Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
Datum: (4 jaar en 166 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Anaplan benoemt nieuwe CFO en Managing Director EMEA

Veteranen in de techsector brengen samen bijna 60 jaar aan ervaring mee

Utrecht, 2 oktober 2017 Anaplan, de toonaangevende platformleverancier die een nieuwe manier van connected planning heeft ontwikkeld, maakt bekend dat Anup Singh is benoemd tot Executive Vice-President (EVP) en Chief Financial Officer (CFO). Daarnaast heeft het bedrijf Edouard Fourcade aangesteld als Managing Director EMEA.

Singh beschikt over ruime ervaring in het implementeren van schaalbare IT-oplossingen ter ondersteuning van snelgroeiende bedrijven. Hij is zeer effectief gebleken in het ontwikkelen van partnerships en het samenwerken binnen verschillende businessfuncties. Foucade begon in 2016 als Vice-President voor Frankrijk bij Anaplan. Hij heeft veel bijgedragen aan de groei in de EMEA-regio.

“Wij zijn erg enthousiast over de komst van Anup”, zegt Frank Calderoni, President en CEO van Anaplan. “Ik heb er alle vertrouwen in dat iemand van dit kaliber voor Anaplan sterk leiderschap zal tonen op financieel gebied. Daarnaast denk ik dat de aanstelling van Edouard veel goeds teweegbrengt voor de uitbreiding van onze EMEA-activiteiten. We kijken ernaar uit de continue successen van beide collega’s en de groei van het bedrijf voort te zetten.”

Singh werkte eerder als CFO bij Nimble Storage, waar hij het bedrijf door een sterke groeiperiode leidde en zorgde voor een succesvolle beursgang in 2013. Nimble werd in 2017 overgenomen door Hewlett-Packard Enterprise. Daarvoor werkte Singh als CFO bij Clearwell Systems en Warranty Corporation of America, en vervulde hij leidinggevende functies bij Trimble Navigation, Excite@Home, 3Com en Ernst & Young LLP.

“Ik ben erg enthousiast over mijn toetreding tot het Anaplan-team”, zegt Singh. “Met ’s werelds meest verbonden platform en een groep zeer getalenteerde medewerkers en partners biedt Anaplan de tools en expertise die klanten nodig hebben om hun business te transformeren. Ik kijk ernaar uit om samen met het team te werken aan klantsucces en aan de indrukwekkende groei van Anaplan zelf.”

Fourcade heeft meer dan dertig jaar ervaring in de IT-industrie en bekleedde eerder verschillende strategic management-functies. Hij werkte vijf jaar als Vice-President voor Frankrijk bij het SAS Institute dat hij transformeerde en waar hij een nieuwe dynamiek creëerde. Daarnaast was hij dertien jaar werkzaam bij BCM Software in de functies Vice-President Frankrijk en Sales Vice-President EMEA.

“Dankzij de kracht van het Anaplan-platform konden we tijdens mijn rol als Vice-President voor Frankrijk bij het SAS Institute continu klanten toevoegen en momentum bouwen in de EMEA-regio”, aldus Fourcade. “De laatste jaren gaat het erg goed met de regio en ik voel me vereerd dat ik nu het team mag aanvoeren. Ik kijk ernaar uit klanten te helpen hun data, mensen en plannen nog beter te verbinden.”

Over Anaplan
Anaplan presenteert een nieuw tijdperk van connected planning. Grote en snelgroeiende organisaties gebruiken Anaplan’s cloudplatform door de gehele organisatie om weloverwogen beslissingen te nemen aan de hand van snellere en effectievere planningsprocessen. Anaplan biedt tevens support, training en advies op het gebied van planning en transformatie. Anaplan is een niet-beursgenoteerde onderneming in San Francisco (VS) met zestien kantoren en meer dan 150 expertpartners wereldwijd. Voor meer informatie, bezoek www.anaplan.com.

Progress Communications
Lianne van Dijk / Corinna Peekel
Tel.: +31 (0)20 363 11 52
E-mail: anaplan@progresscommunications.nl
Laatste van Anaplan
Anaplan stelt Maria Pergolino aan als Chief Marketing Officer

Anaplan blijft groeien in financiële sector met wereldwijd tweehonderd nieuwe klanten

Anaplan sluit nieuwe financieringsronde van 60 miljoen dollar om wereldwijde groei voort te zetten
Verstreken tijd: 4 jaar en 166 dagen

Logo Progress Communications
Anaplan contact

Logo Anaplan

info@anaplan.com
  www.anaplan.com
Anaplan sociaal

Anaplan tweets

Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo SurveyMonkey
Logo Schneider Electric
Logo NorthC Datacenters