www.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

NetApp transformeert digitale klantervaring met NetApp Active IQ en virtuele supportassistent Elio

Nieuwe tools zorgen voor benutten van het volledige potentieel van Data Fabric, zowel on-premise als in de cloud, met behulp van kunstmatige intelligentie

Schiphol-Rijk, 9 oktober 2017 NetApp (NASDAQ: NTAP) biedt klanten een nieuwe digitale ervaring, gebaseerd op inzichten uit een uitgebreide NetApp-knowledge base met voorspellende analyses, proactieve support en cognitieve computing. Door kunstmatige intelligentie in de nieuwe virtuele support-assistent NetApp® Elio te combineren met cloudgebaseerde analyses van NetApp Active IQ® kunnen bedrijven intelligente inzichten creëren, waardoor ze meer tijd kunnen besteden aan hun klanten en minder aan hun infrastructuur.

Data is het kloppend hart van elk bedrijf en moet ongehinderd door de organisatie kunnen stromen om digitale transformatie mogelijk te maken. Hoe snel bedrijven meerwaarde uit hun data kunnen halen, wordt echter bepaald door de onderliggende infrastructuur. Hoe halen IT-organisaties alles uit hun resources om te profiteren van gedistribueerde, dynamische en diverse data die ongehinderd doorstroomt? Voorspellende analyses, cognitieve computing en proactieve hulp—op basis van informatie uit de community van NetApp-gebruikers—maken de bedrijfsinfrastructuur efficiënter en helpen bij het oplossen van potentiële problemen.

Het omvangrijke klantenbestand van NetApp is een uitgebreide bron van kennis, bestaande uit miljarden datapunten die dagelijks worden verzameld door meer dan 300.000 Data Fabric-oplossingen. Op deze data past NetApp cloudanalyses toe om inzichten te verkrijgen. Op basis van die inzichten kunnen bedrijven vervolgens actie ondernemen. De combinatie van cognitieve computing in Elio en machine-learning in Active IQ, die wordt geleverd bij alle NetApp-systemen, maakt de collectieve inzichten sneller beschikbaar. Deze getransformeerde klantervaring levert een belangrijke tijdsbesparing op.

De bekendmaking van vandaag markeert nieuwe services, oplossingen en software, waaronder:
  • Digitale support met Elio, geleverd met IBM Watson®-services. Door community-data uit eerdere NetApp Support-tickets continu te analyseren en te combineren  met cognitieve computing, zorgt de virtuele supportassistent Elio ervoor dat optimale antwoorden tot vier keer sneller dan met traditionele methoden te generen zijn. De supportmogelijkheden zijn als volgt:
    • 24/7 toegang tot Elio-chat: online, mobiel of vanuit de producten.
    • Via de zoekmachine informatie zoeken in de technische resources van NetApp, zodat informatie te vinden is zonder in te loggen bij de Support-site of een ticket aan te maken.
  • NetApp Active IQ. Bedrijven kunnen actie ondernemen naar aanleiding van intelligente inzichten die beschikbaar komen door voorspellende cloudanalyses te combineren met proactieve support. Door deze inzichten ter harte te nemen, neemt de storage-efficiëntie toe en wordt compliance van de configuratie gewaarborgd. Daarnaast kunnen ze de risico's verkleinen door aanbevolen upgrades:
    • Tot de nieuwe functies behoren de Risk Advisor, Storage Efficiency Advisor en Interoperability Advisor.
    • Door Active IQ te voeden met community-data ontstaan praktische inzichten en voorspellende analyses voor alle NetApp-producten.
    • Vanuit één weergave kunnen bedrijven eenvoudig en veilig bekijken hoe het met hun gehele Data Fabric is gesteld, zowel on-premises als in de cloud.
“Als toonaangevend bedrijf op het gebied van de hybrid cloud weten wij dat bedrijven tijd willen besteden aan hun klanten en niet aan hun infrastructuur”, zegt Cindy Warner, Senior Vice President en General Manager van Worldwide Enterprise Services and Support bij NetApp. “De nieuwe klantervaring die wij aanbieden met Elio, gebouwd op IBM Watson en met Active IQ, stelt onze klanten in staat tijd te besparen, de betrouwbaarheid te vergroten en personeel in te zetten voor winstgevender initiatieven zoals digitale transformatie.”

Door de klantervaring te transformeren, helpt NetApp organisaties alles uit hun resources te halen door antwoorden te bieden waar en wanneer die nodig zijn: support via meerdere kanalen is 24/7 beschikbaar op de mobiele telefoon, de desktop-pc of vanuit applicaties. Dankzij de Watson-technologie in Elio worden gebruikers in natuurlijke taal aangesproken en worden vragen beantwoord. Bovendien leveren proactieve, geautomatiseerde analyses aanbevelingen op maat op om de uptime te vergroten.

NetApp-klanten hebben gezamenlijk jaarlijks meer dan zeshonderd miljoen dollar bespaard door gebruik te maken van NetApp-analyses. NetApp Active IQ voorspelt en detecteert performanceproblemen en doet configuratie-aanbevelingen, zodat bedrijven hun data-infrastructuur kunnen optimaliseren voor de hybrid cloud, inclusief Amazon en Azure. Organisaties kunnen symptomen aanpakken voordat ze tot problemen uitgroeien door de aanbevelingen en beperkende maatregelen van Active IQ op te volgen.

Dankzij de digitale klantervaring die NetApp biedt, kunnen organisaties wereldwijd de performance, beschikbaarheid en efficiëntie van hun infrastructuur optimaliseren zodat data kan blijven stromen en de transformatie wordt versneld.

Prijsstelling en beschikbaarheid
Elio en Active IQ zijn nu beschikbaar bij een NetApp Support-contract. Ze zijn kosteloos inbegrepen bij het NetApp-portfolio, waaronder NetApp All Flash FAS (AFF), FAS, SolidFire®, AltaVault™, E-serie, EF-serie, StorageGRID®, ONTAP® Cloud en ONTAP Select.

Aanvullende bronnen

Over NetApp
NetApp is toonaangevend op het gebied van de hybrid cloud. We bieden een volledig scala aan dataservices voor de hybrid cloud; deze vereenvoudigen het beheer van applicaties en data, zowel in de cloud als in lokale omgevingen, om uw digitale transformatie te versnellen. Samen met onze partners stellen we wereldwijd opererende organisaties in staat om het volledige potentieel van hun data te benutten, zodat contactmomenten voor klanten kunnen worden uitgebreid, meer innovatie mogelijk is en hun operationele activiteiten worden geoptimaliseerd. Kijk voor meer informatie op www.netapp.com/nl. #DataDriven

Contactpersoon voor de pers:
Michael Ros/Eline Alberts/Mari Carmen Rivera Campos
LVTPR
+ 31 (0) 30 65 65 070
netapp@lvtpr.com

NETAPP, het NETAPP-logo en de op http://www.netapp.com/TM vermelde merken zijn handelsmerken van NetApp, Inc. Andere bedrijfs- en productnamen kunnen handelsmerken zijn van de respectieve eigenaren.
Laatste van NetApp
NetApp Reports Third Quarter of Fiscal Year 2020 Results

NetApp ondersteunt het data-driven Ducati-team tijdens het MotoGP-wereldkampioenschap 2020

NetApp promoveert Matt Watts tot CTO EMEA en Johannes Wagmueller tot Lead Solutions Engineering EMEA

Logo LVTPR
NetApp contact

Logo NetApp

info@netapp.com
  www.netapp.com/nl
NetApp sociaal

NetApp tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Thales

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl