Geachte bezoeker, wegens vakantiebezetting zal www.persberichten.com dagelijks minder vaak worden bijgewerkt.

Datum: (295 dagen oud)
PR: Yellow Communications

Performance Solutions & BOOM Chicago creëren ultieme klantbeleving met STARS & RATS Theatershow

Hoofddorp, 26 oktober2017 – Performance Solutions en BOOM Chicago laten bedrijven aan de hand van een unieke theatershow kennismaken met de ultieme klantbeleving. Deze theatershow STARS & RATS combineert humoristische sketches met improvisatie en muziek en leert bedrijven hoe ook zij een Experience STAR kunnen worden.

Om vandaag de dag het verschil te kunnen maken zijn bedrijven volledig afhankelijk van hun personeel. Want iedere klantbeleving valt of staat met het klantcontact. Medewerkers die het verschil maken voldoen allemaal aan de STAR-kwaliteiten: Surprising, Touching, Assisting en Recognizing. Met STARS & RATS laten BOOM Chicago en Performance Solutions zien hoe iedereen een Experience STAR kan zijn.

Bezoekers zitten 75 minuten lang op het puntje van hun stoel en leren niet alleen hoe ze klantervaring kunnen optimaliseren, maar vertalen het geleerde ook direct naar de praktijk. Laat je overweldigen door scherpe sketches, vlugge improvisatie, muziek en confronterende inzichten. Leer dat positieve klantervaringen niet gevormd worden door een proces, maar door écht het verschil te willen maken voor klanten en medewerkers.

De STARS & RATS theatershow is een coproductie van BOOM Chicago en Performance Solutions. Samen combineren deze twee bedrijven meer dan 55 jaar ervaring in (stand-up) comedy, improvisatie, gastvrijheid en klantbeleving. De theatershow wordt volledig aangepast aan het deelnemende bedrijf, en wordt zo nog herkenbaarder maar ook confronterender (op een grappige manier!). De show is te boeken als energizer op events, als inspiratie voor teams, voor kick-offs van interne projecten die zich richten op de klantbeleving of als spetterende terug- of vooruitblik tijdens eindejaarsfeesten.

Thumbnail
2.8 MB jpg STARS RATS Theater Show by BOOM Chicago and Performance Solutions - Customer Experience - Foto 011 .jpg

Thumbnail
2.5 MB jpg STARS RATS Theater Show by BOOM Chicago and Performance Solutions - Customer Experience - Foto 048 .jpg

Thumbnail
1.7 MB jpg STARS RATS Theater Show by BOOM Chicago and Performance Solutions - Customer Experience - Foto 012 .jpg

Over Performance Solutions

Performance Solutions is gevestigd in Nederland, met hubs in Brussel, Frankfurt, London, Dubai, Hong Kong, Singapore, Minneapolis en San Francisco. Wereldwijd werken meer dan 300 ervaren experience engineers samen om positieve en betekenisvolle ervaringen voor klanten te creëren. Performance Solutions verandert de manier waarop mensen leren, leiden en (inter)acteren door innovatieve oplossingen aan te bieden. Zo wordt de bedrijfscultuur op een leuke manier verandert en wordt iedereen betrokken, waardoor werknemers sterker staan om echt het verschil te maken.
www.performance-solutions.com.

Over BOOM Chicago for Business
BOOM Chicago gebruikt comedy om inhoud te creëren, een boodschap te ondersteunen en mensen te laten lachen. Komedie is een geheim wapen in communicatie. Het opent gesloten (mentale) deuren en maakt ruimte voor nieuwe informatie, ideeën en initiatieven. Al meer dan 25 jaar is Boom Chicago een vertrouwde partner van grote en kleine organisaties. Naast maatwerk producties voor bedrijven kun je in het BOOM Chicago Theater in Amsterdam ook terecht voor Improv Comedy Shows en een Escaperoom ervaring.
www.boomchicago.nl

Meer informatie: