www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Afdrukken in zwart-wit op HD OKI kleurenapparatuur nu aantrekkelijker dan ooit

OKI verlaagt de kosten van zwarte toners voor kleurenprinters en MFP’s in een kantooromgeving

Egham, 9 oktober 2017 - Met de introductie van goedkoper afdrukken in zwart-wit op de toonaangevende digitale LED-kleurenapparaten zorgt OKI Europe Ltd voor een revolutie in kantoor printen.

De campagne ‘Big on colour, small on mono costs’ maakt duidelijk hoe organisaties met behulp van innovatieve kleurenprinters of multifunctionele (MFP's) printers voor kantoor in zwart-wit kunnen afdrukken tegen dezelfde kosten als een zwart-witapparaat. Het beste van twee werelden dus - kosteneffectief dagelijks afdrukken in zwart-wit op een geavanceerd apparaat dat ook high-impact kleurenmateriaal van professionele kwaliteit produceert.

“Waar veel organisaties tot voor kort nog meerdere printers in huis hadden om kostenefficiënt zowel in kleur als zwart-wit af te drukken, is dat vanaf nu niet meer nodig. Bedrijven kunnen hun zwart-wit printer de deur uit doen en in plaats daarvan kiezen voor een multifunctioneel apparaat dat alle kleuren van de regenboog in hoge kwaliteit en kostenverantwoord afdrukt. OKI is groot in kleur en betaalbaar in zwart-wit afdrukken”, zegt Lee Webster, directeur Office Print van OKI Europe. “Wij weten dat ieder bedrijf, van groot tot klein, hoogwaardig wil afdrukken, on demand, in-house, op een groot aantal media en tegen de juiste prijs.”

Met één High Definition (HD) LED-kleurenprinter of MFP kunnen bedrijven alles kostenbesparend produceren, van zwart-wit documenten tot visitekaartjes, banners, point-of-sale- reclamematerialen en klantdocumenten met levendige, scherpe en rijke kleuren.”

OKI heeft een portfolio innovatieve kleurenprinters en MFP's voor kantoor. Deze apparaten beschikken niet alleen over talloze functies en geavanceerde connectiviteit, maar bieden ook ongekende mogelijkheden op het gebied van media. Organisaties kunnen meer in-house produceren, met als gevolg een hogere productiviteit en lagere kosten. Daarnaast kunnen ze hun documenten binnen het gehele bedrijf met geïntegreerde workflows beheren om interne digitalisering te versnellen.

Het afdrukken in zwart-wit op de geavanceerde kleurenprinters kost nu hetzelfde als de afdruk op een zwart-wit printer. Daarmee zijn de zwarte toner prijzen voor onderstaande modellen verlaagd:
  • C332dn, de uitstekende HD-kwaliteit, dubbelzijdig afdrukken, 1 Gb netwerkinterface en mobiel afdrukken maken deze printer uitermate geschikt voor kleine werkteams.
  • MC363dn biedt uitstekende waarde en functionaliteit. Ultrasnel en ontwikkeld voor een professionele verwerking van graphics.
  • C500-serie, perfect geschikt voor drukbezette organisaties, met hoge snelheden, lage gebruikskosten en standaard dubbelzijdig afdrukken en netwerkinterface.
  • MC500-serie geavanceerde MFP's die voor het mkb en bedrijfsafdelingen de eerste keuze vormen, met OKI’s documentbeheer en sXP open architectuur.
  • C800-serie, de ideale oplossing voor drukbezette organisaties die snelle, hoogwaardige afdrukken op A3- of A4-formaat in hoge volumes nodig hebben.
  • MC800-serie, de uiterst betrouwbare slimme A3 kleuren-MFP's die maximale functionaliteit en efficiency bieden tegen lagere gebruikskosten.
Laatste van OKI Systems
OKI breidt distributie uit met M.K. Computer Electronic voor OKI onderdelen

OKI Europe stelt nieuwe Managing Director aan

OKI Europe lanceert innovatie op het gebied van transferdruk met een all-in-one digitale printer voor kleding en harde oppervlakken
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
OKI Systems contact

Logo OKI Systems

info@oki.nl
  www.oki.nl
OKI Systems sociaal

OKI Systems tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage