www.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!

Moneybird realiseert Simplerinvoicing koppeling samen met tradeinterop

7 november 2017 - Moneybird, één van de grootste aanbieders van online boekhoudsoftware, biedt haar gebruikers vanaf nu de mogelijkheid om te e-factureren via Simplerinvoicing FULL. Moneybird is op Simplerinvoicing aangesloten via het ‘Access Point as a Service’ platform van tradeinterop, waardoor gebruikers direct vanuit de software kunnen e-factureren via het beveiligde netwerk van Simplerinvoicing.

Steeds meer organisaties (waaronder de Rijksoverheid) vragen om een beveiligde overdracht van e-facturen via het Simplerinvoicing c.q. PEPPOL netwerk. Moneybird wil dit graag op eenvoudige wijze mogelijk maken voor haar gebruikers, maar zich daarbij vooral richten op haar corebusiness. Deze afwegingen hebben er voor Moneybird toe geleid om de PEPPOL connectiviteit uit te besteden, door gebruik te maken van het ‘Access Point as a Service’ platform van tradeinterop. Hierdoor hoeft Moneybird zich niet bezig te houden met de implementatie van beveiligde protocollen zoals AS2 en AS4.

Gebruiksgemak en betrouwbaarheid
Veel softwarepakketten ondersteunen het versturen van elektronische facturen al, maar dit vereist dat gebruikers extra software moeten aanschaffen, koppelingen moeten configureren of extra instellingen moeten doorlopen. Doordat Moneybird de Simplerinvoicing functionaliteit volledig geïntegreerd heeft in haar software, hoeven gebruikers dit allemaal niet meer te doen. Het resultaat is veel gebruiksgemak en een hoge betrouwbaarheid op het gebied van e-factureren.

Joost Diepenmaat, co-founder van Moneybird: “In de afgelopen maanden hebben we intensief met tradeinterop samengewerkt om ons platform naadloos te integreren met het tradeinterop platform. Onze gebruikers merken er niets van, want ze hoeven geen extra software te installeren of ingewikkelde koppelingen te configureren. Simplerinvoicing FULL is er als extra verzendoptie bijgekomen. Daarnaast kan elke Moneybird gebruiker nu automatisch elektronische facturen ontvangen via Simplerinvoicing.”

Henk van Koeverden, directeur van tradeinterop: “Wij speelden al langer met de gedachte om leveranciers van financiële software hierin volledig te ontzorgen, zonder dat de eindgebruiker zich bezig hoeft te houden met de daarvoor benodigde techniek. Door de integratie op platform niveau te realiseren en niet op het niveau van de administratie van de eindgebruiker, zijn we in staat om dit te bereiken. Je zou ons in dit opzicht het beste kunnen zien als de ‘Intel inside’ voor software leveranciers. Dat deze aanpak succesvol is, blijkt wel uit het snel groeiende aantal Moneybird gebruikers dat dagelijks van de Simplerinvoicing FULL optie gebruikt maakt.”

Over Moneybird
Moneybird maakt boekhouden zorgeloos. We willen onze gebruikers iedere dag verrassen met de eenvoud van ons platform. Door het intuïtieve en simpele karakter is de financiële administratie voor ondernemers heel erg makkelijk. https://www.moneybird.nl

Over tradeinterop
Tradeinterop helpt zzp, mkb, grote ondernemingen en softwareleveranciers bij het elektronisch uitwisselen van facturen en orders. Tevens ondersteunen wij organisaties die e-factureren of e-orderen hebben geïmplementeerd, bij het verkrijgen van realtime inzicht in de order- en/of factuurstromen en bieden wij ondersteuning bij het onboarden van leveranciers. Kortom: wij maken interactie tussen klanten en leveranciers simpel. https://www.tradeinterop.com

Meer informatie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Patty Oudhof via Patty.oudhof@tradeinterop.com. Of bezoek de website: www.tradeinterop.com
Eerder van tradeinterop
20 dec 2018 WeFact maakt e-factureren eenvoudig met Simplerinvoicing koppeling van tradeinterop

10 dec 2018 Combined Traders sluit via tradeinterop aan op e-facturatienetwerk Simplerinvoicing / PEPPOL

26 nov 2018 SnelStart realiseert directe aansluiting op Simplerinvoicing met oplossing van tradeinterop
Valid benoemd tot Veeam Accredited Services Provider (VASP)

Pepperminds kiest Pink Elephant als ICT-partner

Uitwisseling tussen patiënt en zorgverlener vergemakkelijkt door Zorgplatform en BeterDichtbij

Europees Bureau voor Visserijcontrole gunt contract aan Unisys voor IT-diensten en ondersteuning om visbestanden in stand te helpen houden

Healthcare startup Kermit ontwikkelt analyseplatform met Mendix
Hipex wint zilveren FD Gazellen Award 2019

Cegeka neemt Dynamics 365-activiteiten over van CTB

Schneider Electric bevestigt duurzaamheidsambities tijdens COP25

Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions

Sterke internationale groei Barracuda in de MSP-markt

Versleutelen van WAN-verbinding gebeurt te vaak niet volgens IT-beslissers

Bechtle en Ictivity tillen dienstverlening naar hoger niveau

Nuance versnelt toepassing van spraakherkenning in de gezondheidszorg met Dragon Medical One

2020 cybersecurity voorspellingen

Supply chain reorganisatie verbetert klantenservice en flexibiliteit Panasonic Toughbook

Western Digital's nieuwe WD Blue SSD met NVMe-protocol tot 4x sneller dan SATA SSD

FintechOS haalt € 12,7 miljoen op in Serie A voor wereldwijde expansie

AFAS Foundation en Missing Chapter Foundation ontwikkelen lesprogramma om kinderarmoede in Nederland bespreekbaar te maken

Cyberveiligvoor de financiëlesector in 2020
tradeinterop contact

Logo tradeinterop

tradeinterop sociaal

Logo Hipex
Logo Sensus Process Management
Logo 1DigitalNL
Logo Netprofiler
Logo NewChannel
Logo Company Connect
Logo Insight
Logo Relined Fiber Network
Logo Smile
Logo Erniesoft
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Knowliah
Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Valid
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl