www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (3 jaar en 164 dagen geleden)
PR: Marcommit

Groningen Seaports besteedt ICT-infrastructuur uit aan QNH Consulting

Groningen, 30 oktober 2017Groningen Seaports besteedt het werkplek- en systeembeheer uit aan IT-dienstverlener QNH Consulting. Ook de overstap van de IT-omgeving naar de Amazon Cloud wordt begeleid door QNH. De keuze voor QNH als partner werd gemaakt na een Europese aanbesteding op basis van Best Value Procurement. De aanbesteding omvat het beheer en implementatie van werkplekken, telefonie, serverpark, netwerk en beveiliging.

Door het uitbesteden van de ICT-infrastructuur kan Groningen Seaports zich beter focussen op haar kerntaak, namelijk het beheren en commercieel exploiteren van de haven van Delfzijl, de Eemshaven en aangrenzende industrieterreinen. Voor de overstap naar de Amazon Cloud zijn inmiddels de eerste stappen genomen. Met deze overstap wordt de ICT-omgeving flexibeler en blijft deze veilig en stabiel.

Gert-Jan de Volder, directeur bij QNH Consulting Noord: “We zijn er trots op dat wij, samen met Telecom Services Leek, de opdracht gegund hebben gekregen. Dit is het startpunt voor een langdurig partnership met Groningen Seaports.”

---------------
Noot voor de redactie: Een foto van het tekenmoment tref je in de bijlage. Hier staan onder andere Cas Köning van Groningen Seaports en Hen Snackers van QNH Consulting op.

Het tekenmoment

Over Groningen Seaports
Groningen Seaports is de beheerder en commerciële exploitant van de haven van Delfzijl en Eemshaven en aangrenzende industrieterreinen. Het bedrijf verzorgt de complete havendienstverlening, van de logistieke diensten tot de uitgifte en onderhoud van terreinen in beide havengebieden aan haar industriële en MKB-klanten.

Over QNH Consulting
QNH helpt organisaties met het bijsturen en verbeteren van hun bedrijfsvoering door de inzet van slimme IT-oplossingen. Hierdoor kunnen organisaties via IT innoveren en beter presteren. De dienstverlening van QNH richt zich op het optimaliseren van de informatievoorziening, onderliggende IT-architecturen, applicaties en mobiele toepassingen. Het bedrijf verbindt nieuwe technologieën met bestaande en is daarbij verantwoordelijk voor advies, ontwikkeling, implementatie en beheer. QNH is in staat een totale projectaanpak te realiseren en verbindt daarbij mensen, processen en IT. Er werken 470 mensen vanuit Nederlandse vestigingen in Amsterdam, Maastricht, Groningen en Eindhoven, en in België vanuit de vestiging in Hasselt. Meer informatie over QNH is te vinden op www.qnh.eu of volg QNH op Twitter via @qnh_nl.

Meer informatie:
Marcommit
Lotte Monster
+31 (0)35-5822730
qnh@marcommit.nl
Laatste van QNH
Medewerkers in één op de drie organisaties innovatiemoe

Slechts 7 procent van de Nederlandse bedrijven innoveert nog op eigen houtje

Logo Ivanti
Logo Infoblox
Logo ROVC

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers