www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2497 volgers blijven op de hoogte!
PR: Krakeling Communicatie

SugarCRM lanceert Hint: de eerste Relationship Intelligence Service

10 oktober 2017– SugarCRM Inc., het bedrijf dat zorgt dat ondernemingen buitengewone klantrelaties kunnen creëren met de meest faciliterende, flexibele en betaalbare CRM-oplossing, kondigt aan dat SugarCRM Hint beschikbaar is voor de Nederlandse markt.
Hint is de eerste service in de nieuwe productlijn Relationship Intelligence en levert automatisch persoonlijke en bedrijfsinformatie vanuit meerdere bronnen. Dit levert een schat aan informatie waarmee medewerkers snel hun klanten en contacten leren kennen.

Relationship Intelligence
SugarCRM Hint heeft genoeg aan een naam en emailadres voor het ophalen van een grote hoeveelheid aan persoonlijke en bedrijfsgegevens die automatisch beschikbaar zijn voor toevoeging aan het CRM-systeem, inclusief recente nieuwsartikelen.
Hint gebruikt combineert AI-gerelateerde technologie met een prettige gebruikerservaring en mobiele technologie. Zo wordt data over klanten verzameld en geanalyseerd die afkomstig is uit scala aan sociale en zakelijke bronnen. Met Relationship Intelligence leren Sugar-gebruikers hun zakelijke relaties snel beter kennen en bouwen zo aan een productieve relatie.

Guido de Vries, VP Regional Sales EMEA: “Consumenten zijn gewend om op het internet te zoeken naar meer informatie maar in bedrijven zijn medewerkers te vaak nog afhankelijk van wat zij zelf en hun collega’s beschikbaar maken. Met Hint zorgen we dat de CRM-gebruiker ook accuraat en tijdig geïnformeerd wordt vanuit alle beschikbare informatie op het internet. Het is de natuurlijke evolutie van CRM: van vastleggen wat eerder gebeurd is naar een zinvolle, brede context bieden voor de medewerker met klantcontacten. Dit concept vormt de basis voor onze nieuwe productlijn Relationship Intelligence.”

Game changer
“Hint is één van de belangrijkste redenen waarom we voor SugarCRM hebben gekozen,” zegt David Turner, CEO van Equipment Depot. “Het is een game-changer voor onze medewerkers, ze werken efficiënter en zijn productiever waardoor ze tijd hebben om betere klantrelaties op te bouwen. Het is een perfecte aanvulling op het Sugar CRM-systeem en we zijn zeer geïnteresseerd naar de invloed van relationship intelligence op hoe we in de toekomst met klanten interacteren.”

Predictive analytics en machine learning
De komende producten in SugarCRM Relationship Intelligence zijn gebaseerd op predictive analytics en machine learning. Deze technieken doorzoeken grote hoeveelheden data op interessante patronen, prioriteren opportunity’s, signaleren problemen en doen slimme aanbevelingen voor de beste acties in klantinteracties en –processen.

SugarCRM is per direct beschikbaar voor Nederlandse klanten, is compatibel met Sugar 7.8 of latere versie.

====

Over SugarCRM
SugarCRM zorgt dat bedrijven buitengewone klantrelaties kunnen creëren met de beste faciliterende, flexibele en betaalbare oplossing voor customer relationship management (CRM) op de markt. Anders dan traditionele CRM-oplossingen die zich vooral richten op management en rapportages ondersteunt Sugar het individu door het coördineren van de acties van medewerkers die direct met klanten te maken hebben en te zorgen dat zij de juiste informatie op het juiste moment beschikbaar hebben om de klantervaring goed vorm te geven. Gevestigd in Silicon Valley wordt SugarCRM gesteund door Goldman Sachs, Draper Fisher Jurvetson, NEA en Walden International. Het hoofdkantoor in Europa is gevestigd in München. Meer dan 2 miljoen mensen in ruim 120 landen vertrouwen op SugarCRM. Lees meer op http://www.sugarcrm.com of volg @SugarCRM.

NB: SugarCRM en het SugarCRM logo zijn geregistreerde handelsmerken van SugarCRM Inc. Handelsmerken van derde partijen die zijn genoemd zijn het eigendom van de respectievelijke eigenaren.

Media Contact:
Martina Knappe, Director EMEA Marketing bij Sugar CRM, mknappe@sugarcrm.com
Ingrid Wong, Krakeling Communicatie, ingrid.wong@krakelingcommunicatie.nl, 06 14767539
Laatste van SugarCRM
SugarCRM lanceert Hint: de eerste Relationship Intelligence Service

SugarCRM To Show Companies how to “Boost CRM the Social Way” at Social Business Convention in Rotterdam

Logo Krakeling Communicatie

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Ctac N.V.

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl