www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
Datum: (4 jaar en 147 dagen geleden)
PR: Progress Communications

NetApp Data Fabric versnelt dataprotectie en applicatieperformance in de hybrid cloud

NetApp Data Fabric-oplossingen en -services vereenvoudigen en integreren datamanagement, zowel in de cloud als on-premises, en maken onder andere het volgende mogelijk:
  • Ongeëvenaarde flexibiliteit voor cloudconnectiviteit en software om cloudarchitecturen op te bouwen
  • Toonaangevende performance en efficiëntie voor klanten die hun IT-omgeving moderniseren
  • Meer inzicht in en optimalisatie van kosten om de integratie en adoptie van cloudservices te vereenvoudigen
Schiphol Rijk, 6 oktober 2017 — NETAPP INSIGHT — NetApp® (NASDAQ: NTAP), toonaangevend op het gebied van de hybrid cloud, heeft bekendgemaakt dat het bedrijf zijn Data Fabric verder heeft verbeterd. NetApp Data Fabric is inmiddels uitgegroeid tot een integraal onderdeel van meer dan 300.000 systemen en software-implementaties. NetApp Data Fabric is versterkt met nieuwe softwarereleases, waaronder voor NetApp® SolidFire® Element® OS, NetApp StorageGRID® Webscale, ONTAP® en OnCommand® Insight-software. Als belangrijke onderdelen van de NetApp Data Fabric leveren deze oplossingen consistente en geïntegreerde hybrid cloud dataservices om klanten te helpen hun data te versnellen en beschermen, kosten te verlagen en gemakkelijk datacenterarchitecturen van de volgende generatie te bouwen.

“De opkomst van applicatie-implementatiemodellen en data-indelingen in hybrid IT zorgt ervoor dat organisatorische data zowel on-premises als in cloudomgevingen wordt verspreid”, aldus Laura Dubois, Group Vice President van Enterprise Storage, Servers and Infrastructure Software bij IDC. Voor IT-medewerkers vormt dit uitdagingen op het gebied van datatoegang en zichtbaarheid, tot bescherming en applicatie-integratie, tot beveiliging en compliance, tot arbeidsintensieve processen voor dataplaatsing. NetApp Data Fabric biedt een breed aanbod van hybrid cloud dataservices om deze uitdagingen het hoofd te bieden en organisaties in staat te stellen data efficiënt te beheren en meerwaarde te halen uit het totale data-aanbod”.

Bedrijven begrijpen de noodzaak om datagerichte organisaties te worden zodat zij meerwaarde creëren en via technologie nieuwe contactmomenten voor klanten mogelijk maken. Als gevolg hiervan staan IT-leiders onder enorme druk om te veranderen, maar zij moeten deze transformatie in een beperkte tijd, met beperkte vaardigheden en een beperkt budget realiseren. NetApp Data Fabric maakt een holistische aanpak mogelijk die veilig, efficiënt en toekomstbestendig is, en keuzevrijheid geeft.

“Bij TechnologyOne hebben wij verandering meegemaakt omdat wij pioniers waren van een nieuwe cloudstrategie die meer dan een miljoen studenten raakte, waarmee miljarden waren gemoeid in bedrijfsmiddelen en infrastructuur, en honderden lokale overheden het digitale tijdperk hebben betreden”, aldus Iain Rouse, Group Director van Cloud bij TechnologyOne. “Dankzij NetApp zijn wij de enorme datagroei die wij meemaken een stap voor terwijl onze klanten elk jaar in aantal verdubbelen. Samen met NetApp hebben wij een veilige, betrouwbare cloud in AWS gemaakt, waardoor organisaties met dezelfde snelheid als hun klanten meebewegen.”

“Klanten die voor de cloud kiezen bij hun digitale transformatie, moeten hun data kunnen beheren in zowel traditionele IT-oplossingen als multi-cloudoplossingen”, aldus Brett Roscoe, Vice President van Product, Solutions and Services Marketing bij NetApp. “De forse toename van datagerichte workloads in de cloud is de reden dat de NetApp Data Fabric een belangrijke factor is geworden voor bedrijfstransformaties, om nieuwe contactmomenten voor klanten, nieuwe zakelijke kansen en meer efficiëntie mogelijk te maken.”

Een cloudarchitectuur voor een datacenter van de volgende generatie bouwen met Data Fabric

NetApp SolidFire Element OS 10 en StorageGRID Webscale 11 vereenvoudigen de vervaardiging van een cloudarchitectuur voor een datacenter van de volgende generatie, en breiden Data Fabric uit, zodat in elke NetApp-omgeving het volledige datapotentieel wordt benut.

NetApp SolidFire:
  • Biedt Data Fabric-integratie in besturingssystemen. Nieuwe NetApp SnapMirror®-integratie ondersteunt dataverplaatsing van Element OS-systemen via de Data Fabric naar ONTAP-systemen. Externe data is beschikbaar als bescherming tegen calamiteiten en disaster recovery alsook voor andere gebruiksscenario's zoals ontwikkeling, analyse en gecentraliseerde archivering.
  • Helpt klanten bedrijfsdoelen af te stemmen op IT-serviceniveaus. Met SolidFire Element OS kunnen bedrijven flexibel gebruikmaken van Software-Defined Storage op een manier die het beste past bij hun bedrijfsdoelen. Of het nu gaat om SolidFire all-flash disksystemen, FlexPod® SF of NetApp HCI, met Element OS kunnen klanten hun bedrijfsprocessen transformeren via on-demand uitbreiding, op API's gebaseerde automatisering en gegarandeerde performance. Nieuw, door de gebruiker gedefinieerd QoS-beleid (Quality of Service) vereenvoudigt het beheer van gegarandeerde performance in zich snel ontwikkelende private clouds.
NetApp HCI:
  • Biedt performance, schaalbaarheid en kostenbesparing. 's werelds eerste HCI-oplossing (Hyper-Converged Infrastructure) op enterprise-schaal is vanaf oktober 2017 algemeen beschikbaar. Via SolidFire-innovatie biedt NetApp HCI grote organisaties, middelgrote bedrijven en serviceproviders het vertrouwen om gemakkelijk alle workloads te consolideren en om op te schalen op een manier die niet ten koste gaat van middelen. Bedrijven kunnen ook de performance bieden die datacenterapplicaties van de volgende generatie vereisen.
StorageGRID Webscale 11:
  • Geeft gebruikers de juiste middelen in handen. Hechte integratie met Amazon Web Services (AWS) zorgt voor gemakkelijke implementatie van hybrid cloud datapipelines met AWS. Klanten kunnen on-premises data direct repliceren met Amazon S3 dankzij StorageGRID Webscale CloudMirror-technologie.
  • Verhoogt de efficiëntie. Bedrijven kunnen profiteren van serverloze computing dankzij meldingen voor dataservices zoals Amazon Elastic MapReduce, Rekognition en Elasticsearch en zelfs voor on-premises storage.

Storage moderniseren dankzij datamanagement met Data Fabric
NetApp ONTAP 9.3-software helpt bedrijven storage te moderniseren dankzij datamanagement met snellere, eenvoudigere en veiligere software in Data Fabric.
NetApp ONTAP 9.3-software:
  • Verbetert de performance. Performancegarantie wordt gemakkelijker met Adaptive QoS. Hiermee wordt instellen vereenvoudigd voor een gestroomlijnde toepassing van QoS-beleid en worden QoS-niveaus automatisch aangepast aan wijzigingen in de workload. Met software-optimalisaties en padparallellisatie die zorgen voor meer IOPS en een lagere latency biedt ONTAP 9.3 40% meer performance in vergelijking tot eerdere versies. Dit wordt ondersteund door een recente, baanbrekende performancebenchmark waarbij ONTAP 9 de allerhoogste performance heeft behaald voor SPEC SFS®2014 swbuild.
  • Werkt efficiënter werken en helpt geld besparen. Dankzij optimalisatie van deduplicatie kan ONTAP 9.3 bedrijven helpen een capaciteitsbesparing te realiseren van maar liefst 30%. Deze verbeterde ONTAP-efficiëntie maakt deel uit van de NetApp All Flash-capaciteitsgarantie die borg staat voor realisatie van workloadspecifieke capaciteitsbesparingen bij klanten. Zo niet, dan vergoedt NetApp het verschil.
  • Verbetert de beveiliging en compliance. ONTAP 9.3 biedt betere beveiliging en nieuwe compliancemogelijkheden met extern sleutelmanagement voor NetApp Volume Encryption en meervoudige authenticatie. Gebruikers kunnen ook compliancebeleid toepassen in verband met archivering voor rechtszaken of vanwege bepaalde evenementen.
De kracht van de hybrid cloud benutten met Data Fabric
OnCommand Insight met nieuwe kostenbewaking in de cloud geeft een volledig beeld van de IT-infrastructuur van een organisatie, ongeacht waar deze zich bevindt, on-premises of in de cloud. Door dit totaalbeeld kunnen bedrijven met Data Fabric profiteren van de voordelen van de hybrid cloud.

Met de kostenbewaking in OnCommand Insight in de cloud kunnen bedrijven:
  • Bewaken. Krijg inzicht in de clouduitgaven van afdelingen, branches en applicaties.
  • Beheren. Beheer en verbeter het uitgavengedrag voor de cloud in de organisatie, en dwing dit beleid af.
  • Optimaliseren. Verlaag kosten door gebruik te maken van de leverancier met de efficiëntste prijsstructuur.
Aanvullende bronnen
Laatste van NetApp
NetApp Spot Wave: lagere infrastructuurkosten en minder complexiteit voor big data-applicaties op Kubernetes

NetApp treedt toe tot Aston Martin Cognizant-formule 1-team om pionierswerk te doen op het gebied van datagestuurde racestrategie

NetApp Reports Second Quarter of Fiscal Year 2021 Results
Verstreken tijd: 4 jaar en 147 dagen

Logo Progress Communications
NetApp contact

Logo NetApp

info@netapp.com
  www.netapp.com/nl
NetApp sociaal

NetApp tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Visma | Onguard
Logo ManpowerGroup
Logo Auth0