Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
PR: Marcommit

CRM Partners lanceert AgriLife: gestandaardiseerd CRM-platform voor de agrarische sector

AgriLife op basis van Microsoft Dynamics 365 online maakt relatiebeheer eenvoudig en flexibel

Barneveld, 26 oktober 2017 – Voor ieder agrarisch bedrijf dat de boer als klant heeft, is er nu een nieuwe marktspecifieke CRM-oplossing beschikbaar: AgriLife. Dit is een gestandaardiseerde CRM-oplossing voor leveranciers en distributeurs in de agrarische markt, ontwikkeld op basis van Microsoft Dynamics 365 online. CRM Partners ontwikkelde dit product op basis van haar jarenlange ervaring in de agrarische sector. Het bedrijf heeft alle veelvoorkomende processen gevat in één systeem en biedt hiermee een oplossing die voldoet aan de specifieke behoeften en eisen binnen de sector. Doordat de oplossing grotendeels al is geconfigureerd kunnen bedrijven zich binnen een CRM-project focussen op de unieke functies die ze nodig hebben, waardoor ze uiteindelijk de relatie met de boer kunnen verstevigen. Inmiddels zetten o.a. Certis en Voergroep Zuid AgriLife al succesvol in.

Unieke functies

AgriLife is toegespitst op leveranciers van het boerenbedrijf op het gebied van vee, gewassen en materieel. Leveranciers kunnen bijvoorbeeld specifieke bedrijfsgegevens van de boer en tuinder vastleggen (zoals het aantal koeien, type gewas of onderhoudscontract van de tractor). Ook kunnen zij leveringsdetails raadplegen. Al deze sectorspecifieke functies bieden leveranciers en distributeurs veel mogelijkheden om klantgerichter en efficiënter te werken. Dit is in deze markt zowel cruciaal voor het succes van de directe toeleveranciers als voor alle bedrijven in de waardeketen van en naar de boer, zoals fabrikanten van landbouwmechanisatie én hun dealers, premixbedrijven én mengvoerfabrikanten en gewassenveredelaars én hun distributeurs.

Een ander voordeel van AgriLife is dat bedrijven profiteren van de doorontwikkeling van het product door CRM Partners. Zo wordt op dit moment gewerkt aan een machine learning functionaliteit, om bijvoorbeeld op basis van ordergedrag de churn te voorspellen. Leveranciers beschikken hierdoor altijd over de laatste versie en hoeven zich niet te bekommeren om de doorontwikkeling van het product.

AgriLife is te downloaden in de Appsource van Microsoft via: https://appsource.microsoft.com/en-us/product/dynamics-365/crm-partners-memberslife.68f8b7be-e731-4bc0-8d57-da7cd58933d4?tab=Overview De download biedt een gratis proefperiode van 30 dagen.

Herman Bodewes, manager van het AgriLab bij CRM Partners: “Boeren en leveranciers hebben vaak een nauwe relatie en dat is niet zo gek. Wat is de boer immers zonder de beste leveranciers die hem van het beste advies voorzien? Voor leveranciers betekent dit dat zij altijd volledig op de hoogte moeten zijn van het reilen en zeilen van de onderneming van de boer, en van de dynamiek in de relaties rondom die boer. Door bedrijfsspecifieke informatie op de juiste manier vast te leggen, te analyseren en te combineren, kunnen zij de boer optimaal ondersteunen bij zijn werkzaamheden, verrassen en meedenken met de bedrijfsvoering op lange termijn. Kortom: een klantgerichte werkwijze waar de hele agrarische keten van profiteert.”

Meer weten over de relatie tussen boer en leverancier? Bezoek ons event op dinsdag 31 oktober. Aanmelden kan via deze link.

------------------

Over CRM Partners
CRM Partners helpt bedrijven bij een naadloze integratie van Customer Engagement in hun bedrijfsprocessen op basis van het Microsoft-platform. De drie business units, CRM Partners bv, CRM Partners AG en CRM Partners Customer Service bv, leveren samen producten en diensten in drie markten: Agri, Finance en Members. Organisaties in deze branches krijgen via unieke labs toegang tot een breed scala aan diensten, oplossingen en kennis. CRM Partners is gevestigd in Nederland en Duitsland en opereert ook in Engeland. Meer informatie op www.crmpartners.nl of volg CRM Partners op Facebook | LinkedIn | Twitter

CRM Partners is Microsoft Certified Gold CRM Partner en lid van de Inner Circle van Microsoft Dynamics. Daarnaast ontving CRM Partners de titels CRM partner of the year finalist en Country partner of the year finalist en nam het bedrijf de Partner of Western Europe Award in ontvangst.

Marcommit
Lotte Monster
crmpartners@marcommit.nl
Laatste van Fellowmind
Fellowmind, eCraft en Orango fuseren om Europees platform voor Microsoft Business Applications te creëren

CRM Partners Group lanceert nieuwe strategie en wordt Fellowmind

CRM Partners Group neemt het Zweedse Endeavor over
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Marcommit
Fellowmind contact

Logo Fellowmind

info@fellowmindcompany.com
  fellowmindcompany.com
Fellowmind sociaal

Fellowmind tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage