Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Pride PR

oppel de NETGEAR Orbi-satellieten aan elkaar met de 2.0 firmware-update

Gouda, 9 oktober 2017- Bezitters van de Orbi, het prijswinnende Wifi-systeem van NETGEAR, kunnen met de nieuwe firmware update OS 2.0 nu meerdere satellieten aan elkaar koppelen. Tot op heden was het alleen mogelijk om de satellieten aan de router te koppelen. Door de update kan het bereik eenvoudig verhoogd worden met behoud van de snelheid. Alleen de router hoeft bedraad aangesloten te worden aan de modem, de satellieten hoeven alleen van stroom voorzien te worden waarna je ze met elkaar kunt verbinden.

Tot op heden kon de satelliet uitsluitend aan de router verbonden worden waardoor bij het toevoegen van een extra satelliet de router altijd in het midden van de opstelling moest staan. Dat is nu verleden tijd want de router kan niet alleen met een satelliet verbonden worden, maar de satellieten kunnen ook onderling verbinden. De firmware update voegt ondersteuning toe voor wat heet “Daisy Chain” waarbij de router en satelliet(en) een keten vormen die aan elkaar zijn verbonden door middel van een didigated backhaul. Door deze methodiek blijven de prestaties van het netwerk constant en snel.

Door de 2.0 firmware update wordt het ook mogelijk om de verschillende modellen uit de Orbi-familie(*) aan elkaar te koppelen. Zo werkt bijvoorbeeld de satelliet van de RBK30 probleemloos samen met de router en satelliet van de RBK50.

De update wordt de komende dagen automatisch aangeboden, maar wie handmatig wil upgraden vindt de update op:
Deze kan vervolgens geïnstalleerd worden via orbilogin.com -> Advanced -> Administration -> Firmware Upgrade.

(*) geldt niet voor de zakelijke Orbi-Pro varianten

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Pride PR
Nadia el Ghalbzouri & Ivette van der Elst
(t) +31 71 568 00 28
netgear@pridepr.nl

Over NETGEAR
NETGEAR (Nasdaq: NTGR) is een wereldwijd netwerkbedrijf dat innovatieve producten levert aan consumenten, bedrijven en service providers. NETGEAR-producten zijn gebouwd op een verscheidenheid van bewezen technologieën zoals draadloos, Ethernet en powerline. De producten hebben focus op betrouwbaarheid en gemak. De productlijn bestaat uit bedrade en draadloze apparaten die netwerken, breedband toegang en netwerkconnectiviteit toestaan. Deze producten zijn beschikbaar in meerdere opstellingen om aan te sluiten op de behoefte van eindgebruikers in elke regio waar de producten van NETGEAR worden verkocht. NETGEAR-producten worden verkocht in meer dan 38.000 winkellocaties over de hele wereld, en door zowel 30.000 value-added resellers, als vele grote service providers van kabel en mobiele netwerken. Het bedrijf heeft het hoofdkwartier in San Jose, Californië en kantoren in 25 landen. Meer informatie is beschikbaar op www.netgear.nl of op www.netgear.be. Volg NETGEAR op http://twitter.com/NETGEAR en op Facebook: http://www.facebook.com/netgearbnl.

©2017 NETGEAR, Inc. NETGEAR, the NETGEAR logo, and Orbi are trademarks and/or registered trademarks of NETGEAR, Inc. and/or its affiliates in the United States and/or other countries. Other brand and product names are for identification purposes only and may be trademarks or registered trademarks of their respective holder(s). The information contained herein is subject to change without notice. NETGEAR shall not be liable for technical or editorial errors or omissions contained herein. All rights reserved.

* Maximum wireless signal rate derived from IEEE standard 802.11 specifications. AC3000 equals 400Mbps at 2.4GHz 802.11n with 256 QAM support + 1733Mbps at 5GHz 802.11ac with 256 QAM support + 867Mbps at 5GHz 802.11ac with 256 QAM support. Actual data throughput and wireless coverage will vary. Network conditions and environmental factors, including volume of network traffic, building materials and construction, and network overhead, lower actual data throughput rate and wireless coverage. NETGEAR makes no express or implied representations or warranties about this product’s compatibility with any future standards.

Safe Harbor Statement under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995 for NETGEAR, Inc.: This press release contains forward-looking statements within the meaning of the U.S. Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Specifically, statements concerning NETGEAR's business and the expected performance characteristics, specifications, reliability, market acceptance, market growth, specific uses, user feedback and market position of NETGEAR's products and technology are forward-looking statements within the meaning of the Safe Harbor. These statements are based on management's current expectations and are subject to certain risks and uncertainties, including, without limitation, the following: the actual price, performance and ease-of-use of NETGEAR's products may not meet the price, performance and ease-of-use requirements of customers; product performance may be adversely affected by real world operating conditions; failure of products may under certain circumstances cause permanent loss of end user data; new viruses or Internet threats may develop that challenge the effectiveness of security features in NETGEAR's products; the ability of NETGEAR to market and sell its products and technology; the impact and pricing of competing products; and the introduction of alternative technological solutions. Further information on potential risk factors that could affect NETGEAR and its business are detailed in the Company's periodic filings with the Securities and Exchange Commission. NETGEAR undertakes no obligation to release publicly any revisions to any forward-looking statements contained herein to reflect events or circumstances after the date hereof or to reflect the occurrence of unanticipated events.
Eerder van NETGEAR
26 sep 2019 NETGEAR introduceert Pro-AV ontwerpcentrum voor integrators en leveranciers van oplossingen

23 sep 2019 NETGEAR SLUIT ZICH AAN BIJ DE OPEN SECURITY AND SAFETY ALLIANCE

6 sep 2019 NETGEAR breidt Wifibereik en -capaciteit uit met Nighthawk WiFi 6 Mesh Extender
Persberichten van donderdag 14 november 2019
Secretaresses en andere supportprofessionals zijn opvallend loyaal

Zo maak je van Black Friday een positieve klantervaring

devolo Magic 1 WiFi mini: kleine adapter, krachtige WiFi

Eerste Managed DNS Security-dienst nu beschikbaar op Nederlandse markt

Eten belangrijker dan cadeaus tijdens de feestdagen

Oracle opent Gen 2 Cloud-regio in Nederland

ThousandEyes lanceert collectief inzicht in wereldwijde internetprestaties

Onderzoek ThousandEyes: opvallende verschillen in prestaties tussen AWS, GCP, Azure, Alibaba en IBM Cloud

Henk Nijland benoemd als Directeur Operations van Bizway

Ouderwets huishoudboekje nog steeds populair voor financiële administratie

Makkelijker je weg vinden in het buitenland met nieuwe vertaalfunctie in Google Maps

Siemens neemt Atlas 3D over en vergroot zijn additive manufacturing-portfolio

Fortinet breidt dynamische cloud-beveiliging uit in Azure
ICT-Partners West vestigt zich in Hoofddorp

Citrix benoemt Bronwyn Hastings tot Senior Vice President van het wereldwijde verkoopkanaal en ecosysteem

Interxion stelt Hans Horn aan als Manager Channel & New Business Nederland

KnowBe4 lanceert nieuw partnerprogramma en partnerportaal

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Human Capital Management om hun zakelijke activiteiten te transformeren

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Financial Management

Dataplace neemt Datacenter Nedzone over

Sitecore gebruikt de kracht van AI voor het automatiseren van personalisering op schaal

Sartorius verbetert leverbetrouwbaarheid en klantervaring met Celonis Process Mining

Dell Technologies On Demand biedt op gebruik gebaseerde en as-a-service-modellen

Dell Technologies zet stap naar autonome infrastructuur met Dell EMC PowerOne

Dell Technologies stelt zich nieuwe doelen voor maatschappelijke verandering in 2030

Op 1 januari gaat nieuw btw-identificatienummer in

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl