMC verbetert zijn server-portfolio

Veel organisaties slagen er niet in waardevolle gegevens voldoende te beschermen, blijkt uit nieuw Dell EMC-onderzoek

Dell EMC breidt Data Protection-mogelijkheden uit voor betere bescherming en optimaal beheer van data in een multi-cloud-wereld
Fullstaq en Venafi bestrijden malware met Jenkins plugin voor Next-Gen Code Signing

Datacenter NorthC Oude Meer wordt aangesloten op het eigen netwerk van Relined Fiber Network in Amsterdam

Gezondheidsorganisaties, overheden en bedrijven omarmen de robot in hun strijd tegen het coronavirus

Digitaal thuisonderwijs: tips van devolo

Wat is het beste moment om boodschappen te doen?

Unisys Always-On Access™ powered by Stealth biedt medewerkers snelle en veilige toegang op afstand

Werkend Nederland stelt veel vrije tijd boven een hoog inkomen

PragmatiQ versnelt digitale transformatie van bedrijven met Thinkwise low-code platform

Pega lanceert Pega kickstart services voor versnelde digitale transformatie

Markteffect bij beste drie onderzoeksbureaus van Nederland!

Trend Micro verkozen tot ‘2019 Google Cloud Technology Partner of the Year voor Security’

VMware behaalt ruimschoots zijn belangrijkste Virtual Cloud Network-mijlpalen

Nieuwe MSSP’s zetten Secure SD-WAN van Fortinet in om klanten van onderscheidende netwerk- en beveiligingsdiensten te voorzien

Vertixo lanceert gratis encrypted video conference tool
NewChannel bouwt aan gecertificeerd Clavister reseller kanaal in Benelux

Contactloos visitekaartje extra in belangstelling door coronacrisis

Veeam Cloud & Service Provider-programma viert 10 jaar succes met 33% jaarlijkse groei en release van Veeam Service Provider Console v4

Extreme Networks zet snelle uitbreiding cloud-footprint voort

commercetools introduceert Accelerator voor het uitrollen van commerce-initiatieven binnen twee weken

Eén op de vijf Nederlandse bedrijven heeft zwaar te lijden onder huidige coronacrisis

DP World verbetert productiviteit en klantenservice met Panasonic Toughbooks

Xebia. One of the best companies in e-business 2020.

Fast forward: ALSO’s online event Channel Trends + Visions wordt internationaal uitgerold

Eerste Expertwebinar Het Houtblad zeer goed bekeken

Uitbreiding naar acht vreemde talen corona-persconferentie Rijksoverheid

Onderzoek: Gesloten Efteling en Rijksmuseum gaan we het meest missen met Pasen

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo HubSpot

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl