www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: The Communication Force

Alle IGEL OS-10 thin clients inclusief de kleinste UD Pocket thin client ter wereld nu ‘Citrix ready’

IGEL Universal Desktop oplossingen werken naadloos samen met Citrix XenApp en XenDesktop voor slim, eenvoudig en veilig werken

Breukelen, 1 november 2017IGEL Technology, toonaangevend leverancier van krachtige endpoint management software, IGEL™ Linux-aangedreven thin clients, zero clients en all-in-one thin client-oplossingen, kondigt aan dat alle IGEL OS-10 gebaseerde Universal Desktop (UD) thin clients inclusief de UD Pocket, de kleinste thin client ter wereld in de vorm van een USB-stick en de UD3, UD6 en UD9 thin clients nu volledig ‘Citrix ready’ zijn. Dat betekent dat alle genoemde producten gegarandeerd probleemloos samenwerken met Citrix XenApp 7.14 en XenDesktop 7.14. De Citrix Virtual Desktop Infrastructuur (VDI), Desktop-as-Service of andere virtuele werkplekoplossingen worden hiermee nog toegankelijker voor IGEL OS-10 gebruikers.

“In de afgelopen 15 jaar heeft IGEL een uitgebreid porfolio thin client oplossingen geschikt gemaakt voor onze Citrix-omgeving. Deze nieuwe release van IGEL OS 10 oplossingen geven een boost aan onze VDI, Desktop-as-a-Service en andere virtuele werkplekoplossingen, “ vertelt John Panagulias, Director van het Citrix Ready portfolio.

IGEL 10 is een op Linux-gebaseerd read-only 64-bit besturingssysteem voor volledig gestandaardiseerde werkplekomgevingen. IT-afdelingen krijgen hiermee een veilige gecentraliseerde werkplekbeheeromgeving. IGEL ondersteunt meer communicatieprotocollen op afstand dan elke ander leverancier van thin client oplossingen. De ontwikkeling van het IGEL 10 besturingssysteem is volledig gebaseerd op werken in een virtuele werkomgeving en maakt deel uit van het hart van alle IGEL thin, zero en all-in-one thin client oplossingen voor slim en veilig werkplekbeheer. Game changer UD Pocket van IGEL is de kleinste thin client ter wereld in de vorm van een USB-stick waarmee gebruikers in een handomdraai switchen van een pc, laptop of Mac omgeving naar een IGEL thin client omgeving.

“IGEL werkt al meer dan 15 jaar samen met Citrix voor de ontwikkeling van de nieuwste virtuele werkomgevingen. Met deze Citrix Ready uitbreiding van ons portfolio bieden we Citrix klanten een grote diversiteit aan virtuele werkplekoplossingen al dan niet vanuit een (publieke) cloudomgeving,” zegt Matthias Haas, Chief Technology Officer van IGEL.

Over Citrix Ready
Citrix Ready betekent dat genoemde oplossingen gegarandeerd aansluiten op de Citrix-infrastructuur. Alle Citrix Ready producten ondergaan uitgebreide testen die beoordelen of de compatibiliteit met Citrix-technologie volledig gewaarborgd is. De Citrix Ready producten worden opgenomen in een online catalogus en het Citrix Ready programma waarmee klanten ervan verzekerd zijn, dat deze producten voorzien in een betrouwbare infrastructuur voor een veilige werkplekomgeving. Meer informatie is verkrijgbaar op www.citrix.com/ready.
Eerder van IGEL Technology
31 jul 2019 IGEL realiseert omzetgroeirecord van 57% in hardware en 175% in software

22 jul 2019 Desiree Bats is nieuwe marketing manager Benelux van IGEL

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl