www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: Wisse Kommunikatie

Zembro gaat samenwerking aan met internetapotheek Farmaline

Grootste online-apotheek van Europa brengt Zembro direct op vizier van mantelzorgers

Zorgondernemer Zembro is een samenwerkingsverband aangegaan met Farmaline, de online-apotheek die deel uitmaakt van de Duitse multinational Shop Apotheke Europe. Farmaline heeft meer dan 40.000 gezondheidsproducten en voorschriftvrije geneesmiddelen van meer dan 1.000 verschillende merken in zijn portfolio, en heeft daar nu zijn eerste personenalarm aan toegevoegd. Het Zembro-horloge is vanaf 1 oktober in de hele Benelux te bestellen via www.farmaline.be en de Nederlandse en Luxemburgse variant van de site.

De Zembro is een IoT-oplossing bestaande uit een personenalarm in de vorm van een horloge, een app voor de contactpersonen en, indien gewenst, een open platform voor zorgverstrekkers. Via de app, die beschikbaar is voor iOS en Android, blijven de contactpersonen verbonden met de drager van het horloge.

Voor Robert Gijsbers, Director Marketing & Sales van Farmaline, is het personenalarm een logische aanvulling op het portfolio. "Met onze tienduizenden gezondheidsproducten hebben we al een enorm aanbod, maar een personenalarm ontbrak nog. Met de Zembro kunnen we een state of the art product aanbieden aan onze clientèle, die hoe langer hoe meer verder kijkt dan de standaard farmacieproducten en e-healthoplossingen steeds meer omarmt."

Farmaline biedt Zembro rechtstreekse toegang tot een zeer belangrijke doelgroep. Gijsbers: "Heel globaal mag je stellen dat onze klant een vrouw is van tussen de 35 en 60 jaar. Deze groep krijgt veel vaker dan andere groepen te maken met mantelzorg, en gaat actief op zoek naar oplossingen om de mantelzorgtaak te verlichten en om gemoedsrust te vinden. Zembro kan daar een grote rol in spelen."

Johan De Geyter, CEO van Zembro, is zeer tevreden met de samenwerking. "We hebben met Shop Apotheke en Farmaline een partner aan ons weten te binden die internationaal al miljoenen klanten bedient. Met deze uitbreiding van ons aanbodkanaal bieden we zowel de senior als zijn mantelzorger een nog eenvoudigere toegang tot een professioneel device waarmee met een druk op de knop een contactpersoon gewaarschuwd kan worden of een alarmcentrale ingeschakeld kan worden."

Als onderdeel van Shop Apotheke Europe is Farmaline de snelst groeiende online apotheek, die momenteel actief is in 7 Europese landen en marktleider is in België, Duitsland en Oostenrijk. Het bedrijf heeft ook online apotheken op de Franse, Italiaanse, Spaanse en Nederlandse markt. Shop Apotheke Europe is sinds oktober 2016 genoteerd aan de beurs van Frankfurt. Vanuit het hoofdkantoor in Venlo wordt geleverd aan meer dan 2,2 miljoen actieve klanten.

--------------------------
Noot voor de pers:
Voor meer informatie en voor beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Serge Beckers van Wisse Kommunikatie, telefoon: 026-4431523 of per e-mail: serge.beckers@wisse-worldcom.nl.

Meer informatie over Zembro vindt u op www.zembro.com.

Over het ontstaan van Zembro
Het idee achter het Zembro-horloge is ontstaan na een gezamenlijke zakenreis van een twintigtal Belgische ondernemers naar San Francisco. Met het Zembro-horloge heeft UEST NV –de Belgische start-up achter het product- als missie generaties met elkaar te verbinden, zodat ze op de beste manier voor elkaar zorg kunnen dragen. Het bedrijf ziet digitale technologie als hefboom om dat werkelijkheid te laten worden.

Het Zembro-horloge is een horloge dat senioren verbindt met hun kinderen, familie of zorgverleners. Het biedt hen de mogelijkheid om snel alarm te slaan, mochten ze in de problemen komen, en het geeft familie en vrienden de gemoedsrust dat hun dierbaren hen steeds kunnen contacteren wanneer ze hen nodig hebben.
Eerder van Zembro
2 nov 2017 Zembro full partner op platform Open Care Connect

2 okt 2017 Zembro gaat samenwerking aan met internetapotheek Farmaline

21 sep 2017 Zembro Plus voorzien van innovatieve features voor geheugenproblematiek
Persberichten van maandag 11 november 2019
TD/OMS and Gravity “Milestone 1” Enhancements Streamline Efficiency and Advance Application Development Potential for Remain Software Customers

Nederlandse bedrijven laten kantoormedewerkers massaal thuiswerken, maar nog niet de helft heeft hiervoor een protocol

SER Group voor het tweede achtereenvolgende jaar gepositioneerd als Challenger in Gartner Magic Quadrant voor Content Services Platforms

Zyxel’s visuele dreigingsanalyseservice vereenvoudigt complexe en tijdrovende monitoring van bedrijfsnetwerken

Zircon Corporation verstevigt marktpositie door uitbreiding sales team in Europa

Liquidware innoveert workplace management met nieuwe versie Stratusphere

Nationaal Bureau voor Verbindingsbeveiliging, onderdeel van de AIVD bestempelt beveiligingswaarde Fox Crypto DataDiode als ‘ZEER GEHEIM’

Snellere cloud-innovatie dankzij strategische samenwerking F5 en Amazon Web Services

Singles’ Day: dag van de meeste online aankopen wereldwijd
Fontys Hogeschool ICT maakt bezoekers GLOW bewust over gevaren gebruik openbare wifinetwerken met uniek lichtproject

Cisco biedt één platform voor collaboration-oplossingen

AvePoint introduceert MyHub-app voor Microsoft Teams Governance

Veeam introduceert nieuwe back-upoplossingen voor Microsoft Cloud Platforms

Singles' Day officieuze opening van feestdagenseizoen
Zembro contact

Logo Cisco
Logo AvePoint
Logo Veeam Software
Logo Solar Nederland B.V.
Logo Cisco
Logo Workday
Logo Thinkwise
Logo Descartes
Logo Ingenico Group
Ma-Vr:  08:00 - 22:00
Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl