www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 121 dagen geleden)
PR: Marcommit

Boeklancering Steven van Belleghem ‘Customers the Day after Tomorrow’

Barneveld, 2 november 2017 – Op donderdag 30 november presenteert bestsellerauteur Steven van Belleghem zijn nieuwe boek: Customers the Day after Tomorrow. Van Belleghem is een digi-expert met een obsessie voor klantgerichtheid. Hierover schreef hij een aantal boeken, waaronder de bestsellers ‘The Conversation Manager’ en ‘The Conversation Company’. In zijn nieuwste boek beschrijft hij de derde fase van digitalisering en hoe deze verschuiving de klantrelatie radicaal verandert. De officiële boeklancering wordt georganiseerd en gehost door CRM Partners in Barneveld. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden voor de middagsessie van 15.30 tot 18.00 uur of de avondsessie van 19.30 tot 22.00 uur.

Een jarenlange (klant)relatie
CRM Partners en Van Belleghem werken al enkele jaren intensief samen op het gebied van klantbeleving. Van Belleghem was jarenlang onderdeel van de Customer Engagement Board van CRM Partners. Daarnaast richten beiden zich op klantenliefde en extreme klantgerichtheid en zijn zij van mening dat het vinden van de ideale balans tussen digitaal en persoonlijk contact daarvoor noodzakelijk is. Tijdens de boeklancering geeft Van Belleghem zijn allereerste keynote, waarin hij organisaties tips geeft om de omslag te maken naar een ‘AI-first’-mindset in hun relatie met klanten. Daarnaast neemt hij de aanwezigen mee op reis aan de hand van vele voorbeelden van extreme klantgerichtheid, om vervolgens samen de klantrelatie van de toekomst vorm te geven. Tijdens de afsluitende borrel kunnen deelnemers nader kennismaken met de bestsellerauteur en hun boek laten signeren.

Locatie
De boeklancering vindt plaats op de Baron van Nagellstraat 136, 3771 LL te Barneveld. Er zullen twee sessies plaatsvinden, de eerste van 15.30 tot 18.00 uur en de tweede van 19.30 tot 22.00 uur. Het event is kosteloos bij te wonen, inschrijven kan door hier te klikken. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

------------------

Over CRM Partners
CRM Partners helpt bedrijven bij een naadloze integratie van Customer Engagement in hun bedrijfsprocessen op basis van het Microsoft-platform. De drie business units, CRM Partners bv, CRM Partners AG en CRM Partners Customer Service bv, leveren samen producten en diensten in drie markten: Agri, Finance en Members. Organisaties in deze branches krijgen via unieke labs toegang tot een breed scala aan diensten, oplossingen en kennis. CRM Partners is gevestigd in Nederland en Duitsland en opereert ook in Engeland. Meer informatie op www.crmpartners.nl of volg CRM Partners op Facebook | LinkedIn | Twitter

CRM Partners is Microsoft Certified Gold CRM Partner en lid van de Inner Circle van Microsoft Dynamics. Daarnaast ontving CRM Partners de titels CRM partner of the year finalist en Country partner of the year finalist en nam het bedrijf de Partner of Western Europe Award in ontvangst.

Marcommit
Lotte Monster
crmpartners@marcommit.nl
Laatste van Fellowmind
Fellowmind, eCraft en Orango fuseren om Europees platform voor Microsoft Business Applications te creëren

CRM Partners Group lanceert nieuwe strategie en wordt Fellowmind

CRM Partners Group neemt het Zweedse Endeavor over
Verstreken tijd: 3 jaar en 121 dagen

Logo Marcommit
Fellowmind contact

Logo Fellowmind

info@fellowmindcompany.com
  fellowmindcompany.com
Fellowmind sociaal

Fellowmind tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise