Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
Datum: (3 jaar en 29 dagen geleden)
PR: Marcommit

Aerohive breidt aanbod SD-LAN uit met nieuw access point: AP122X

AP122X biedt organisaties nog meer flexibiliteit en toegevoegde waarde

Amstelveen, 27 oktober 2017 — Aerohive Networks® (NYSE: HIVE), de onafhankelijke leverancier van zakelijke netwerkoplossingen, kondigt de introductie aan van de AP122X. Deze access point is een toevoeging aan het groeiende aanbod van Software Defined LAN (SD-LAN)-oplossingen voor cloud beheerde toegangsnetwerken.

De nieuwe access point is een variant van de AP122, met een externe antenne. Dit brengt verbeterde dekking en netwerkprestaties naar veeleisende draadloze omgevingen. Zowel de AP122 als AP122X bieden 2x2 MIMO, dual-radio 802.11ac en ondersteuning voor IoT en location-based services dankzij ingebouwde BLE- en USB-technologie. De AP122X biedt organisaties de mogelijkheid om draadloze netwerken in te richten in atypische RF-omgevingen.

De AP122X is vanaf december verkrijgbaar voor een prijs van $299. Dit is inclusief een permanente licentie voor beheer vanuit de cloud met Aerohive Connect™. Deze oplossing biedt organisaties toegang tot implementatie- en beheertools die het netwerkbeheer vereenvoudigen, het mogelijk maken om de reikwijdte van het netwerk te vergroten en om moeiteloos te upgraden naar het functierijke Aerohive Select™ in aansluiting op de veranderende netwerkbehoeften. Aerohive Select is een uitbreiding van Aerohive Connect die overzicht op en beheer van applicaties biedt in combinatie met verbeterde beveiliging, geavanceerde tools voor probleemoplossing, verbeterde ondersteuningsdiensten en de mogelijkheid om de beheeroplossing HiveManager® op locatie of in een private cloud te gebruiken.

Prijzen en beschikbaarheid
  • De Aerohive AP122X is vanaf december 2017 verkrijgbaar voor de catalogusprijs van $299.
  • De Aerohive AP122 is per direct verkrijgbaar voor de catalogusprijs vanaf $229.
Meer informatie over de nieuwe AP122X van Aerohive is hier beschikbaar.

Over Aerohive Networks
Aerohive (NYSE: HIVE) verbindt klanten op eenvoudige en betrouwbare wijze met de informatie, applicaties en inzichten die zij nodig hebben om te groeien. Het simpele, schaalbare en veilige platform levert mobiliteit zonder beperkingen. Voor haar wereldwijde klanten is ieder access point een startpunt. Het hoofdkantoor van het in 2006 opgerichte Aerohive bevindt zich in Milpitas in Californië. Voor meer informatie bezoek http://www.aerohive.com, bel 0800 0200462, volg @Aerohive op Twitter, abonneer op het blog, word lid van de community of word fan op Facebook.

“Aerohive” is een gedeponeerd merk van Aerohive Networks, Inc. Alle product- en bedrijfsnamen die in dit document worden vermeld zijn merken of gedeponeerde merken van hun respectieve eigenaars. Alle rechten voorbehouden.

Safe Harbor Statement
This press release contains forward-looking statements, including statements regarding new Aerohive product and service offerings and statements regarding their expected performance, market receptiveness and competitive advantage. These forward-looking statements are based on current expectations and are subject to inherent uncertainties, risks and changes in circumstances that are difficult or impossible to predict. The actual outcomes and results may differ materially from those contemplated by these forward-looking statements as a result of these uncertainties, risk and changes in circumstances, including, but not limited to, risks and uncertainties related to: general demand for wireless networking in the industry verticals targeted or demand for Aerohive products in particular, unpredictable and changing market conditions, risks associated with the deployment, performance and adoption of new products and services, risks associated with our growth, competitive pressures from existing and new companies, technological change, product development delays, our inability to protect Aerohive intellectual property or to predict or limit exposure to third party claims relating to its or Aerohive's intellectual property, and general market, political, regulatory, economic and business conditions in the United States and internationally.

Additional risks and uncertainties that could affect Aerohive’s financial and operating results are included under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations," in the Company’s recent annual report on Form 10-K and quarterly report on Form 10-Q.  Aerohive’s SEC filings are available on the Investor Relations section of the Company’s website at http://ir.aerohive.com and on the SEC's website at www.sec.gov. All forward-looking statements in this press release are based on information available to the Company as of the date hereof, and Aerohive Networks disclaims any obligation to update the forward-looking statements provided to reflect events that occur or circumstances that exist after the date on which they were made, except as required by law.

Marcommit
Marielle van Zanten
aerohive@marcommit.nl

Perscontact Aerohive