www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
PR: Marcommit

BAM kiest brancheoplossing van CTB xRM voor uitrol Office 365

Ede, 16 oktober 2017 – Koninklijke BAM Groep nv zet Provisioning for Office 365 in om in- en externe samenwerking en kennisdeling beter te organiseren. Deze brancheoplossing van CTB xRM, ICT-dienstverlener voor bedrijven in de techniek, bouw en offshore, maakt het mogelijk om SharePoint Online op grote schaal en beheersbaar uit te rollen. Dankzij de nieuwe toepassing kunnen BAM-medewerkers en externe partijen sneller reageren en wordt informatie gestructureerd opgeslagen.

Provisioning for Office 365 automatiseert het proces van het verstrekken van projectsites in SharePoint. Met Provisioning worden alle regels, autorisaties, documentstromen en workflows die een bedrijf hanteert voor projecten in een template vastgelegd, zodat dergelijke projectsites gemakkelijk door BAM-medewerkers kunnen worden gerealiseerd zonder tussenkomst van IT. In de komende maanden worden in totaal vijftien templates gebouwd. BAM heeft gekozen voor een gefaseerde aanpak. Verschillende BAM-bedrijven gebruiken inmiddels gestructureerde SharePoint-templates voor projecten en kennissites.

Jeroen Bestebreurtje van BAM ICT zegt over de samenwerking: “BAM was op zoek naar een goede tool voor provisioning om uniformiteit bij de uitrol van projecten te bereiken. Voor het selectieproces hadden we een aantal eisen opgesteld. De oplossing van CTB xRM overtrof onze verwachtingen. Zo was het voor ons belangrijk om zelf eenvoudig templates te kunnen toevoegen en aan te passen. De oplossing van CTB xRM biedt deze mogelijkheden. Daarnaast is dit het enige off-the-shelf Office 365-product dat gelijk klaar was voor gebruik. Hierdoor konden we snel aan de slag.”

Yuri Ramdhani, Managing Director van CTB xRM: “BAM werkt projectmatig, hierbij speelt goed informatiebeheer een grote rol. Informatie wordt per project verwerkt, de hoge informatie-intensiteit en vele rollen brengen een hoop complexiteit met zich mee. Zonder vastomlijnde templates gaat dit vaak ten koste van uniformiteit. Met Provisioning for Office 365 wordt dit verholpen. Door het snel aanmaken van nieuwe projectsites in SharePoint en de daaraan verbonden regels te automatiseren kunnen teams, onafhankelijk van IT, nieuwe projecten starten die voldoen aan alle gestelde eisen. Zo wordt niet alleen de uniformiteit bereikt waarnaar BAM op zoek is, maar wordt ook aanzienlijke tijdwinst geboekt.”

Over CTB xRM
CTB xRM is een Microsoft- en kennispartner voor (internationale) organisaties in de techniek, bouw en offshore. Zij helpen klanten met het invoeren van moderne sales & marketing, nieuwe productiviteit en slimme serviceverlening. Hiervoor leveren zij Microsoft-(cloud)technologieën, diensten en brancheoplossingen gebaseerd op Office 365, Dynamics 365, Business Intelligence en Analytics. CTB xRM is gevestigd in Ede. Meer informatie: www.ctbxrm.nl

CTB xRM op Twitter | Facebook | LinkedIn

Meer informatie:
CTB xRM
Yuri Ramdhani
y.ramdhani@ctb.nl

Marcommit
Eline Visser
+31(0)35 582 27 30
ctb@marcommit.nl
Laatste van CTB xRM
Eliminatie van faalkosten dichterbij met Project 365 van CTB

BAM kiest brancheoplossing van CTB xRM voor uitrol Office 365

Reduceer faalkosten in techniek en bouw met Office 365

Logo Marcommit
CTB xRM contact

Logo CTB xRM

info@ctbxrm.nl
  www.ctbxrm.nl
CTB xRM sociaal

CTB xRM tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel