Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
Datum: (3 jaar en 105 dagen geleden)
PR: Marcommit

31 oktober: Met de boer aan het roer van smart farming data

Nutreco, Voergroep Zuid en Microsoft vertellen over hun ervaringen met het delen van data met de boer

Barneveld, 17 oktober 2017 – Op donderdag 31 oktober organiseert CRM Partners de interactieve bijeenkomst ‘Met de boer aan het roer van smart farming data’. Voor dit event brengt CRM Partners agrarische leveranciers en boeren samen om de kansen van smart farming en data-uitwisseling in de keten bloot te leggen. Aan de hand van diverse keynotes krijgen de bezoekers inzicht in hoe data-uitwisseling leidt tot een sterke relatie tussen de boer en zijn leveranciers en hoe dit uiteindelijk leidt tot een betere opbrengst op het land en in de stal.

Onder andere Nutreco en Voergroep Zuid delen tijdens het event hun ervaringen met het delen van data en de invloed hiervan op de relatie met de boer. Ook vanuit een digitaal perspectief wordt er aandacht besteed aan dit vraagstuk. Zo neemt Microsoft de bezoekers mee in de technologische ontwikkelingen die gaande zijn rondom smart farming en klantrelaties. Daarnaast gaan diverse boeren tijdens een paneldiscussie in op wat zij verwachten van leveranciers op het gebied van smart farming.

Het programma
  • Albert Beetsma, Principal adviseur van PBLQ, over het governance-model rond datadeling in de agrarische sector en de inzet van data voor een betere klantrelatie.
  • Jan Brouwer, Woordvoerder Agriculture & Food van Microsoft, over de visie en rol van Microsoft in de digitale transformatie van de agrofoodsector.
  • Ronald Paardekooper, Marketing Manager Voergroep Zuid, vertelt over de connectie met klanten.
  • Lourens Kwakman, Marketing & Sales Program Manager Nutreco, over de successen en learnings van de case kalvermelk in de Benelux.
  • Pim van der Kwaak, Business Consultant CRM Partners, over de highlights uit het onderzoek naar klantrelaties in de agrarische sector.
De middag eindigt met een borrel en een kijkje door de Microsoft Hololens.

Locatie
De bijeenkomst vindt plaats op 31 oktober van 13.30 tot 17.30 uur. De locatie is de Baron van Nagellstraat 136, 3771 LL te Barneveld. Aanmelden kan via: https://www.crmpartners.com/nl-nl/resources/event/Met-de-boer-aan-het-roer-van-smart-farming-data?id=dd4fcd05-9c52-463f-a12c-8925fb6083eb

------------------

Over CRM Partners
CRM Partners helpt bedrijven bij een naadloze integratie van Customer Engagement in hun bedrijfsprocessen op basis van het Microsoft-platform. De drie business units, CRM Partners bv, CRM Partners AG en CRM Partners Customer Service bv, leveren samen producten en diensten in drie markten: Agri, Finance en Members. Organisaties in deze branches krijgen via unieke labs toegang tot een breed scala aan diensten, oplossingen en kennis. CRM Partners is gevestigd in Nederland en Duitsland en opereert ook in Engeland. Meer informatie op www.crmpartners.nl of volg CRM Partners op Facebook | LinkedIn | Twitter

CRM Partners is Microsoft Certified Gold CRM Partner en lid van de Inner Circle van Microsoft Dynamics. Daarnaast ontving CRM Partners de titels CRM partner of the year finalist en Country partner of the year finalist en nam het bedrijf de Partner of Western Europe Award in ontvangst.

Marcommit
Lotte Monster
crmpartners@marcommit.nl
Laatste van Fellowmind
Fellowmind, eCraft en Orango fuseren om Europees platform voor Microsoft Business Applications te creëren

CRM Partners Group lanceert nieuwe strategie en wordt Fellowmind

CRM Partners Group neemt het Zweedse Endeavor over
Verstreken tijd: 3 jaar en 105 dagen

Logo Marcommit
Fellowmind contact

Logo Fellowmind

info@fellowmindcompany.com
  fellowmindcompany.com
Fellowmind sociaal

Fellowmind tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise