Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (4 jaar en 27 dagen geleden)
PR: Sjoukje Dijkstra

MendriX alweer bekroond met FD Gazelle voor snelle groei

MendriX is voor het derde jaar op rij aangemerkt als FD Gazelle 2017 in de provincie Utrecht. Hiermee behoort de TMS-aanbieder wederom tot de snelst groeiende ondernemingen van Nederland.

Hollander Barendrecht, A-Roemaat, JKB, en Leen Menken. Zomaar een kleine greep uit de groeiende klantenkring van MendriX. Hoe het kan dat MendriX’ groei aanhoudt en klanten zo enthousiast zijn, weet eigenaar Mark van der Hijden wel te verklaren: “Wij maken het persoonlijk waar. Daarmee willen we klanten zo blij maken, dat ze ons aanraden en zelfs promoten tijdens vergaderingen, feestjes, op social media en overal. Als dat een keer niet zou lukken, zetten we alles op alles om sámen met onze klanten te zoeken naar alle mogelijkheden om dat wél te laten lukken.” Afgelopen zomer breidde MendriX haar kantoor uit om haar groei vorm te geven.”

‘MendriX doet het samen’

Dat is dit jaar een thema dat MendriX in de afgelopen jaren al waar maakte, maar wat dit jaar nog meer voor het voetlicht zal komen. Onder andere op de ICT en Logistiek die in november weer gehouden wordt in de Jaarbeurs te Utrecht. Volgens mede-eigenaar Laurens van Run kiezen veel klanten voor het TMS pakket, vanwege de vele mogelijkheden die MendriX biedt, zoals MendriX Mobile en Live Gebeurtenissen. Toch blijkt de belangrijkste factor de samenwerking en het feit dat MendriX zich positioneert naast de klant. “We doen het samen. Samen met de klant bereiken we het beste resultaat. Veelal ook in samenwerking met partners waar we mee koppelen, zoals TomTom Telematics, PTV, DPD en nog veel meer.”

Trots
“Deze award is een bekroning voor het hele MendriX team. Ook was het natuurlijk nooit gelukt zonder de klanten, die het avontuur met MendriX aangingen”, aldus Van Run. “We zijn trots op deze erkenning, voor onze mensen en de klanten die dit samen met ons hebben neergezet. De gave dingen die onze developers maken, zorgen ervoor dat we blijven groeien.” MendriX dat ooit begon op een zolderkamertje, is inmiddels uitgegroeid tot serieuze TMS-aanbieder die het meest in het oog spring, zoals vaak wordt teruggehoord. Ambitieus als Van der Hijden en Van Run zijn, geven ze aan: “Uiteindelijk willen we in geen selectietraject meer ontbreken.”

Over de FD Awards
De FD Gazellen Awards – een initiatief van Het Financieel Dagblad – worden dit jaar voor de 14e keer toegekend aan Nederlandse bedrijven die een onafgebroken omzetgroei van minimaal 20% over een periode van drie jaar hebben laten zien. Daarnaast gelden er een aantal andere criteria, waaronder financiële gezondheid en winstgevendheid, waaraan MendriX ruimschoots voldoet.

Over MendriX
MendriX is dé softwareleverancier voor transport en koerier. Het MendriX Transport Management Systeem (TMS) is zeer compleet, en daarmee de standaard binnen de wereld van transport en koerier. Met onder andere Live Gebeurtenissen, route optimalisatie, KPI’s, voertuigvolgsysteem, urenregistratie en automatische facturatie na een melding via onze app.
Laatste van MendriX
“Investeren in ICT noodzakelijk om te overleven”

MendriX stelt customer success managers aan

MendriX alweer bekroond met FD Gazelle voor snelle groei
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf
Verstreken tijd: 4 jaar en 27 dagen

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric
Logo PA Consulting