www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 118 dagen geleden)

Alle IGEL OS-10 thin clients inclusief de kleinste UD Pocket thin client ter wereld nu ‘Citrix ready’

IGEL Universal Desktop oplossingen werken naadloos samen met Citrix XenApp en XenDesktop voor slim, eenvoudig en veilig werken

Breukelen, 1 november 2017IGEL Technology, toonaangevend leverancier van krachtige endpoint management software, IGEL™ Linux-aangedreven thin clients, zero clients en all-in-one thin client-oplossingen, kondigt aan dat alle IGEL OS-10 gebaseerde Universal Desktop (UD) thin clients inclusief de UD Pocket, de kleinste thin client ter wereld in de vorm van een USB-stick en de UD3, UD6 en UD9 thin clients nu volledig ‘Citrix ready’ zijn. Dat betekent dat alle genoemde producten gegarandeerd probleemloos samenwerken met Citrix XenApp 7.14 en XenDesktop 7.14. De Citrix Virtual Desktop Infrastructuur (VDI), Desktop-as-Service of andere virtuele werkplekoplossingen worden hiermee nog toegankelijker voor IGEL OS-10 gebruikers.

“In de afgelopen 15 jaar heeft IGEL een uitgebreid porfolio thin client oplossingen geschikt gemaakt voor onze Citrix-omgeving. Deze nieuwe release van IGEL OS 10 oplossingen geven een boost aan onze VDI, Desktop-as-a-Service en andere virtuele werkplekoplossingen, “ vertelt John Panagulias, Director van het Citrix Ready portfolio.

IGEL 10 is een op Linux-gebaseerd read-only 64-bit besturingssysteem voor volledig gestandaardiseerde werkplekomgevingen. IT-afdelingen krijgen hiermee een veilige gecentraliseerde werkplekbeheeromgeving. IGEL ondersteunt meer communicatieprotocollen op afstand dan elke ander leverancier van thin client oplossingen. De ontwikkeling van het IGEL 10 besturingssysteem is volledig gebaseerd op werken in een virtuele werkomgeving en maakt deel uit van het hart van alle IGEL thin, zero en all-in-one thin client oplossingen voor slim en veilig werkplekbeheer. Game changer UD Pocket van IGEL is de kleinste thin client ter wereld in de vorm van een USB-stick waarmee gebruikers in een handomdraai switchen van een pc, laptop of Mac omgeving naar een IGEL thin client omgeving.

“IGEL werkt al meer dan 15 jaar samen met Citrix voor de ontwikkeling van de nieuwste virtuele werkomgevingen. Met deze Citrix Ready uitbreiding van ons portfolio bieden we Citrix klanten een grote diversiteit aan virtuele werkplekoplossingen al dan niet vanuit een (publieke) cloudomgeving,” zegt Matthias Haas, Chief Technology Officer van IGEL.

Over Citrix Ready
Citrix Ready betekent dat genoemde oplossingen gegarandeerd aansluiten op de Citrix-infrastructuur. Alle Citrix Ready producten ondergaan uitgebreide testen die beoordelen of de compatibiliteit met Citrix-technologie volledig gewaarborgd is. De Citrix Ready producten worden opgenomen in een online catalogus en het Citrix Ready programma waarmee klanten ervan verzekerd zijn, dat deze producten voorzien in een betrouwbare infrastructuur voor een veilige werkplekomgeving. Meer informatie is verkrijgbaar op www.citrix.com/ready.
Laatste van IGEL Technology
IGEL breidt samenwerking met Login VSI uit met de integratie van Login Enterprise en IGEL OS

IGEL realiseert omzetgroeirecord van 57% in hardware en 175% in software

Desiree Bats is nieuwe marketing manager Benelux van IGEL
Verstreken tijd: 3 jaar en 118 dagen
IGEL Technolog.. contact

Logo IGEL Technology

info@igel.com
  www.igel.com
IGEL Technolog.. sociaal

IGEL Technolog.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise