www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl
Datum: (4 jaar en 150 dagen geleden)
PR: Marcommit

Reduceer faalkosten in techniek en bouw met Office 365

Ede, 6 oktober 2017– CTB xRM, Microsoft- en kennispartner voor organisaties in de techniek, bouw en offshore, ziet in de praktijk dat veel bedrijven de mogelijkheden om hun productiviteit te verbeteren niet volledig benutten. Ook laten zij kansen liggen om faalkosten te reduceren. Door optimaal gebruik te maken van de verschillende functionaliteiten en apps in de Microsoft Office 365 cloud-suite, aangevuld met de slimme Business Process Monitor applicatie van CTB, zijn bedrijven in deze sectoren in staat een impuls te geven aan de productiviteit.

CTB xRM heeft de oplossingen voor verschillende uitdagingen waar de sectoren techniek, bouw en offshore voor staan uiteengezet in een eBook. Eén van de belangrijkste uitdagingen is nog altijd het terugdringen van faalkosten. "Een nadere analyse van faalkosten leert ons dat er veel pijn ontstaat doordat processen niet goed beschreven zijn en niet uniform zijn. Dan gaan mensen op zoek naar informatie", aldus Yuri Ramdhani, managing director van CTB xRM. "Dit kost medewerkers onnodig veel tijd of ze vinden verouderde informatie. Juist nu het werk zich weer opstapelt, is het van belang dat productiviteit van medewerkers optimaal wordt benut. Gestandaardiseerde processen en verdergaande automatisering helpen hier enorm bij, omdat informatie wordt aangeboden op het juiste moment in plaats van dat mensen er naar op zoek moeten."

Automatiseren en standaardiseren
CTB xRM biedt uitkomst met Business Process Monitor for Office 365 dat op een slimme en innovatieve wijze processen aanstuurt en zorgt voor informatie-uitwisseling, interactie en communicatie. Dit platform bestaat onder andere uit de oplossing Provisioning for Office 365. Deze kant en klare oplossing, specifiek voor bedrijven in de techniek, bouw en offshore, automatiseert en standaardiseert repetitieve taken binnen bedrijfsprocessen. Ten slotte biedt CTB xRM met Productivity for Office 365 verdere verrijking van standaard Office 365 en helpt zij medewerkers nog efficiënter en productiever te worden. Nadruk ligt hierbij op samenwerking en kennisdeling.

Efficiencyslag
"Als het gaat om het beter benutten van Office 365 liggen er voor bedrijven in de techniek, bouw en offshore nog heel veel kansen. Juist in een periode waarin de economie aantrekt en het werk toeneemt zouden ondernemingen er alles aan moeten doen faalkosten te elimineren en een efficiencyslag te slaan. De mogelijkheden liggen voor het oprapen", besluit Ramdhani.

Al deze mogelijkheden worden breed uitgemeten in het eBook: Faalkosten in techniek en bouw terugdringen met Office 365. Het eBook kunt u via de volgende link lezen: https://goo.gl/iBCMxp

Over CTB xRM
CTB xRM is een Microsoft- en kennispartner voor (internationale) organisaties in de techniek, bouw en offshore. Zij helpen klanten met het invoeren van moderne sales & marketing, nieuwe productiviteit en slimme serviceverlening. Hiervoor leveren zij Microsoft-(cloud)technologieën, diensten en brancheoplossingen gebaseerd op Office 365, Dynamics 365, Business Intelligence en Analytics. CTB xRM is gevestigd in Ede. Meer informatie: www.ctbxrm.nl

CTB xRM op Twitter | Facebook | LinkedIn

Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo We Love Communities
Logo Red Hat
Logo Thales