www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Alliantie van KPMG en Dell Boomi helpt klanten met integratie multi-cloud en hybride IT-omgevingen

Amsterdam, 26 oktober 2017 – KPMG LLP, de Amerikaanse audit-, accounting- en adviesorganisatie, en Dell Boomi™ (Boomi), aanbieder van cloud integratie- en workflow automatiseringssoftware, kondigen een alliantie aan die klanten helpt verouderde IT-infrastructuur te vervangen door geïntegreerde en geoptimaliseerde multi-cloud en hybride IT-omgevingen. Daarin is alles met elkaar verbonden en dat vergroot de zakelijke slagkracht, maakt data gedreven beslissingen mogelijk en helpt de klantfocus te verscherpen.

In het recente rapport van Boomi ‘The Connected Business: a survey report on business connectivity and the importance of integration’  waarin zichtbaar wordt welke impact gebrekkige IT-integratie heeft op organisaties, is een duidelijke trend naar betere connectiviteit te zien. In het rapport geeft 87 procent van de respondenten aan dat ze last hebben van slechte integratie, bijvoorbeeld door hoge kosten, vertragingen en achterblijvende efficiëntie en samenwerking. Daarnaast zegt 74 procent van de ondervraagde CIO’s dat succesvolle integratie cruciaal is om in de komende vijf jaar concurrerend te blijven.

Jerry lacouzzi, die leiding geeft aan het KPMG Digital Enablement Network in de VS, zegt: “De meeste bedrijven hebben al stappen gezet in cloud transformatie, maar ze ontdekken gaandeweg dat hun bestaande architectuur de vraag naar snelheid, kwaliteit en grote datavolumes niet kan bijbenen. Deze alliantie combineert het toonaangevende platform van Boomi met de expertise van KPMG in cloud transformatie en -integratie en biedt klanten zo niet alleen een technologische oplossing maar vooral een totaalaanpak.”

Boomi’s integration Platform-as-a-Service (iPaaS) is een geïntegreerde ‘low code’ oplossing op enterprise-niveau voor organisaties die begrijpen dat een traditionele on-premises oplossing niet langer geschikt is om snel genoeg te kunnen inspelen op nieuwe data- en applicatiemodellen zoals de cloud, big data en het Internet of Things (IoT).

“Organisaties die de digitale transformatie serieus willen oppakken, merken dat hun bestaande integratiemodel voor extra complexiteit en risico’s zorgt bij de migratie naar de cloud”, zegt Max van Eeghen, directeur EMEA sales en business development bij Dell Boomi. “De gezamenlijke geavanceerde aanpak in applicatie- en data-integratie van onze alliantie ondersteunt nieuwe databronnen en biedt tegelijkertijd de flexibiliteit om direct aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en voor vrijwel elk integratiescenario een oplossing te hebben.”

KPMG heeft zijn bekroonde Cloud Integration Framework (CIF) ontwikkeld met gebruikmaking van het Boomi-platform om de klantbehoefte aan next-generation enterprise datamanagement te kunnen invullen. De intuïtieve interface van het platform biedt ontwikkelaars de mogelijkheid vanuit een centrale locatie te bouwen, uit te rollen en te beheren, hetgeen resulteert in verhoogde datakwaliteit en verbeterde governance.

KPMG’s CIF biedt nog aanvullende functionaliteiten als een ingebouwde bibliotheek van herbruikbare middelen, zoals integratiecases, datamapping, connection points, beleidsregels en foutoplossingen, waarmee de integratie van data en enterprise-applicaties simpeler en sneller verloopt, er minder handmatig codewerk nodig is en kosten en time-to-value verminderen.

Boomi heeft onlangs de organisaties in het wereldwijde partner ecosysteem onderscheiden die uitzonderlijk waardevol zijn voor klanten. KPMG werd onderscheiden met de 2017 Boomi Industry Solution Partner Award.

Over KPMG LLP
KPMG, de audit-, accounting- en adviesorganisatie (www.kpmg.com/us) is de onafhankelijke Amerikaanse dochterorganisatie van KPMG International Cooperative (‘KPMG International’). Bij de onafhankelijke onderdelen van KPMG International zijn 189.000 professionals actief, inclusief ruim 9.000 partners, in 152 landen. Sommige of alle diensten die hier zijn beschreven, zijn mogelijk niet toegankelijk voor de auditklanten van KPMG en hun onderdelen.

Over Dell Boomi
Dell Boomi (Boomi), een onafhankelijk bedrijfsonderdeel van Dell, is de toonaangevende aanbieder van cloud integratie- en workflow automatiseringssoftware voor 'The Connected Business'. Boomi ondersteunt meer dan 6.200 organisaties sneller en slimmer te opereren, door data en applicaties te verbinden en zo de flexibiliteit en slagkracht van de organisatie te vergroten. Meer informatie op www.boomi.com.

© 2017 Boomi Inc. Dell and Dell Boomi are trademarks of Dell Inc. or its subsidiaries. Other names or marks may be the trademarks of their respective owners.

Voor meer persinformatie:

Yellow Communications
Marjolein Jonker
Tel: +31 (0)23 555 34 24
E-mail: dell_boomi@yellow-communications.com of marjolein@yellow-communications.com

Tags bij dit bericht