www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (4 jaar en 9 dagen geleden)
PR: Whizpr

Veeam breidt nummer één Availability-oplossingen uit naar Microsoft Azure Stack

• Oplossing levert geavanceerde databescherming en Availability-oplossing voor hybride-cloudomgevingen van Azure
  • Klanten profiteren on premise van flexibiliteit en innovatiemogelijkheden van cloudcomputing
Utrecht, 29 september 2017 - Veeam® Software, de innovator op het gebied van de Availability for the Always-On Enterprise™, ondersteunt vanaf nu ook Microsoft Azure Stack. Hiermee biedt Veeam databescherming en Availability voor Microsoft Azure, en Azure Stack als een verlenging hiervan, waardoor de flexibiliteit en innovatiemogelijkheden van cloudcomputing naar on premise omgevingen worden gebracht. De Veeam-ondersteuning helpt organisaties bij het beschermen van data en applicaties in Azure Stack.

Met de ondersteuning van Azure Stack voorzien de Veeam Availability-oplossingen klanten van een algemeen back-up- en managementplatform voor on premise, virtuele, fysieke en cloudomgevingen voor snel herstel van bedrijfskritieke applicaties. Serviceproviders beheren en behouden de controle en het inzicht doordat ze klanten en eindgebruikers eenvoudig kunnen monitoren.

Daarnaast zorgt de ondersteuning van Veeam ervoor dat Azure Stack-klanten hun applicaties eenvoudiger kunnen beschermen en herstellen. De Veeam-beschikbaarheidsoplossingen zijn samen met partners ontworpen en getest, zodat Veeam-klanten blijven profiteren van geavanceerde opslag waarmee ze de beschikbaarheid van alle applicaties en data binnen iedere cloudinfrastructuur – zowel public al hybrid – garanderen.

“De meeste organisaties hanteren tegenwoordig een ‘cloud-first’-strategie, dus focussen we ons vooral op het leveren van waterdichte cloudbeschikbaarheid”, zegt Peter McKay, Co-CEO en President van Veeam. “We breiden onze samenwerking met Microsoft uit om Availability te garanderen voor alle applicaties en data, binnen iedere cloud. Het feit dat we nu launchpartner zijn voor Azure Stack benadrukt het belang van onze rol op dit gebied. Onze bewezen oplossingen stellen onze klanten in staat de juiste hoeveelheid flexibiliteit en controle te balanceren voor zeer consistente hybride-cloudimplementaties, waarbij ze zich geen zorgen hoeven te maken over de veiligheid van hun informatie”.

De belangrijkste voordelen van de Veeam-ondersteuning voor Azure Stack:
  • Multi-tenancy: Veeam Cloud Connect isoleert back-upkopieën voor iedere klant, voor optimale security en compliance;
  • Meerdere herstelopties: Veeam Backup & Replications ondersteunt zowel gedetailleerde recovery op item-niveau  (Item Level Recovery) via Veeam Explorers voor Microsoft Echange, SQL Server, Microsoft SharePoint, Microsoft Active Directory en Oracle, als volledig bestandsherstel (Full-file Level Restore) voor verwijderde of corrupte klantbestanden;
  • Rapporteren & factureren: Veeam Availability Console ondersteunt real time monitoring en automatische incasso’s met betrekking tot klanten. Daarnaast stelt deze console hostingproviders en grote organisaties in staat hun klanten eenvoudig te beheren en factureren voor het gebruik van de beschikbaarheidsoplossingen.

De Veeam-ondersteuning voor Microsoft Azure Stack is naar verwachting vanaf begin 2018 beschikbaar.

Ondersteunende quote:
“Azure Stack is een belangrijke ontwikkeling in hybride cloud die de mogelijkheid heeft om de manier waarop organisaties denken over hun datacenters en Azure te transformeren”, zegt Carl Brooks, Analist bij 451 Research. “De erkenning hiervan door onafhankelijke softwareleveranciers is een belangrijke waardering van Azure Stack en een teken dat partners bredere adoptie belangrijk vinden”.

Over Veeam Software
Veeam kent de nieuwe uitdagingen waar ondernemingen over de gehele wereld mee te maken krijgen bij het mogelijk maken van de Always-On Business™. Ze moeten 24.7.365 functioneren. Daarom heeft Veeam als marktpionier Availability for the Always-On Enterprise™ ontwikkeld. Veeam helpt ondernemingen bij het realiseren van recovery time en point objectives (RTPO™) van minder dan vijftien minuten voor alle applicaties en data. Veeam gebruikt daarvoor een fundamenteel nieuw type holistische oplossing die zeer snel herstel, dataverliespreventie, geverifieerde herstelbaarheid, geoptimaliseerde data en volledig inzicht biedt. De Veeam Availability Suite™, waarin Veeam Backup & Replication™ is opgenomen, maakt gebruik van virtualisatie-, opslag- en cloudtechnologieën. Hierdoor kunnen organisaties tijd besparen, risico's verkleinen en investeringen en operationele kosten verlagen, zodat ze hun doelstellingen kunnen behalen. Veeam, dat in 2006 is opgericht, telt momenteel wereldwijd 49.000 ProPartners en heeft meer dan 255.000 klanten wereldwijd. Het hoofdkantoor van Veeam bevindt zich in Baar, Zwitserland, en het bedrijf heeft kantoren over de gehele wereld. Meer informatie is te vinden op www.veeam.com.

Contactinformatie:
LVTPR
Michael Ros / Eline Alberts
veeam@lvtpr.com

Laatste van Veeam Software
Veeam rapporteert 26% groei in Q2 2021

Veeam voor vijfde jaar op rij leider in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Enterprise Backup and Recovery Software Solutions

Veeam onthult de toekomst van moderne dataprotectie tijdens VeeamON 2021
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Extreme Networks