ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 18 dagen geleden)

McAfee implementeert geavanceerde analyses voor endpoint- en cloudbescherming

• Kunstmatige intelligentie en deep learning-technieken bieden nog krachtiger beveiliging
  • McAfee innovaties: ontsleuteling van ramsomware en detectie van steganografie
  • McAfee machine learning technologie leert van 300 miljoen sensoren
  • McAfee Cloud Workload Security bevordert veilig gebruik van de cloud
Schiphol-Rijk, 19 oktober 2017 - McAfee kondigt nieuwe oplossingen aan voor een betere beveiliging van endpoints en de cloud. Door gebruik te maken van geavanceerde analysemethoden, deep learning-technieken en kunstmatige intelligentie bieden zij een ongeëvenaarde snelheid en accuratesse. De onophoudelijke toename van cyberdreigingen creëert bij securityteams de behoefte aan open en efficiënte beveiligingsoplossingen. McAfee's 'Together is Power'-aanpak is hier een antwoord op en laat mens en machine samenwerken binnen een open en interoperabel beveiligingsplatform.

"Beveiligingsafdelingen worden overspoeld door steeds complexere cyberdreigingen, wat hun effectiviteit niet ten goede komt", zegt Chris Young, CEO van McAfee. "Met ons 'Together is Power'-principe hanteren we een beveiligingsfilosofie die gebaseerd is op de samenwerking van mens, machine en partners. Hierdoor kunnen we sneller op dreigingen reageren, van endpoint tot cloud."

Recent onderzoek van McAfee wijst uit dat de meest effectieve Security Operations Centers (SOCs) analyse gedreven zijn. Proactief jagen op dreigingen en geautomatiseerd onderzoek maakt steeds geavanceerder security management mogelijk. Die effectiviteit steunt op de implementatie van geavanceerde analyses, machine learning, deep learning en kunstmatige intelligentie om dreigingsdata te visualiseren en te categoriseren, zodat securityanalisten zeer snel kunnen beoordelen wat er aan de hand is.

McAfee Investigator
McAfee Investigator biedt onder meer accurate Threat Prioritization op basis van geavanceerde analysetechnieken, die dreigingsinformatie automatisch verzamelt en visualiseert. Hierdoor kunnen IT-beveiligers zich concentreren op de meest urgente dreigingen. Nieuwe technieken, zoals machine learning en kunstmatige intelligentie binnen McAfee Investigator zorgen ervoor dat dit programma permanent leert over evoluerende tactieken, technieken en procedures van malware. Hierdoor kunnen analisten snel en accuraat optreden.

Meerlaagse eindpuntbescherming
Om bedrijven te helpen zelfs de meest geavanceerde aanvallen te weerstaan, heeft McAfee de eindpuntoplossingen voorzien van nog geavanceerdere analysemethoden. McAfee Endpoint Security (ENS) gebruikt nu vele lagen van mathematische neuronen, gelijkend op het menselijk brein. Hierdoor kunnen beslissingen worden genomen op basis van Deep Learning-technieken om potentiële dreigingen te identificeren en af te slaan. Daarnaast worden programma's en bestanden beoordeeld, zowel voordat als nadat ze zijn uitgevoerd. Hierdoor wordt een kennis-pool opgebouwd die steeds betere bescherming zal bieden tegen niet eerder bekende dreigingen. Volgens analisten hebben zeer geavanceerde analysemethoden erg veel data nodig om accurate modellen te bouwen en te trainen. McAfee beschermt wereldwijd meer dan 22 miljoen nodes met machine learning-technieken die gevoed worden door data van 300 miljoen sensoren.

Betere bescherming van de hybride cloud
Analisten verwachten dat workloads gebaseerd op hybride clouds spoedig de overheersende manier zullen zijn waarop bedrijven werken. Dit brengt echter wel nieuwe uitdagingen met zich mee op het gebied van zichtbaarheid, beheer en beveiliging. McAfee Cloud Workload Security (CWS) vormt hier een antwoord op en stelt organisaties in staat blinde vlekken te elimineren door middel van automatisering, kritische workloads te beschermen zonder snelheid in te leveren en het beheer te vereenvoudigen met de McAfee ePolicy Orchestrator (McAfee ePO) console.

Uitgebreide informatie over de aankondigingen van McAfee tijdens MPOWER is hier te vinden:
Over McAfee
McAfee is een van ’s werelds grootste onafhankelijke cybersecuritybedrijven. Geïnspireerd door de kracht van samenwerking, creëert McAfee zakelijke en consumentenoplossingen die de wereld veiliger maken. Kijk voor meer informatie op www.mcafee.com.

Meer informatie:
Contactpersonen voor de pers
MCS PR, McAfee Persdesk, e-mail mcafee@mcspr.nl, tel. 023 - 562 8208.

McAfee en het McAfee-logo zijn geregistreerde handelsmerken van McAfee LLC in de VS en in andere landen. Alle andere handelsmerken in dit document zijn het eigendom van hun respectieve eigenaren.
Laatste van McAfee
McAfee ontmaskert cybercriminele marktplaatsen

Shoppers slaan online veiligheid tijdens feestdagen in de wind om beste koopjes te scoren

Bedrijven onderschatten blootstelling data in de cloud